Philips Lumea uygulamasındaki SkinAI özelliklerine bağlanamıyorsanız sorunu çözmek için aşağıdaki sorun giderme adımlarını izleyin:
- Philips Lumea cihazınızın S9900 modeli olup olmadığını kontrol edin. Model numaranızı cihazınızla birlikte verilen ambalajda bulabilirsiniz. SkinAI özellikleri yalnızca Lumea S9900 ile uyumludur.
- Lumea uygulamasındaki talimatları izleyerek SkinAI özelliklerinin kilidini açın. Bu işlem, Lumea'nızın sapındaki QR kodunun taranmasını içerir.
- İnternet veya WiFi bağlantınızın stabil olduğundan emin olun. SkinAI özelliklerinden tam olarak yararlanmak için mobil cihazınızı güçlü bir WiFi veya internet bağlantısına bağlamanızı öneririz.
- Mobil cihazınızın SkinAI özellikleriyle uyumlu olduğundan emin olun. Çoğu modern iOS ve Android cihaz uyumlu olsa da az sayıda cihaz uyumlu olmayabilir.
- Uygulamayı veya Google Play Store'u ziyaret edin ve Philips Lumea uygulamasının en son sürümünün yüklü olduğundan emin olun. SkinAI özelliklerinden tam olarak yararlanmanızı yalnızca en son sürüm sağlar.
- Bekleyin ve biraz sonra tekrar deneyin. Bazen sunucularımız rutin bakım işlemlerini gerçekleştirerek özelliklerin kısa bir süreliğine çevrimdışı olmasına neden olur.
Bu çözümler size yardımcı olmadıysa ve SkinAI özelliklerine erişemiyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin.