Philips Hava Temizleme Cihazımı Uygulamaya bağlayamıyorum
Yayınlandı 7 Mart 2024
Philips Hava Temizleme Cihazınızı Uygulamaya bağlayamıyorsanız lütfen aşağıdaki makaleden daha fazla bilgi edinin.
Aşağıdaki bilgiler AC065x için geçerli değildir. AC065x model hava temizleme cihazınız varsa lütfen aşağıdaki "AC065x Uygulamaya bağlanmıyor" bölümüne bakın. Philips Hava Temizleme Cihazınız ile akıllı telefonunuz arasında Wi-Fi bağlantısının kesilmesinin birkaç nedeni olabilir. Bu sorunu çözmek için aşağıdaki adımları kontrol edin.
Lütfen akıllı telefonunuzun 5 GHz Wi-Fi veya herkese açık Wi-Fi ağına değil, 2,4 GHz (ev) Wi-Fi ağına bağlı olduğundan emin olun. Başarıyla eşleştirmek için eşleştirmeden önce mobil verinizi kapatmanızı öneririz.
Cihaz eşleştirme için hazır olduğunda "PHILIPS Kurulum" (PHILIPS Setup) ağının akıllı telefonunuzun Wi-Fi listesinde (aşağıdaki resimde gösterilmiştir) olup olmadığını kontrol edin. "PHILIPS Setup" listede yoksa bu donanımla ilgili bir sorundur. Lütfen bizimle iletişime geçin. Cihazınızın Wi-Fi gösterge durumu hakkında daha fazla bilgi için lütfen modelinize özel Kullanım Kılavuzuna bakın.
Akıllı telefonunuzun "PHILIPS Setup" yerine evinizdeki Wi-Fi ağına bağlı olduğundan emin olun. Akıllı telefonunuz "PHILIPS Setup" ağına bağlıysa lütfen eşleştirme işleminin başında akıllı telefonunuzun bağlı olduğu Wi-Fi'ı "PHILIPS Setup" ağından evinizdeki Wi-Fi ağına manuel olarak değiştirin.
Aşağıdaki izinleri etkinleştirdiğinizden emin olun: Akıllı telefonunuzda "Kamera", "Konum Belirleme", "Depolama", "Bluetooth" ve "Yerel Ağ".
Doğru Wi-Fi şifresini girip girmediğini kontrol edin. Şifre büyük-küçük harfe duyarlıdır ve 63 karakter kısıtlamasına sahiptir. Özel semboller kabul edilmez.
Evinizdeki Wi-Fi ağı adının doğru olduğundan emin olun. Ağ adı büyük/küçük harfe duyarlıdır.
Yönlendiriciniz beyaz listeyi eşleştirmeyi engelleyecek şekilde ayarladıysa, eşleştirme işleminin başarılı olması için lütfen yönlendiricinizin beyaz listesini devre dışı bırakın.
Lütfen hem Philips Hava Temizleme Cihazınızı hem de akıllı telefonunuzu yönlendiriciden 10 metre uzakta tutun.
Diğer elektronik cihazlar, parlak ışık kaynakları veya sinyal istasyonları Wi-Fi bağlantısını kesebilir. Philips Hava Temizleme Cihazınızın bu tür kaynaklardan uzakta olduğundan emin olun ve hava temizleme cihazını tekrar Wi-Fi ile eşleştirmeye çalışın.
Aşağıdaki bilgiler yalnızca AC0650 için geçerlidir. Farklı bir hava temizleme cihazı modeliniz varsa lütfen yukarıdaki "Cihaz Wi-Fi ağına düzgün şekilde bağlı değil" bölümüne bakın.
Cihaz Wi-Fi ağına düzgün şekilde bağlı değil AC0650 cihazınız ile akıllı telefonunuz arasında Wi-Fi bağlantısının başarısız olmasının birkaç olası nedeni. Çözmek için aşağıdaki adımları kontrol edin.
Lütfen akıllı telefonunuzun 5 GHz Wi-Fi veya herkese açık Wi-Fi ağına değil, 2,4 GHz (ev) Wi-Fi ağına bağlı olduğundan emin olun.
Aşağıdaki izinleri etkinleştirdiğinizden emin olun: Akıllı telefonunuzda "Kamera", "Konum Belirleme", "Depolama", "Bluetooth" ve "Yerel Ağ".
Doğru Wi-Fi şifresini girip girmediğini kontrol edin. Şifre büyük-küçük harfe duyarlıdır ve 63 kelimelik uzunluk kısıtlamasına sahiptir. Özel semboller kabul edilmez.
Evinizdeki Wi-Fi ağı adının doğru olduğundan emin olun. Ağ adı büyük/küçük harfe duyarlıdır.
Lütfen Philips Hesabınızda oturum açtığınızdan emin olun. Wi-Fi bağlantısı kurulumundan önce veya kurulum sırasında oturum açabilirsiniz.
Yönlendiriciniz beyaz/kara listeyi eşleştirmeyi engelleyecek şekilde ayarladıysa, eşleştirme işleminin başarılı olması için lütfen yönlendiricinizin beyaz/kara listesini devre dışı bırakın.
Lütfen hem Philips Hava Temizleme Cihazınızı hem de akıllı telefonunuzu yönlendiriciden 10 metre uzakta tutun.
Diğer elektronik cihazlar, parlak ışık kaynakları veya sinyal istasyonları Wi-Fi bağlantısını kesebilir. Philips Hava Temizleme Cihazınızın bu tür kaynaklardan uzakta olduğundan emin olun ve hava temizleme cihazını tekrar Wi-Fi ile eşleştirmeye çalışın.
Uygulamaya önceden bağlandıysanız ve ikinci Philips hesabıyla aynı cihaza Wi-Fi bağlantısı kurmaya çalıştıysanız Wi-Fi bağlantısı işlemini tekrar başlatmadan önce Fabrika Ayarlarına Sıfırlama işlemini gerçekleştirmek gerekir. Fabrika Ayarlarına Sıfırlama işlemi için aşağıdaki adımları izleyin:
Bir bip sesi duyana kadar, "Power on" düğmesi ile "mode switch" düğmesine birlikte 10 saniye boyunca basılı tutun.
Yukarıdaki adımlar Wi-Fi bağlantısı sorununu çözmenize yardımcı olmadıysa Fabrika Ayarlarına Sıfırlama işlemini gerçekleştirmeyi de deneyebilirsiniz.
Önceki adımlar sorunu çözmezse lütfen ek Wi-Fi bilgileri için uygulamayı kontrol edin veya daha fazla yardım için bizimle iletişime geçin.