• Peşin fiyatına 9 taksit

  • Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

1
0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Ödeme

    Dikkat icon
    Teknik bir sorun nedeniyle sipariş onay e-postasının size ulaşması biraz gecikebilir. 48 saat içinde onay almazsanız lütfen bizimle iletişime geçin.
    Dikkat icon
    Teknik bir sorun nedeniyle kargo onayı size ulaşmayabilir. Bu sorunu mümkün olan en kısa sürede çözmek için çalışıyoruz. Ancak siparişiniz şu an düzgün şekilde işleniyor ve beklenen teslimat süresi içinde elinizde olacak.
    Dikkat icon
    Sistemlerimizdeki teknik alt yapı ve geliştirme çalışmaları nedeniyle normal teslimat sürelerinde 2-3 gün arasında gecikme yaşanabilir. Siparişinizin en kısa zamanda size ulaşması için elimizden geleni yapıyoruz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra size bir e-posta gönderilecek.
    Dikkat icon
    Şu anda çok fazla çağrı alıyoruz. Daha uzun süre hatta beklemeniz gerekebilir. Lütfen başka bir zaman aramayı deneyin. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.
    Dikkat icon
    Yoğunluk sebebiyle geri ödemelerin işlenmesi şu an için normalden daha uzun sürüyor. Talepleri en kısa sürede işleme almak için elimizden geleni yapıyoruz. İşlem tamamlandığında bir onay e-postası gönderilecek.
    Dikkat icon
    Planlı bir bakım nedeniyle bir süreliğine web sitemizden ürün satın alamayabilirsiniz. Bu sorunu mümkün olan en kısa sürede çözmek için çalışıyoruz ve verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür diliyoruz. Bu sırada diğer perakende satış mağazalarından ürünlerimizi satın alabilirsiniz.
    Dikkat icon
    Planlı bir bakım nedeniyle geçici bir süreliğine sipariş onay e-postasının size ulaşması biraz gecikebilir. Bu, siparişinizin işlenmesini ve teslimatını etkilemeyecektir. 48 saat içinde sipariş onayı almadıysanız lütfen bizimle iletişime geçin.
    Dikkat icon
    Bakım çalışması nedeniyle sepetinize ürün eklemek geçici olarak mümkün değildir. Bu sorun, mümkün olan en kısa sürede çözülecektir. Sizi tekrar görmeyi umuyoruz.
    Dikkat icon
    Teknik bir sorun nedeniyle bir süreliğine web sitemizden satın aldığınız ürünler için [PAYMENT_METHOD] ile ödeme yapamayabilirsiniz. Bu sorunu mümkün olan en kısa sürede çözmek için çalışıyoruz ve verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür diliyoruz. Bu sırada başka bir ödeme yöntemi kullanabilir veya diğer perakende satış mağazalarından ürünlerimizi satın alabilirsiniz.
    Dikkat icon
    Philips uyku apnesi terapi sistemleri ve ventilatör cihazları hakkındaki saha güvenlik bildirimine ulaşmak için www.philips.com/src-update sitesini ziyaret edebilirsiniz.

    Ödeme yöntemleri

    Alışverişimi tamamlarken nasıl ödeme yapabilirim?

    Philips Online Mağaza'dan yaptığınız alışverişlerde aşağıdaki ödeme seçeneklerini kullanabilirsiniz.

    Debit ve Kredi Kartı (Visa ve MasterCard)

     

    Ödemeniz sırasında herhangi bir işlem ücreti talep edilmemektedir. Online alışverişe açık olan kredi kartınız ile tek çekim ya da taksit seçeneklerini değerlendirerek ödemenizi güvenle gerçekleştirebilirsiniz. Yalnızca online ödeme kabul edilmekle birlikte kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Havale/EFT yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

    Philips Online Mağaza'dan yapacağınız alışverişlerde yalnızca debit ve kredi kartı ile online ödeme kabul edilmektedir. Kapıda ödeme seçeneği ödeme yöntemleri arasında yer almamaktadır.

     

    İlgili sorular:

    • Alışverişimi tamamlarken nasıl ödeme yapabilirim?

