• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Sonicare diş fırçam şarj olmuyor

    Yayınlandı 14 Temmuz 2023
    Diş fırçanız şarj edilmiyorsa aşağıdaki sorun giderme ipuçları bir çözüm bulmanıza yardımcı olabilir.

    Adımları aşağıda listelenen sırayla uygulamanızı öneririz. Bir sonraki adıma geçmeden önce adımlar arasında sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin. 
    Tüm Sonicare diş fırçalarının şarj cihazları farklıdır ve diğer Sonicare modelleriyle uyumlu değildir. Diş fırçanızı, birlikte verilen orijinal şarj cihazını kullanarak şarj etmenizi öneririz.

    Diş fırçanız fişi prize takılıyken şarj olmuyor mu? Priziniz çalışmıyor olabilir. Şarj etmek için farklı bir priz kullanmayı deneyin.
     

    Şarj adaptörünüzün veya kablonuzun hasarlı olup olmadığını kontrol edin. Adaptörünüzde veya kabloda herhangi bir hasar fark ederseniz hemen kullanmayı bırakın. Çevrimiçi mağazamızdan ürünün yenisini satın alın.

     

     

    Şarj standı, pedi veya bardağı kullanıyorsanız diş fırçanızı şarj cihazının merkezine yerleştirdiğinizden emin olun. Diş fırçası iki kısa bip sesi çıkarır veya pil ışığı göstergesi yanarak diş fırçasının şarj cihazına doğru şekilde yerleştirildiğini doğrular.

    Şarj sırasında parazite neden olabileceğinden, şarj cihazının metal bir yüzeye veya diğer şarj cihazlarının yakınına yerleştirilmediğinden emin olun.
    Bu ipuçlarından hiçbiri yardımcı olmazsa diş fırçanızın içi hasar görmüş olabilir. Diş fırçanız için onarım veya değişim talebinde bulunmanızı öneririz. 
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.