• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips HomeRun elektrikli robot süpürgem şarj olmuyor

    Yayınlandı 11 Temmuz 2024
    Philips HomeRun süpürge ve paspas robotunuz şarj olmuyorsa olası nedenleri ve çözümleri aşağıdaki makalede bulabilirsiniz.
    XU serisi robotlar

    7000, 3000 ve 2000 Seriniz için:
    Robot, istasyonuna geri döndüğünde otomatik olarak şarj olmaya başlar. Robotun üzerindeki LED'ler, robotun şarj olduğunu göstermek için beyaz veya turuncu renkte yanar. XU7100 modelinin istasyonundaki beyaz LED de yanar. Robot şarj olmuyorsa aşağıdakileri kontrol edin:

    • İstasyonu duvar prizine taktığınızdan ve robotu açtığınızdan emin olun.
    • Robotun istasyona doğru şekilde yerleştirildiğinden emin olun. Şarj temas noktaları birbiriyle hizalanmazsa robotunuz şarj olmaz. Robotu istasyonun önündeki zemine, su haznesi istasyondan uzağa bakacak şekilde yerleştirin ve Home düğmesine basın; robot istasyonda doğru konuma girecektir. Robotun pili bitmişse robotu doğrudan şarj temas noktaları üzerine yerleştirin.
    • Robot ve istasyon üzerindeki şarj temas noktalarının kirli olmadığından emin olun.
    • Pilin değiştirilmesi gerekebilir. Şarj edilebilir pilin minimum kullanım ömrü iki yıl veya 1000 şarj döngüsüdür.
    Not: Şarj edilebilir pili çıkarmak ve değiştirmek için robotu bir Philips servis merkezine götürebilirsiniz.
     
    6000 Seriniz için:
    • İstasyonun duvar prizine bağlı olduğunu ve robotun açık olduğunu doğrulayın. 
    • Robotun şarj istasyonuna doğru şekilde yerleştiğinden emin olun. Hafifçe kaymışsa veya şarj temas noktaları yanlış hizalanmışsa şarj olmayabilir. 
    • Hem robottaki hem de istasyondaki şarj temas noktalarının temiz olduğundan emin olun. 
    • Sıcaklık 8'nin altındaysa robot düşük sıcaklık korumasını etkinleştirebilir. Bu nedenle, robotu şarj etmeden veya kullanmadan önce lütfen sıcaklık normale dönene kadar bekleyin. 
    • Pilin ömrü dolduysa değiştirilmesi gerekebilir. 
    • Uzun süreli depolamanın düzgün şekilde yapılmaması pilin arızalanmasına neden olabilir.

     
    Yukarıdaki çözümler sorunu gidermenize yardımcı olmadıysa daha fazla yardım almak için bizimle iletişime geçin.

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.