• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips Mutfak Cihazımı NutriU uygulamama bağlayamıyorum

    Yayınlandı 10 Kasım 2023
    Philips Mutfak Cihazınızı NutriU uygulamanıza bağlayamıyorsanız lütfen aşağıdaki makalede açıklanan çözümleri deneyin.
    Bir seferde tek bir Airfryer'ı tek bir NutriU hesabına bağlayabileceğinizi lütfen unutmayın. 
    Philips Airfryer'ınızın bağlı bir model olup olmadığından emin değilseniz lütfen model numaranızın NutriU cihaz listesindeki "Bağlı Airfryer'lar" bölümünde listelenen modellerle eşleşip eşleşmediğini kontrol edin. Aşağıda verilen listenin sadece bir örnek olduğunu ve ülkenize göre değişebileceğini lütfen unutmayın.
    Not:
    Yanlış model numarasını seçmek, NutriU'nun mutfak cihazınıza bağlanmasını engelleyebilir. Model numarası, cihazınızın alt kısmındaki tip plakası etiketinde yer alır ve HD ya da NA ile başlar. Örneğin tip plakanızda HD9280/90 yazıyorsa NutriU'da HD9280'i seçin.
    model kontrolü
    • Ev ağınızın düzgün çalıştığından ve internet bağlantınızın olduğundan emin olun.
    • Philips cihazınızda 2,4 GHz WiFi modülü 11 b/g/n olduğundan ev ağınızın 2,4 GHz hızında çalışıp çalışmadığını kontrol edin. 
    • Evinizdeki WiFi yönlendiricisi tek bir 5 GHz ağ kurulumuna sahip olacak şekilde yapılandırılmışsa çift bantlı ağ moduna geçirilir ve ardından telefon 2,4 GHz Ağına bağlanır.
    • Akıllı Telefonunuzun internete bağlı olduğundan emin olun.
    • VPN bağlantısı sorunlara neden olabileceği için bu bağlantıyı kullanıyorsanız lütfen devre dışı bırakın.
    • En son NutriU sürümünün yüklü olduğundan emin olun (Uygulama Mağazanızdan kontrol edin). 
    • Mutfak cihazı önceden NutriU'ya bağlandıysa cihazı NutriU uygulamanızdaki cihaz sekmesinden silin. 
    • Ayarlarda NutriU uygulamasının önbelleğini boşaltın.
    • Mutfak cihazınızın fişini çekin, 30 saniye bekleyip tekrar takın.
    • Yalnızca HD9880 Airfryer ve NX0960 Air Cooker: WiFi'ınızın Ayarlar/Araçlar -> WiFi Kurulumu menüsünden etkinleştirildiğinden emin olun
    • Yalnızca NX0960 Air Cooker: Araçlar → Ayarlar menüsünde Air Cooker ekranından WiFi ayarlarınızı sıfırlayın
    • "Cihazlar" sekmesinden NutriU uygulamasından eşleştirme işlemini başlatın (aşağıdaki resme bakın)
    • NutriU uygulamanızda ekrandaki talimatları izleyin.
    • Daha fazla ayrıntı için lütfen mutfak cihazınızın Kullanım Kılavuzuna da bakın. Kullanım Kılavuzunu www.philips.com/support adresinde bulabilirsiniz

    Not: Bazı durumlarda eşleştirme işlemi sırasında akıllı telefonunuz, Philips Setup ağına bağlandığında sizden internet bağlantısı olan daha iyi bir WiFi ağına geçmenizi ister. Lütfen bu işlemi reddedin, aksi takdirde eşleştirme işlemi kesintiye uğrar.

     
    eşleştirme işlemi
    NutriU uygulamasında bir Hata 3 (Error 3) veya Bağl-3 (Conn-3) ile karşılaşırsanız ve yukarıda belirtilen adımları zaten gerçekleştirdiyseniz lütfen şu işlemlerle ilerleyin:
    1. Geçerli eşleştirme işleminden çıkın.
    2. Mutfak cihazı, "Cihaz" (Appliance) sekmesindeki "Bağlı Cihazlar" (Connected Devices) altında görünüyorsa lütfen cihazı oradan silin.
    3. Mutfak cihazının, cihaz ekranında sabit bir WiFi LED'i görünecek şekilde WiFi ağınızla halihazırda eşleştirilmiş olup olmadığını kontrol edin.
    4. Eşleştirilmişse NutriU'daki "Cihaz" (Appliance) sekmesinden eşleştirmeyi yeniden başlatın ve ilk ekrandaki "Kurulumu Atla" (Skip Setup) işlevini (WiFi kurulumunu atlamak için) kullanın (aşağıdaki resme bakın).
    5. Eşleştirilmemişse mutfak cihazınızda art arda iki ila üç kez fabrika ayarlarına sıfırlama yapın, her sıfırlamadan sonra fişini çekin ve tekrar takmadan önce iki dakika bekleyin. Ardından, NutriU aracılığıyla eşleştirmeyi yeniden başlatmayı deneyin.

    Yukarıda belirtilen talimatların hiçbiri yardımcı olmazsa daha fazla yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
     
    Kurulumu atla
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.