• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips Lumea uygulamamın SkinAI özelliğini birden fazla mobil cihazda kullanabilir miyim?

    Yayınlandı 4 Mayıs 2023
    Evet, SkinAI özelliklerini birden çok mobil cihazda kullanabilirsiniz. Yeni bir mobil cihaz edindiğinizi ve Lumea uygulamasını yeniden yükleyip MyPhilips hesabınızda oturum açacağınızı varsayalım. SkinAI özelliklerinin kilidi açık ve kullanılabilir olmaya devam edecektir. 

    Ancak Lumea 9900'ünüzü tek bir MyPhilips hesabındaki SkinAI özelliklerinin kilidini açmak için kullanabilirsiniz.

    Bu sayfadaki bilgiler aşağıdaki modeller için geçerlidir: BRI940/00 .

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.