• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips Mutfak Cihazımı HomeID Uygulamamla kontrol edemiyorum

    Yayınlandı 19 Şubat 2024
    Philips Mutfak Cihazınızı HomeID Uygulamanızla kontrol edemiyorsanız olası nedenleri ve çözümleri burada bulabilirsiniz.
    Bağlantı sorunları yaşıyorsanız lütfen Mutfak cihazınızın fişini çekin.
    · Fişi yeniden takıp cihazı açana kadar 30 saniye bekleyin.
    · Mutfak cihazınızın ev ağınıza bağlandığından emin olun; Wi-Fi LED'inin sabit bir şekilde yanması, bağlandığınız anlamına gelir.
    · Mutfak cihazınızın telefonunuzda HomeID ile eşleştiğinden emin olun. Eşleştirme durumunu HomeID uygulamasından kontrol edebilirsiniz.
    · Mutfak cihazınız yönlendiriciden çok uzakta olmamalıdır (ideali 1 metre mesafede olmasıdır).
    · Sinyali engelledikleri için diğer cihazların çok yakında olmadığını kontrol edin.
              
    • Akıllı Telefonunuzun internete bağlı olduğundan emin olun.
      VPN bağlantısı sorunlara neden olabileceği için bu bağlantıyı kullanıyorsanız lütfen devre dışı bırakın.
      · HomeID Uygulamasını kapatıp açın.
      En son HomeID sürümünün yüklü olduğundan emin olun (Uygulama Mağazanızdan kontrol edin).
      Ayarlarda HomeID Uygulamasının önbelleğini boşaltın.
      HomeID cihaz sekmesinden eşleştirdiğiniz mutfak cihazını silin ve eşleştirme işlemini yeniden başlatın.
    • Son adım olarak, ayarlar kısmından mutfak cihazınızı fabrika ayarlarına sıfırlayabilir ve cihazınızı HomeID uygulamasından silebilirsiniz. Ardından mutfak cihazınızın fişini çekin ve tekrar takın. Bağlantı ve eşleştirme işlemini yeniden başlatın. Lütfen unutmayın: Mutfak cihazınızı sıfırlamak, cihazın evinizdeki WiFi bağlantısı ile eşleştirilmiş akıllı cihazlarla bağlantısını keser ve kayıtlı sık kullanılanlar gibi tüm kişiselleştirilmiş içerikleri mutfak cihazınızdan siler. Yukarıda belirtilen talimatların hiçbiri yardımcı olmazsa daha fazla analiz için lütfen yerel Müşteri Destek Ekibinizle iletişime geçin.
    Son adım olarak, ayarlar kısmından mutfak cihazınızı fabrika ayarlarına sıfırlayabilir ve cihazınızı NutriU uygulamasından silebilirsiniz. Ardından mutfak cihazınızın fişini çekin ve tekrar takın. Bağlantı ve eşleştirme işlemini yeniden başlatın. 

    Lütfen unutmayın: Mutfak cihazınızı sıfırlamak, cihazın evinizdeki WiFi bağlantısı ile eşleştirilmiş akıllı cihazlarla bağlantısını keser ve kayıtlı sık kullanılanlar gibi tüm kişiselleştirilmiş içerikleri mutfak cihazınızdan siler.

    Yukarıda belirtilen talimatların hiçbiri yardımcı olmazsa daha fazla analiz için lütfen yerel Müşteri Destek Ekibinizle iletişime geçin.
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.