• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips Buhar Kazanlı Ütümün ActiveSense sensörü çalışmıyor

    Yayınlandı 14 Temmuz 2025

    Philips Buhar Kazanlı Ütünüzün ActiveSense sensörü kumaşa beklendiği gibi yanıt vermiyorsa bu sorunu çözmek için aşağıdaki sorun giderme önerilerine göz atın.

    Ütünüz soğuk bir ortamdayken buharlı ütüleme işleminin ilk birkaç dakikasında ActiveSense sensöründe buhar yoğuşabilir (aşağıdaki resme bakın).  Bu süre boyunca Philips Buhar Kazanlı Ütünüzün "ütü hazır ışığı" mavi renkte kalabilir. Bu durumda, buhar yoğuşması bitene kadar ütülemeye devam edin.

    Not: ActiveSense teknolojisi, dahili kamera ile ütüleme sırasında kumaşlarınızı (ve kumaşınızın durumunu) algılayan bir yapay zekaya sahiptir ve ideal sıcaklık ve buhar miktarını otomatik olarak ayarlar.

    Bu çözüm sorunu gidermedi mi? Daha fazla yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.

    ActiveSense sensörü
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.