Ev, Anne ve Çocuk Bakımı ve Kişisel Bakım ürünleriyle ilgili yardıma ihtiyacınız varsa Philips Servis Merkezlerimizi ziyaret edin. Philips ürünleri, her kategori için özel servisler tarafından ele alınır.
Philips Servis Merkezlerini ziyaret ederken lütfen aşağıdakileri yanınızda getirin: 1. Satın alma belgesi (Fiş/Vergi Faturası) 2. Philips ürünü (Aksesuarlar dahil)
Çoğu zaman bir ürün beklendiği gibi çalışmadığı durumlar olabilir, bu durum bazen servise gitmeden evde de çözülebilir. Ürününüz ile ilgili yaşadığınız sorunlara bir çözüm bulmak için lütfen çevrimiçi sorun giderme ve Sık Sorulan Sorular (SSS) bölümlerimizi kullanın: 1) Ürününüzü çevrimiçi kaydettirin (İstisnalar: TV, Avent, Gaggia ve Saeco kahve makineleri) – burayı tıklayın 2) İletişim Merkezimizle iletişime geçin – burayı tıklayın
Ürününüzü ve Ürününüz ile ilgili Sık Sorulan Soruları (SSS) bulun
Sorununuzu çevrimiçi olarak çözemezseniz, ürününüzüdeki sorunu bulmak için iki yöntem ile ilerleyebilirsiniz:
Ürününüz hala garanti kapsamındaysa ve kullanım hatası mevcut değilse, onarım ücretsiz olacaktır.
Ürüne bağlı olarak, Philips garantileri genellikle 12 ila 24 ay arasındadır.
Ürününüzün garanti süresi ve garanti koşullarını bulmak için lütfen garanti şartlarımıza bakın.
Ürününüz artık garanti kapsamında değilse, onarım sürecini mümkün olduğunca pratik ve düşük maliyetli hale getirmeye çalışıyoruz. Önerilen çözüm ve nihai maliyet, ürün tipine, yaşına ve seçtiğiniz nakliye yöntemine göre değişir. Kahve makineleri ve Avent ürünleri için lütfen İletişim Merkezimizle iletişime geçin.
Onarım mümkün olmayan ya da onarım maliyeti yüksek olan ürünler için, tüketicilerimize yeni bir Philips ürünü satın almaları için indirim kuponları sunuyoruz.
Lütfen dikkat: Ürününüzün servis sürecinde önerilen çözümden memnun değilseniz ve onarım işlemine devam etmek istemiyorsanız, talebi istediğiniz zaman kapatabilirsiniz. Ek destek için İletişim Merkezimizle iletişime geçin.
Tüm ürünlerimiz için mükemmel çevrimiçi destek sağlamayı hedefliyoruz, ancak bazen aradığınız bilgileri bulmanın zor olabileceğinin farkındayız. İhtiyacınız olan bilgileri hâlâ bulamıyorsanız, aracılığıyla İletişim Merkezimizle iletişime geçebilirsiniz canlı whatsapp hizmeti, e-posta veya telefon İletişim Merkezimiz aşağıdaki saatlerde açıktır: Everyday : 09:00am - 18:00pm İletişim Merkezi resmi tatillerde kapalıdır.
Doğrudan servis merkeziyle iletişime geçmeye gerek yoktur. Aşağıdaki konularda destek almak için kendi kendine kayıt aracımızı kullanabilirsiniz: - Ev ürünleri – buraya tıklayın - Kişisel bakım Ürünleri – buraya tıklayın - Ses ve görüntü Ürünleri (İstisna: TV) – buraya tıklayın Yukarıdaki ürünler ile TV, Avent ve Kahve ürünleri için de İletişim Merkezimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
Yetkili Servislerimizin Adress ve İletişim Bilgilerine ulaşmak için lütfen linke tıklayınız.
Ürününüz için aradığınız yedek parça ve aksesuar almak istiyorsanız Philips Yetkili Servislerimizden ve www.phaksesuar.com üzerinden satın alabilirsiniz. Orijinal olmayan aksesuar kullanımı kaynaklı arızalar garanti kapsamında değerlendirilmeyecektir. Ürününüz için yedek parça veya aksesuarlarla ilgili herhangi bir sorunuz varsa, İletişim Merkezimizle de iletişime geçebilirsiniz.
- Ürününüzde kullanacağınız aksesuarların orijinal olması gerekmektedir.
Ürününüzün model numarası kutu üzerinde, kullanım kılavuzunda veya ürünün kendisinde bulunmaktadır. Ürününüzün model numarasını bulmak için daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa model numaranızı bulun destek sayfasını başlatmak için burayı tıklayın
Ülkemizde satışı olmayan ürün satın aldığınızda (Ürünün kutusunun üzerinde Türk Philips Ticaret A.Ş. tarafından basılmış garanti kartı bulunmuyor ise) ürününüz için garanti kapsamında destek alamazsınız. Ancak Philips olarak ürününüz için en uygun desteği vermeye çalışacağız.
Herhangi bir sorun veya sorunuz olması durumunda lütfen İletişim Merkezimizle iletişime geçin.
Ürününüzle ilgili sorun yaşıyorsanız, İletişim Merkezimizle her zaman iletişime geçebilirsiniz; size yardımcı olmak için elimizden gelenin en iyisini yaparız.
Ürününüz, Philips garanti süresi içinde bir onarım veya servis gerektiriyorsa, bunu sizin için düzenlemekten memnuniyet duyarız .