• Peşin fiyatına 12 taksit

  • Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

1
0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Ürünler

    Tam olarak ihtiyacınız olan desteği alın
    Ürününüz için özel bir çözüm mü arıyorsunuz?

    Bazı kanallarda ses yoksa ne yapabilirim?

    Bu durum TV menüsündeki hatalı sistem ayarından kaynaklanıyor olabilir.

    Sistemin doğru şekilde ayarlanıp ayarlanmadığını kontrol etmek için aşağıdakileri uygulayın:

    1. Sesin olmadığı kanalı seçin.
    2. Ana menüyü görüntülemek için uzaktan kumandadaki 'MENU' (Menü) tuşuna basın.
    3. Alt imleç tuşuna basarak INSTALL (Kur)-seçeneğine gelin ve sağ imlece basın.
    4. Ebeveyn kilidi etkinleştirilmişse, ekranda erişim kodunu girmeniz istenecektir. Eğer erişim kodunu unuttuysanız bkz. SSS bölümü (4 basamaklı erişim kodumu unuttum. Nasıl resetleyebilirim?).
    5. Alt imlece basarak MANUAL-STORE (MANUEL SAKLAMA) seçeneğine gelin ve sağ imlece basın.
    6. SYSTEM (SİSTEM) seçeneğini seçin ve sağ imleç tuşuna basın.
    7. Sistemin doğru sisteme ayarlanıp ayarlanmadığını kontrol edin.
    8. Bulunduğunuz konumda kullanılan sistemden emin değilseniz, aşağı/yukarı imleç tuşlarına basarak EUROPE (AVRUPA) seçeneğini seçin ve onaylamak için 'OK' (TAMAM) düğmesine basın.
    9. Manuel saklama menüsüne dönmek için sol imleç tuşuna basın.
    10. Alt imlece basarak-STORE (SAKLAMA) seçeneğine gelin ve YES (EVET) seçeneğini seçmek için sağ imlece basın.
    11. Ayarları saklamak için 'OK' (TAMAM) düğmesine basın.
    12. Menüden çıkmak için 'MENU' (Menü)-düğmesine basın.

    Sistem EUROPE (AVRUPA) seçeneğine ayarlandığı halde ses hala yoksa aşağıdakileri uygulayın:

    • Yeniden otomatik kurulum uygulamayı deneyin.

    Bir gelişme gözlenmiyorsa bu durum gelen kabloda veya antendeki bir arızadan kaynaklanıyor olabilir.

    • Kablo tedarikçinizle veya belirli kanalların yayın kalitesi hakkında bilgi almak amacıyla yayıncınızla iletişim kurun.