• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips Standlı Buhar Üreticimin tabanından su sızıyor

    Yayınlandı 21 August 2024
    Philips Standlı Buhar Üreticinizin tabanından su sızıyorsa olası nedenleri ve çözümleri aşağıda bulabilirsiniz.

    Su haznesi kapağını ve de-calc düğmesini sabitleyin

    Su haznesi kapağının tamamen kapalı olduğundan emin olun (kilitlemek için saat yönünde çevirin) ve de-calc düğmesini kilit konumuna çevirerek sabitleyin.

    Su Haznesini doğru şekilde yerleştirin

    Lütfen su haznesinin doğru yerleştirildiğinden ve su haznesi kapağının hizalandığından emin olun.

    Buhar üretici başlığı ve/veya buhar hortumu alçak konumda kalmıştır

    Buhar üretici başlığı ve/veya buhar hortumu uzun süre (5 dakika veya daha fazla) alçak konumda bırakıldığında su sızdığını fark edebilirsiniz. Bu durumda, hortumu dikey olarak düzeltmek için lütfen buhar üretici başlığını kaldırın. Bu, haznenin içindeki basıncın serbest bırakılmasını sağlar.

    Not: Alçak konumda buhar püskürtmekten kaçının.

    Su haznesinin su seviyesi düşüktür

    Haznenin içindeki su seviyesi düşükse bu durum, içeride basınç birikmesine sebep olur. Su haznesini çıkarın ve en az yarısına kadar doldurun.


    Yukarıdaki çözümler sorunu çözmediyse daha fazla yardım için bizimle iletişime geçin.

    Bu sayfadaki bilgiler aşağıdaki modeller için geçerlidir: GC4880/80 , GC4872/60 , GC4890/22 .

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.