Ebeveyn ünitenizi şarj yuvasına yerleştirdiğinizde, pil göstergesi, ünitenin şarj edildiğini göstermek için yanar. LCD ekranında pil simgesinin gösterilmesi biraz zaman alabilir. Bu, bazen bir saat kadar sürebilir.
Philips Avent Bebek telsizinizin ebeveyn ünitesi veya bebek ünitesi şarj olmuyor olabilir. Aşağıdaki olası sebepleri ve çözümleri inceleyerek bunu kendiniz çözmeyi deneyebilirsiniz.
Ebeveyn ünitenizi şarj yuvasına yerleştirdiğinizde, pil göstergesi, ünitenin şarj edildiğini göstermek için yanar. LCD ekranında pil simgesinin gösterilmesi biraz zaman alabilir. Bu, bazen bir saat kadar sürebilir.
Şarj edilebilir pillerin kullanım ömrü sınırlıdır. Philips Avent Bebek telsizinizin ebeveyn ünitesindeki şarj edilebilir pillerinin ömrü tükenmiş olabilir. Şarj edilebilir pilleri başka bir şarj cihazı ile şarj etmeyi deneyin. Piller boş kalmaya devam ediyorsa şarj edilebilir pilleri değiştirmeniz gerekebilir.
Philips Avent Bebek telsizinizin ebeveyn ünitesinin şarj standına bağlı olduğundan emin olun. Bağlı olup olmadığını kontrol etmek için aşağıdaki adımları uygulayın:
Not: Bu çözüm, Philips Avent Bebek telsizi SCD560 ve SCD71X serisi için geçerli değildir.
Hem ebeveyn ünitesinin hem de bebek ünitesinin yanında bir şarj cihazı verilir. Bebek ünitesinin şarj cihazıyla ebeveyn ünitesinin şarj cihazını değiştirerek şarj cihazının arızalı olup olmadığını kontrol edin.
Sorun şarj cihazı ile taşınıyor
Sorun şarj cihazlarından biriyle "taşınıyor" mu? Bu, şarj cihazında arıza olduğunu gösterir. philips.com/parts-and-accesories adresinden yeni bir şarj cihazı satın alabilirsiniz.
Sorun şarj cihazından kaynaklanmıyor
Sorun devam ediyorsa ve şarj cihazlarıyla "taşınmıyorsa" ünitelerden birinde teknik arıza olabilir. Daha fazla yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.