Bu durum TV menüsündeki hatalı sistem ayarından kaynaklanıyor olabilir.
Sistemin doğru şekilde ayarlanıp ayarlanmadığını kontrol etmek için aşağıdakileri uygulayın:
- Sesin olmadığı kanalı seçin.
- Ana menüyü görüntülemek için uzaktan kumandadaki 'MENU' (Menü) tuşuna basın.
- Alt imleç tuşuna basarak INSTALL (Kur)-seçeneğine gelin ve sağ imlece basın.
- Ebeveyn kilidi etkinleştirilmişse, ekranda erişim kodunu girmeniz istenecektir. Eğer erişim kodunu unuttuysanız bkz. SSS bölümü (4 basamaklı erişim kodumu unuttum. Nasıl resetleyebilirim?).
- Alt imlece basarak MANUAL-STORE (MANUEL SAKLAMA) seçeneğine gelin ve sağ imlece basın.
- SYSTEM (SİSTEM) seçeneğini seçin ve sağ imleç tuşuna basın.
- Sistemin doğru sisteme ayarlanıp ayarlanmadığını kontrol edin.
- Bulunduğunuz konumda kullanılan sistemden emin değilseniz, aşağı/yukarı imleç tuşlarına basarak EUROPE (AVRUPA) seçeneğini seçin ve onaylamak için 'OK' (TAMAM) düğmesine basın.
- Manuel saklama menüsüne dönmek için sol imleç tuşuna basın.
- Alt imlece basarak-STORE (SAKLAMA) seçeneğine gelin ve YES (EVET) seçeneğini seçmek için sağ imlece basın.
- Ayarları saklamak için 'OK' (TAMAM) düğmesine basın.
- Menüden çıkmak için 'MENU' (Menü)-düğmesine basın.
Sistem EUROPE (AVRUPA) seçeneğine ayarlandığı halde ses hala yoksa aşağıdakileri uygulayın:
- Yeniden otomatik kurulum uygulamayı deneyin.
Bir gelişme gözlenmiyorsa bu durum gelen kabloda veya antendeki bir arızadan kaynaklanıyor olabilir.
- Kablo tedarikçinizle veya belirli kanalların yayın kalitesi hakkında bilgi almak amacıyla yayıncınızla iletişim kurun.