• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Secure Communication Area için SSS

    Güvenli iletişim alanı nedir ve neden kaydolmam gerekir?

    Philips'te gizliliğinizin korunması büyük önem taşır. Bize güvenerek paylaştığınız kişisel sağlık bilgilerinizi koruma sorumluluğumuzu oldukça ciddiye alırız ve bu bilgileri korumak için gerekli önlemleri aldığımızı bilmenizi isteriz.  Bu nedenle, sizlerle bu mesajları yalnızca güvenli bir iletişim alanı yoluyla paylaşacağız. Çevrimiçi bankacılık hizmetlerini kullanıyorsanız bu tür bir yaklaşıma aşinasınızdır.

    Gizliliğinizin nasıl yönetildiğine dair sorularınız veya verilerinizle ilgili sorgularınız varsa www.philips.com/privacy adresini ziyaret ederek gizlilik programımız hakkında ayrıntılı bilgi edinebilir veya gizlilikle ilgili sorularınızı gönderebilirsiniz.

    Sağlık bilgilerim nasıl korunur?

    Philips'te gizliliğinizin korunması büyük önem taşır. Bize güvenerek paylaştığınız kişisel sağlık bilgilerinizi koruma sorumluluğumuzu oldukça ciddiye alırız ve bu bilgileri korumak için gerekli önlemleri aldığımızı bilmenizi isteriz.  Bu nedenle, sizlerle bu mesajları yalnızca güvenli bir iletişim alanı yoluyla paylaşacağız. Çevrimiçi bankacılık hizmetlerini kullanıyorsanız bu tür bir yaklaşıma aşinasınızdır. Gizliliğinizin nasıl yönetildiğine dair sorularınız veya verilerinizle ilgili sorgularınız varsa www.philips.com/privacy adresini ziyaret ederek gizlilik programımız hakkında ayrıntılı bilgi edinebilir veya gizlilikle ilgili sorularınızı gönderebilirsiniz.

    Philips hangi sağlık bilgilerime sahip?

    Bilgiler, sahip olduğunuz Philips ürününe göre değişiklik gösterir. Örnek olarak yakılan kaloriler, boy, kilo ve vücut ısısı verilebilir.  Bize güvenerek paylaştığınız kişisel sağlık bilgilerinizi koruma sorumluluğumuzu oldukça ciddiye alırız ve bu bilgileri korumak için gerekli önlemleri aldığımızı bilmenizi isteriz.  Bu nedenle, sizlerle bu mesajları yalnızca güvenli bir iletişim alanı yoluyla paylaşacağız. Çevrimiçi bankacılık hizmetlerini kullanıyorsanız bu tür bir yaklaşıma aşinasınızdır. Gizliliğinizin nasıl yönetildiğine dair sorularınız veya verilerinizle ilgili sorgularınız varsa www.philips.com/privacy adresini ziyaret ederek gizlilik programımız hakkında ayrıntılı bilgi edinebilir veya gizlilikle ilgili sorularınızı gönderebilirsiniz.

    Hesap oluşturup oluşturmadığımı hatırlamıyorum. Nasıl oturum açabilirim?

    Lütfen Philips güvenli iletişim e-postanızdaki bağlantıya tıklayın. Bağlantıya tıkladıktan sonra "kullanıcı adı/parola" sayfasına yönlendirilirseniz önceden bir hesap oluşturmuşsunuz demektir. Lütfen kullanıcı adınız olarak e-posta adresinizi kullanın.

    Hangi e-posta adresini kullandığımı hatırlamıyorum. Nasıl oturum açabilirim?

    Lütfen Philips'ten "Güvenli bir mesajınız var" başlıklı iletişimin gönderildiği e-posta adresini kullanın.

    Parolamı sıfırlamayı denedim ancak hiçbir eylem gerçekleşmedi.

    Ağ gecikmesi nedeniyle parola sıfırlama e-postasının gelen kutunuza iletilmesi 15 dakikayı bulabilir.  Belirtilen süreden sonra hala e-postayı almamanız durumunda lütfen parola sıfırlama bağlantısını tekrar deneyin.

    Hesabımda oturum açmak için e-postadaki bağlantıya tıkladım ancak sayfada e-posta veya parolayı girme alanı yok.

    Oturum açma alanlarının görünmemesi gibi bir hata oluşabilir. Sorunun giderilmesi için tarayıcınızı yenilemeyi deneyin.

    Parolamı hatırlamıyorum.

    Oturum açma sayfasındaki parola sıfırlama bağlantısını kullanın. Parola sıfırlama bağlantısının bulunduğu bir e-posta gelen kutunuza gönderilir.

    Web sitesinde e-posta adresimin geçersiz olduğuna dair bir mesaj aldım.

    Lütfen Philips'in iletişimi gönderdiği e-posta adresini kullandığınızdan emin olun. Parolanızı unuttuysanız "parolamı unuttum" bağlantısına tıklayın.

    DreamMapper için önceden kaydolduğumu düşünüyorum. Bu e-postalar için de aynı hesabı kullanabilir miyim?

    Verilerin korunması ve diğer gizlilik amaçları nedeniyle bu sistemler birbirinden bağımsızdır. Lütfen güvenli iletişim alanında yeni bir hesap için kaydolun. Alanların aynı olması durumunda her ikisi için de aynı kullanıcı adını (e-posta adresi) ve parolayı kullanabilirsiniz. DreamMapper hesabı veya uygulamasıyla ilgili sorularınız için lütfen bölgenizdeki Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

    Kullanmakta olduğum Philips ürünüyle ilgili bir sorum/sorunum var. Sorum/sorunumla ilgili kiminle iletişime geçebilirim?

    Lütfen bölgenizdeki Philips Customer Service gurubuyla iletişime geçin.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.