Cihazınız ile akıllı telefonunuz arasındaki Wi-Fi bağlantısının çalışmamasının birkaç nedeni olabilir. Sorunu çözmek için aşağıdaki adımları uygulayın:
- Lütfen akıllı telefonunuzun 5 GHz veya herkese açık Wi-Fi ağına bağlı olmadığından ve evdeki 2,4 GHz Wi-Fi ağına bağlı olduğundan emin olun. Başarılı bir şekilde eşleştirmek için eşleştirme işlemini başlatmadan önce mobil verinizi kapatmanızı öneririz.
- Ayrıca akıllı telefonunuzda aşağıdaki izinleri etkinleştirmeyi unutmayın: "Konum", "Depolama", "Bluetooth" ve "Yerel Ağ".
- Büyük/küçük harfe duyarlı olduğundan ve 63 karakterlik kısıtlama sınırına sahip olduğundan lütfen doğru Wi-Fi parolasını girdiğinizden emin olun. Özel semboller kabul edilmediğinden bu tür semboller kullanmaktan kaçının.
- Evinizdeki Wi-Fi ağı adının (SSID) doğru olup olmadığını kontrol edin. Lütfen ağ adının büyük/küçük harfe duyarlı olduğunu unutmayın.
- Akıllı telefonunuzda VPN kullanıyorsanız lütfen eşleştirme işleminden önce VPN'yi kapatın.
- Yönlendiricinizde eşleştirmeyi engelleyen bir beyaz liste varsa eşleştirmenin başarılı olmasını sağlamak için lütfen beyaz listeyi devre dışı bırakın.
- Cihazınızı ve akıllı telefonunuzu Wi-Fi yönlendiricisinden en fazla 10 metre uzaklıkta tutun.
- Uygulamayı en son sürüme güncellediğinizden emin olun.
- Diğer elektronik cihazların, parlayan ışık kaynaklarının veya sinyal istasyonlarının Wi-Fi bağlantısını etkileyebileceğini lütfen unutmayın. Cihazınızı bu tür kaynaklardan uzak tutmaya çalışın ve Wi-Fi ile eşleştirmeyi tekrar deneyin.
Önceki adımlar sorunu çözmezse lütfen ek Wi-Fi bilgileri için uygulamayı kontrol edin veya daha fazla yardım için bizimle iletişime geçin.