• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips Sonicare Power Flosser ürünüm su akışı yapmıyor

    Yayınlandı 10 Ağustos 2023
    Power Flosser cihazınız su akışı sağlamıyorsa aşağıdaki sorun giderme ipuçları bir çözüm bulmanıza yardımcı olabilir.

    Adımları aşağıda listelenen sırayla uygulamanızı öneririz. Bir sonraki adıma geçmeden önce adımlar arasında sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin. 

    Motor çalışır durumdayken su çıkmıyorsa aşağıdakileri deneyin:

    1. Başlığı lavaboya doğru tutun ve sapın haznenin alt kısmının altında olduğundan emin olun.
    2. Duraklatma düğmesini "açık" konumuna (yukarı) getirin.
    3. Yoğunluk düğmesini 10 konumuna getirin.
    4. Bu konumu 30 saniye boyunca basılı tutun. 30 saniye içinde hiç su çıkmazsa bir sonraki adıma geçin.
    Hortumda kıvrılma olmadığından emin olmak için hortumu yavaşça gerin. Su, Power Flosser içinden akıyorsa tekrar deneyin. Hiç su çıkmazsa bir sonraki adıma geçin. 

    Tıkalı bir başlık, su akışının olmamasının nedeni olabilir. Başlığın tıkalı olup olmadığını kontrol etmek için başlığı temizlemeniz gerekir. 

    1. Başlığı saptan çıkarın ve ılık su altında durulayın.
    2. Bir kaba, iki ölçek ılık su ve bir ölçek beyaz sirke ekleyin.
    3. Başlığı en az 30 dakika boyunca kabın içinde bekletin.
    4. Başlığı çıkarın ve ılık su altında durulayın.
    5. Başlığı sapa geri takın ve sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin. Hala su akışı yoksa bir sonraki adıma geçin.
    Bu ipuçlarından hiçbiri yardımcı olmazsa Power Flosser sisteminizin içi hasar görmüş olabilir. Power Flosser cihazınız için onarım veya değişim talebinde bulunmanızı öneririz. 
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.