• Peşin fiyatına 9 taksit

  • Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips destek

    Model numaramı nereden bulabilirim?
    Ürün numaramı bulabilir miyiz
    Ürün numaramı nerede bulabilirim?
    Bize ürününüz hakkında biraz bilgi verirseniz size ürün numarasını nerede bulacağınızı gösterebiliriz.
    Ürününüz elinizdeyse lütfen aşağıdan ürün grubunu ve kategorisini seçiniz.
    Cihazlarımızdaki ürün numarası konumları nereler

    En yakın Philips onarım servisini bulun

    Ev, Anne ve Çocuk Bakımı ve Kişisel Bakım ürünleriyle ilgili yardıma ihtiyacınız varsa Philips Servis Merkezlerimizi ziyaret edin. Philips ürünleri, her kategori için özel servisler tarafından ele alınır.

    Philips Servis Merkezlerini ziyaret ederken lütfen aşağıdakileri yanınızda getirin:

     

    1. Satın alma belgesi (Fiş/Vergi Faturası)

    2. Philips ürünü (Aksesuarlar dahil)

    Arama yarıçapını değiştir
    Arama yarıçapını değiştir

    Sıkça sorulan sorular

    1. Ürünüm çalışmıyor. Nasıl tamir ettirebilirim? Onarım garanti kapsamında olacak mı?

    Çoğu zaman bir ürün beklendiği gibi çalışmadığı durumlar olabilir, bu durum bazen servise gitmeden evde de çözülebilir. 

    Ürününüz ile ilgili yaşadığınız sorunlara bir çözüm bulmak için lütfen çevrimiçi sorun giderme ve Sık Sorulan Sorular (SSS) bölümlerimizi kullanın:


    Ürününüzü ve Ürününüz ile ilgili Sık Sorulan Soruları (SSS) bulun


    Sorununuzu çevrimiçi olarak çözemezseniz, ürününüzüdeki sorunu bulmak için iki yöntem ile ilerleyebilirsiniz:

    1) Ürününüzü çevrimiçi kaydettirin (İstisnalar: TV, Avent, Gaggia ve Saeco kahve makineleri) – burayı tıklayın

    2) İletişim Merkezimizle iletişime geçin – burayı tıklayın


    Ürününüz hala garanti kapsamındaysa ve kullanım hatası mevcut değilse, onarım ücretsiz olacaktır.


    Philips Garanti

    2. Ürünümün garanti süresi ne kadardır?

    Ürüne bağlı olarak, Philips garantileri genellikle 12 ila 24 ay arasındadır.

    Ürününüzün  garanti süresi ve garanti koşullarını bulmak için lütfen garanti şartlarımıza bakın.

    3. Ürünüm artık garanti kapsamında değil; hala destek alabilir miyim?

    Ürününüz artık garanti kapsamında değilse, onarım sürecini mümkün olduğunca pratik ve düşük maliyetli hale getirmeye çalışıyoruz. Önerilen çözüm ve nihai maliyet, ürün tipine, yaşına ve seçtiğiniz nakliye yöntemine göre değişir.


    Onarım mümkün olmayan ya da onarım maliyeti yüksek olan ürünler için, tüketicilerimize yeni bir Philips ürünü satın almaları için indirim kuponları sunuyoruz.

     

    Kahve makineleri ve Avent ürünleri için lütfen İletişim Merkezimizle iletişime geçin. 


    Lütfen dikkat: Ürününüzün servis sürecinde önerilen çözümden memnun değilseniz ve onarım işlemine devam etmek istemiyorsanız, talebi istediğiniz zaman kapatabilirsiniz. Ek destek için İletişim Merkezimizle iletişime geçin.

    4. İhtiyacım olan desteği bulamıyorum; yardım için sizinle nasıl iletişim kurabilirim?

    Tüm ürünlerimiz için mükemmel çevrimiçi destek sağlamayı hedefliyoruz, ancak bazen aradığınız bilgileri bulmanın zor olabileceğinin farkındayız.

     

    İhtiyacınız olan bilgileri hâlâ bulamıyorsanız, aracılığıyla İletişim Merkezimizle iletişime geçebilirsiniz canlı whatsapp hizmeti, e-posta veya telefon 

     

    İletişim Merkezimiz aşağıdaki saatlerde açıktır:

    Everyday : 09:00am - 18:00pm

    İletişim Merkezi resmi tatillerde kapalıdır.

    5. Philips Yetkili Servislerine nasıl ulaşabilirim?

    Doğrudan servis merkeziyle iletişime geçmeye gerek yoktur. 

     

    Aşağıdaki konularda destek almak için kendi kendine kayıt aracımızı kullanabilirsiniz:

    - Ev ürünleri – buraya tıklayın

    - Kişisel bakım Ürünleri – buraya tıklayın

    - Ses ve görüntü Ürünleri (İstisna: TV) – buraya tıklayın


    Yetkili Servislerimizin Adress ve İletişim Bilgilerine ulaşmak için lütfen linke tıklayınız. 

    Yukarıdaki ürünler ile TV, Avent ve Kahve ürünleri için de İletişim Merkezimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

    6. Ürünüm için yedek parça ve aksesuarları nereden satın alabilirim?

    Ürününüz için aradığınız yedek parça ve aksesuar almak istiyorsanız Philips Yetkili Servislerimizden ve www.phaksesuar.com üzerinden satın alabilirsiniz.


    - Ürününüzde kullanacağınız aksesuarların orijinal olması gerekmektedir. 

      Orijinal olmayan aksesuar kullanımı kaynaklı arızalar garanti kapsamında değerlendirilmeyecektir. 

     

    Ürününüz için yedek parça veya aksesuarlarla ilgili herhangi bir sorunuz varsa, İletişim Merkezimizle de iletişime geçebilirsiniz.

    7. Ürünümün model numarasını nasıl bulabilirim?

    Ürününüzün model numarası kutu üzerinde, kullanım kılavuzunda veya ürünün kendisinde bulunmaktadır. Ürününüzün model numarasını bulmak için daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa model numaranızı bulun destek sayfasını başlatmak için burayı tıklayın   

    Number Five
    8. Yurtdışına taşındım / Ürünümü yurtdışından aldım. Garantim etkilenir mi?

    Ülkemizde satışı olmayan ürün satın aldığınızda (Ürünün kutusunun üzerinde Türk Philips Ticaret A.Ş. tarafından basılmış garanti kartı bulunmuyor ise) ürününüz için garanti kapsamında destek alamazsınız. Ancak Philips olarak ürününüz için en uygun desteği vermeye çalışacağız.


    Herhangi bir sorun veya sorunuz olması durumunda lütfen İletişim Merkezimizle iletişime geçin.

    9. Ürünü aldığım satıcıdan ek garanti aldıysam, Philips ile iletişime geçebilir miyim?

    Ürününüzle ilgili sorun yaşıyorsanız, İletişim Merkezimizle her zaman iletişime geçebilirsiniz; size yardımcı olmak için elimizden gelenin en iyisini yaparız. 

     
    Ürününüz, Philips garanti süresi içinde bir onarım veya servis gerektiriyorsa, bunu sizin için düzenlemekten memnuniyet duyarız . 

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.