• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips Airfryer'ım, HomeID Uygulaması cihaz listesinde görünmüyor

    Yayınlandı 21 Şubat 2024
    HomeID listesinde Philips Airfryer'ınızın cihaz modelini nasıl bulacağınızı aşağıdaki makalemizden keşfedin.
    HomeID Uygulamasında, cihaz model numarası bir "x" kullanılarak kısaltılır. Örneğin, Philips Airfryer HD9650 modeline sahipseniz Uygulamadan HD965x'i seçebilirsiniz.

    Cihaz modeliniz hala listede yoksa Airfryer'ınızın seçtiğiniz ülkede piyasaya sürülmemiş olması anlamına gelir. Bu durumda lütfen Satış Sonrası destek hizmetlerimizle iletişime geçin; sizi uygun şekilde yönlendireceklerdir.
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.