Philips Isıtıcı veya Fanımı Uygulamaya bağlayamıyorum
Yayınlandı 30 Ocak 2025
Philips Isıtıcınızı veya Fanınızı uygulamaya bağlayamıyorsanız olası nedenleri ve çözümleri aşağıdaki makalede bulabilirsiniz.
Cihazınız ile akıllı telefonunuz arasındaki Wi-Fi bağlantısının çalışmamasının birkaç nedeni olabilir. Sorunu çözmek için aşağıdaki adımları uygulayın:
Lütfen akıllı telefonunuzun 5 GHz veya herkese açık Wi-Fi ağına bağlı olmadığından ve evdeki 2,4 GHz Wi-Fi ağına bağlı olduğundan emin olun. Başarılı bir şekilde eşleştirmek için eşleştirme işlemini başlatmadan önce mobil verinizi kapatmanızı öneririz.
Ayrıca akıllı telefonunuzda aşağıdaki izinleri etkinleştirmeyi unutmayın: "Konum", "Depolama", "Bluetooth" ve "Yerel Ağ".
Büyük/küçük harfe duyarlı olduğundan ve 63 karakterlik kısıtlama sınırına sahip olduğundan lütfen doğru Wi-Fi parolasını girdiğinizden emin olun. Özel semboller kabul edilmediğinden bu tür semboller kullanmaktan kaçının.
Evinizdeki Wi-Fi ağı adının (SSID) doğru olup olmadığını kontrol edin. Lütfen ağ adının büyük/küçük harfe duyarlı olduğunu unutmayın.
Akıllı telefonunuzda VPN kullanıyorsanız lütfen eşleştirme işleminden önce bu özelliği kapatın.
Yönlendiricinizde eşleştirmeyi engelleyen bir beyaz liste varsa eşleştirmenin başarılı olmasını sağlamak için lütfen beyaz listeyi devre dışı bırakın.
Cihazınızı ve akıllı telefonunuzu Wi-Fi yönlendiricisinden en fazla 10 metre uzaklıkta tutun.
Uygulamayı en son sürüme güncellediğinizden emin olun.
Diğer elektronik cihazların, parlayan ışık kaynaklarının veya sinyal istasyonlarının Wi-Fi bağlantısını etkileyebileceğini lütfen unutmayın. Cihazınızı bu tür kaynaklardan uzak tutmaya çalışın ve Wi-Fi ile eşleştirmeyi tekrar deneyin.
Önceki adımlar sorunu çözmezse lütfen ek Wi-Fi bilgileri için uygulamayı kontrol edin veya daha fazla yardım için bizimle iletişime geçin.