• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips Buharlı Ütümün ActiveSense sensörü çalışmıyor

    Yayınlandı 2021-07-04
    Philips Buharlı Ütünüzün ActiveSense sensörü kumaşa beklendiği gibi yanıt vermiyorsa bu sorunu çözmek için aşağıdaki sorun giderme önerilerine göz atın.

    Ütünüz soğuk bir ortamdayken buharlı ütüleme işleminin ilk birkaç dakikasında ActiveSense sensöründe buhar yoğunlaşabilir (aşağıdaki resme bakın). 

    Bu süre boyunca Philips Buharlı Ütünüzün "ütü hazır ışığı" mavi renkte kalabilir. Bu durumda, buhar yoğunlaşması bitene kadar ütülemeye devam edin.

    Not: ActiveSense teknolojisi, dahili kamera ile ütüleme sırasında kumaşlarınızı (ve kumaşınızın durumunu) algılayan bir yapay zekaya sahiptir ve ideal sıcaklık ve buhar miktarını otomatik olarak ayarlar.

    Bu çözüm sorunu gidermedi mi? Daha fazla yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.

    Philips Buharlı Ütünün mavi ışığı
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.