• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips Tıraş Makinemi GroomTribe Uygulamasına bağlayamıyorum

    Yayınlandı 20 Mart 2023
    Tıraş makinenizi GroomTribe uygulamasına bağlayamıyorsanız aşağıdaki sorun giderme ipuçları bir çözüm bulmanıza yardımcı olabilir.

    Adımları aşağıda listelenen sırayla uygulamanızı öneririz. Bir sonraki adıma geçmeden önce adımlar arasında sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin. 
    Telefonunuzun tıraş makinesine en fazla 3 metre mesafede olduğundan emin olun. Telefonunuz 3 metre içinde değilse bağlantı sorunları oluşur. 
    GroomTribe Uygulamasıyla uyumlu tıraş makineleri, Bluetooth 4.1 veya üzeri sürümleri kullanır. Doğru Bluetooth sürümüne sahipseniz telefonunuzun ayarlarından Bluetooth özelliğini kapatıp açın. Tıraş makinesinin açık olduğundan emin olun ve telefonunuzu tıraş makinesiyle eşleştirmeyi tekrar deneyin.
    Telefonunuzun işletim sisteminin güncellenmesi bağlantı sorunlarına neden olabilir. Bu sorunu çözmek için aşağıdaki adımları izleyerek tıraş makinesi ve uygulama arasındaki bağlantıyı sıfırlamayı deneyin:

    1.    Tıraş makinesinin eşleştirmesini kaldırma: Uygulama ile bağlantısını kesmek için tıraş makinenizin on/off düğmesini 10 saniye boyunca basılı tutun. Tıraş makinenizin eşleştirmesi başarıyla kaldırıldığında tıraş makinesinin üzerindeki Bluetooth simgesi görünür.  
    2.    Telefon eşleştirmesini kaldırma: Telefonunuzun "Ayarlar" (Settings) bölümüne gidin ve Bluetooth seçeneğini belirleyin. Ardından, S7/S9 tıraş makinesini seçin ve "Unut" (Forget) veya "Eşleşmeyi geri al" (Un-pair) öğesini seçin. 
    3.    Android telefonlarda konum izinlerini veya yakındaki cihaz izinlerini etkinleştirdiğinizden emin olun.
    4.    Bağlantı sorunları yaşamaya devam ediyorsanız donanım sıfırlaması yapmayı deneyin. Tıraş makinenizin on/off düğmesine 30 saniye basın.

    Artık tıraş makinenizi telefonunuzla tekrar eşleştirebiliyor olmanız gerekir. Eşleştirme sırasında Bluetooth'u etkinleştirmek için tıraş makinenizi açın. Uygulamayı açın ve eşleştirme işlemini başlatmak için talimatları izleyin. Bağlantının kurulması yaklaşık iki dakika sürebilir. 

    Not: Bu talimatlar çeşitli akıllı telefonlara göre değişiklik gösterebilir. Daha fazla bilgi için lütfen telefonunuzun kullanım kılavuzuna göz atın.
    Telefonunuzu değiştirirseniz veya tıraş makineniz daha önce başka bir telefona bağlandıysa eşleştirme sorunlarıyla karşılaşabilirsiniz. Yukarıdaki bölümde açıklandığı gibi telefonunuzun eşleştirmesini kaldırmanızı ve tıraş makinenize yeniden bağlanmayı denemenizi öneririz. Yukarıdaki önerileri denediğiniz halde bu sorunu çözemediyseniz lütfen daha fazla destek için bize ulaşın.

    Son adım olarak GroomTribe uygulamasını kaldırıp yeniden yüklemeyi deneyin. Aşağıdaki talimatları uygulayın:

    1. Uygulamayı kaldırıp yeniden yükleyin.
    2. Tıraş makinesinin açma/kapama düğmesini 30 saniye boyunca basılı tutarak tıraş makinesini sıfırlayın.
    Bu ipuçlarından hiçbiri yardımcı olmazsa tıraş makinenizin içi hasar görmüş olabilir. Tıraş makineniz için onarım veya değişim talebinde bulunmanızı öneririz. 
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.