• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips HomeRun elektrikli robot süpürgem Philips HomeRun Uygulamasına bağlanmıyor

    Yayınlandı 11 Temmuz 2024
    Philips HomeRun süpürge ve paspas robotunuz Philips HomeRun uygulamasına bağlanmazsa olası nedenleri ve çözümleri bulmak için aşağıdaki makaleyi okuyun. 
    HomeRun modelleri

    "Robot ekle" (Add robot) düğmesine dokunup talimatları izleyerek robotunuzu Philips HomeRun uygulamasıyla eşleştirebilirsiniz. Eşleştirme başarısız olursa sorunu çözmek için aşağıdaki adımları izleyin:
    Not: Wi-Fi'ınız hem 2,4 GHz hem de 5 Ghz hızı destekliyorsa daha iyi bir sinyal için 2,4 Ghz hızı seçmenizi öneririz.
    Robotunuzun açık olduğunu kontrol edin
    Robotunuzun tamamen şarj olduğunu, istasyonun bir duvar prizine bağlı olduğunu ve robotun açık olduğunu kontrol edin. 

    Wi-Fi şifrenizi kontrol edin
    Evinizdeki Wi-Fi için uygulamaya doğru Wi-Fi şifresini girdiğinizden emin olun. 

    Doğru robot modelini seçin
    Robotunuzu uygulamaya eklerken doğru modeli seçin.

    • Otomatik Boşaltma istasyonlu: XU7100, XU3110 veya XU3100
    • Otomatik Boşaltma istasyonsuz: XU7000, XU3000 veya XU2000
    • Bağlantı İstasyonlu: XU6500

    Robotun Wi-Fi kurulum modunda olup olmadığını kontrol edin
    Uygulamayla başarılı bir eşleştirme için robotun Wi-Fi kurulum modunda olması gerekir. Robotun On/Off düğmesi ve Home düğmesi, Wi-Fi kurulum modunun etkinleştirildiğini belirtmek için yanıp söner. Robotunuzu Wi-Fi kurulum moduna almak için On/Off düğmesini ve Home düğmesini aynı anda üç saniye basılı tutun. Düğmelerdeki ışıklar, robotun Wi-Fi kurulum modunda olduğunu göstermek için turuncu renkte yanıp söner (aşağıdaki resme bakın).

    Evinizdeki Wi-Fi bağlantısının düzgün çalıştığından emin olun
    İnternet bağlantınızı kontrol edin. Ağınız yavaşsa yönlendiricinizi kapatıp tekrar açın.

    İstasyonu yönlendiricinize daha yakın bir yere yerleştirin
    Robotun şarj istasyonu, iyi bir Wi-Fi kapsama alanına sahip bir konuma yerleştirilmelidir. Daha güçlü bir Wi-Fi sinyali elde etmek için istasyonu yönlendiricinin yakınına yerleştirin. 

    En son Philips HomeRun uygulaması sürümü
    Uygulama mağazanıza gidip Philips HomeRun uygulaması için güncelleme olup olmadığını kontrol ederek en son sürümünü kullandığınızdan emin olun.

    Modelinize bağlı olarak, robotunuzu uygulamaya nasıl bağlayacağınıza dair adım adım talimatları içeren videoları aşağıda bulabilirsiniz.

    Yukarıdaki çözümler sorunu gidermenize yardımcı olmadıysa daha fazla yardım almak için bizimle iletişime geçin.

    Play Pause
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.