• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Yeni Philips sakal düzelticim veya tıraş makinem açılmıyor

    Yayınlandı 27 Eylül 2023
    Yakın zamanda bir Philips düzeltici veya tıraş makinesi satın aldıysanız ve cihazı ambalajından çıkardığınızda açılmıyorsa lütfen aşağıdaki bilgilere bakın.
    Philips düzelticiniz veya tıraş makineniz fabrikamızdan ayrılmadan önce cihazı tek seferlik hazırda bekletme durumuna geçiriyoruz. Bu durum, paketleme veya taşıma sırasında cihazınızın yanlışlıkla açılmasını önlemeyi sağlar.
    Cihazınızı "uyandırmak" için bir prize takın ve en az 5 dakika şarj olmasını bekleyin. Bu, düzelticinizi veya tıraş makinenizi hazırda bekletme modundan çıkarır ve bundan sonra her zamanki gibi kullanabilirsiniz. 

    Cihazınızın tam olarak şarj edilmesini öneririz (belirli zamanlamalar için lütfen kullanım kılavuzuna bakın), yine de cihazınızı hazırda bekletme modundan çıkarmak için 5 dakika veya daha uzun süre şarj etmek genellikle yeterlidir.
    Philips tıraş makinenizi veya düzelticinizi daha önce kullandıysanız ve artık açılmıyorsa ek temizlik sorunu çözebilir.

    Tıraş başlıklarının veya kesici dişlerin/kıl bölmesinin iç kısmında kıl veya kir birikip birikmediğini kontrol edin. Birikme, cihazınızın hareketli parçalarını engelleyebilir ve cihazın açılmasını önleyebilir, bu nedenle iyice temizlediğinizden emin olun. Özel temizlik talimatlarını cihazınızla birlikte verilen kullanım kılavuzunda bulabilirsiniz.
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.