• Peşin fiyatına 3 taksit

  • Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips Avent Bebek telsizim şarj olmuyor

    Yayınlandı 2019-11-17

    Philips Avent Bebek telsizinizin ebeveyn ünitesi veya bebek ünitesi şarj olmuyor olabilir. Aşağıdaki olası sebepleri ve çözümleri inceleyerek bunu kendiniz çözmeyi deneyebilirsiniz.

    Ebeveyn ünitenizi şarj yuvasına yerleştirdiğinizde, pil göstergesi, ünitenin şarj edildiğini göstermek için yanar. LCD ekranında pil simgesinin gösterilmesi biraz zaman alabilir. Bu, bazen bir saat kadar sürebilir.

    battery indicator light philips avent baby dect monitor

    Şarj edilebilir pillerin kullanım ömrü sınırlıdır. Philips Avent Bebek telsizinizin ebeveyn ünitesindeki şarj edilebilir pillerinin ömrü tükenmiş olabilir. Şarj edilebilir pilleri başka bir şarj cihazı ile şarj etmeyi deneyin. Piller boş kalmaya devam ediyorsa şarj edilebilir pilleri değiştirmeniz gerekebilir.

    Philips Avent Bebek telsizinizin ebeveyn ünitesinin şarj standına bağlı olduğundan emin olun. Bağlı olup olmadığını kontrol etmek için aşağıdaki adımları uygulayın:

    1. Ebeveyn ünitesinin alt kısmındaki metal temas plakasını kuru bir bezle silerek tozu veya kiri temizleyin.
    2. Ebeveyn ünitesinin konumunu değiştirin. Ebeveyn ünitesinin alt kısmındaki temas plakası şarj standıyla tam olarak temas etmelidir.

    Not: Bu çözüm, Philips Avent Bebek telsizi SCD560 ve SCD71X serisi için geçerli değildir.

    metal contact plate parent unit philips avent baby monitor

    Hem ebeveyn ünitesinin hem de bebek ünitesinin yanında bir şarj cihazı verilir. Bebek ünitesinin şarj cihazıyla ebeveyn ünitesinin şarj cihazını değiştirerek şarj cihazının arızalı olup olmadığını kontrol edin.

    Sorun şarj cihazı ile taşınıyor
    Sorun şarj cihazlarından biriyle "taşınıyor" mu? Bu, şarj cihazında arıza olduğunu gösterir. philips.com/parts-and-accesories adresinden yeni bir şarj cihazı satın alabilirsiniz.

    Sorun şarj cihazından kaynaklanmıyor
    Sorun devam ediyorsa ve şarj cihazlarıyla "taşınmıyorsa" ünitelerden birinde teknik arıza olabilir. Daha fazla yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.