• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    HomeID Uygulamasını nasıl edinebilirim?

    Yayınlandı 16 Ekim 2024
    HomeID Uygulamanızın sık sık çöktüğünü fark ederseniz sırayla aşağıdaki seçenekleri deneyin: 
    1. HomeID Uygulamasını kapatıp yeniden başlatın. 
    2. HomeID Uygulamasının en son sürümünü yüklediğinizden emin olun. App Store'da güncellemeleri kontrol edin. 
    3. Telefonunuzu yeniden başlatın.
    4. Telefonunuzun önbelleğini boşaltın (Ayarlar / HomeID / Boş Önbellek)
    5. Son seçenek olarak HomeID Uygulamasını kaldırabilir ve yeniden yükleyebilirsiniz.
    Yukarıdakiler işe yaramadıysa lütfen yerel Philips Müşteri Destek biriminizle iletişime geçin.
    Aşağıda QR taraması yapın:

    Akıllı Telefon ve Tablet Gereksinimleri

    Apple iOS 
    NutriU uygulaması Apple iPhone'larla uyumludur. Minimum iOS 14.0 sürümü yüklü olmalıdır.  
     
    Android 
    Android Akıllı cihaz kullanıyorsanız minimum Android 9.0 yüklü olmalıdır. 
     
    Uygulama tabletlerde de çalıştırılabilir ancak akıllı telefonlar için tasarlandığından, tablette doğru şekilde görüntüleyemeyebilirsiniz. 
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.