• Peşin fiyatına 9 taksit

  • Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

1
0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Ürünler

    Tam olarak ihtiyacınız olan desteği alın
    Ürününüz için özel bir çözüm mü arıyorsunuz?

    Philips SteamPlus Cleaner cihazım buhar çıkarmıyor

    Philips SteamPlus Cleaner cihazınız basit bir sebepten dolayı buhar çıkarmıyor olabilir. Buharlı temizleyicinizin kullanıma hazır hale gelmesi için size yardımcı olalım.

    1. Buhar fonksiyonunu açmamış olabilirsiniz

    Cihazın ön kısmındaki buhar düğmesine basarak buhar fonksiyonunu açın.

    2. Brülörün içindeki su henüz ısınmamış olabilir

    Buhar düğmesine basıldıktan sonra brülörün suyu ısıtması gerekir. Yaklaşık 30 saniye sonra cihaz buharlamaya hazırdır. Düğme etrafındaki halka cihazın buharlamaya hazır olduğunu göstermek için maviye döner.

    3. Su haznesi boşalmış olabilir

    Su haznesini doldurup cihaza geri takın.

    4. Buhar delikleri tıkanmış olabilir

    Sudaki mineraller zamanla buhar deliklerinde kireç birikmesine neden olabilir. Kireç ve diğer kalıntıları buhar deliklerinden temizlemek için verilen kireç temizleyici pimi kullanın.

    5. Filtre tıkanmış olabilir

    Zamanla sudaki mineraller filtre deliklerinin tıkanmasına neden olabilir. Bu nedenle, su filtresinin 6 ayda bir değiştirilmesi gerekir.

    6. Sap yanlış bir açıyla yerleştirilmiş olabilir

    SteamPlus cihazını kullanmak ve buhar fonksiyonunu etkinleştirmek için sapı kendinize doğru çekmelisiniz.

    Yukarıdaki çözümler sorununuzu gidermediyse lütfen ülkenizdeki Philips Müşteri Desteği Merkezi'yle iletişime geçin.

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.