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Philips Online Mağaza kredi kartımla alışveriş yaparken güvende miyim?
    Philips Online Mağaza alışverişlerinizde SSL sertifikalı güvenli ödeme sayfası kullanılmaktadır. Ayrıca ödeme sayfamızda, banka ve kredi kartı kuruluşları tarafından oluşturulan 3D güvenlik sistemi kullanılmaktadır. 3D güvenlik sistemi sayesinde, bankanızda kayıtlı cep telefonunuza gelen onay kodu olmadan ödeme işleminin tamamlanması mümkün değildir.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Kredi kartıyla yaptığım ödemelerde taksit seçeceği bulunuyor mu?
    Philips Online Mağaza alışverişlerinizde kredi kartınız ile vade farkı ödemeden  3-6-9 taksit seçeneklerinden birini tercih ederek ödeme yapabilirsiniz. Taksit tercihinizi ödeme adımında yapacağınız seçimle belirleyebilirsiniz.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Kredi kartı puanlarımla sipariş verebilir miyim?
    Philips Online Mağazada kredi kartıyla yapacağınız ödemelerde kartınızda yüklü puanlarınızı kullanılması mümkün değildir. Alışveriş tutarı tercih ettiğiniz tek çekim veya taksit seçenklerine göre kartınızdan tahsil edilecektir.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Philips Online Mağaza'dan aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
    Philips Online Mağaza alışverişlerinizde satın aldığınız ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Kapıda ödeme seçeneği bulunuyor mu?

    Philips Online Mağaza'dan yapacağınız alışverişlerde yalnızca debit ve kredi kartı ile online ödeme kabul edilmektedir. Kapıda ödeme seçeneği ödeme yöntemleri arasında yer almamaktadır.

     

    İlgili sorular:

    • Alışverişimi tamamlarken nasıl ödeme yapabilirim?

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Kupon kodları

    İndirimli alışveriş için kupon kodumu nasıl kullanabilirim?

    Sepetinizi onaylamadan önce “İndirim Kuponu" alanına kupon kodunuzu girip uygula butonuna basınız. İndirim yansıtılmış güncel fiyatın ekrana yansımasıyla birlikte satın al butonuna basarak işleminize ödeme adımıyla devam edebilirsiniz.

     

    Her siparişte sadece bir kupon kodu kullanabilirsiniz. Bazı kupon kodları yalnızca belirli ürün kategorileri için geçerlidir. Bir kupon kodu yalnızca bir defa kullanılabilir.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Kupon kodumu kullanırken hata mesajı alırsam ne yapmalıyım?
    Kuponu kodunu, kuponun ilgili hüküm ve koşullarına göre uyguladığınızdan emin olun. Promosyon kodu büyük/küçük harfe duyarlıdır ve kısa çizgiler (-) veya özel karakterler de promosyon koduna dahildir. Aşağıdaki örnek olarak size verilen kupon kodunun tamamını kullanın.
    voucher
    Her şeyi denediyseniz ve promosyon kodunuz hala çalışmıyorsa lütfen bizimle iletişime geçin. Size daha fazla yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Kupon kodumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim?
    Kupon kodunun sağladığı indirimden faydalanmak için kodunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Ödeme hataları

    Ödemem başarısız oldu?
    Kredi/debit kartı bilgilerinin doğru girildiğinden, kartınızın son kullanma tarihinin geçmemiş, mevcut bakiyesinin yeterli ve kartınızın online alışverişe açık olduğundan emin olunuz. Web tarayıcınızdan önbellek ve çerezlerin temizlenmesi de sorunun giderilmesi için yardımcı olabilir. Tercihen farklı bir tarayıcı kullanarak yeniden denemenizi önerebiliriz. Eğer sorun devam ederse lütfen bankanız veya kartı veren kurum ile irtibata geçiniz.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Faturalar

    Faturamı kaybettim / ulaşmadı, nasıl ulaşabilirim?
    Siparişinizi vermenizin ardından faturanız 1-2 işgünü gün içinde kayıtlı e-posta adresinize mail ile gönderilecektir. Faturanıza ihtiyacınız olduğu durumlarda tüketici danışma merkezinden yardım alabilirsiniz. (0850 222 74 45)

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.