Haber merkezi

Nis 12, 2018

Kalbinin Resmi, Kalp Rahatsızlığı ile Doğan On Binlerce Çocuğa Umut Verecek


Dünyada 127, Türkiye’de 88 yıldır faaliyet gösteren ve sağlık alanında hayata geçirdiği projelerle adından söz ettiren Philips, yeni farkındalık projesi “Kalbinin Resmi” için Türkiye’nin çocuk kalp sağlığı alanında en etkin sivil toplum kuruluşlarından biri olan Çocuk Kalp Vakfı (ÇKV) ile iş birliği yaptı.

Doğuştan kalp hastalıkları hakkında farkındalık oluşturmak amacıyla hayata geçirilen projeyle, erken teşhis ve doğru tedavinin önemine dikkat çekiliyor.

 

Kalp Sağlığı Haftası nedeniyle 12 Nisan, 2018 Perşembe günü Philips Türkiye CEO’su Haluk Karabatak ve Çocuk Kalp Vakfı Başkanı Prof. Dr. Tayyar Sarıoğlu’nun katılımıyla düzenlenen etkinlikte, “Kalbinin Resmi” Projesi kapsamında hazırlanan ve gerçek hayat hikayelerinden oluşan videolar paylaşıldı.

Türkiye’de 88 yıldır faaliyet gösteren bir marka olarak kalp sağlığı alanında farkındalık yaratan birçok proje hayata geçiriyoruz. Kendimizi sağlığa adadık ve bu konuda ürettiğimiz teknolojik ürün ve hizmetlerle tüketicilerimizin her zaman yanındayız. Kalp sağlığı bizim için oldukça önemli bir alan. 2015 yılında başladığımız ‘Küçük Kalpler’ Projesi ile Kalkınma Bakanlığı GAP İdaresi ve Türk Kalp Vakfı iş birliğinde Güneydoğu Anadolu Bölgesi’ndeki çocukların kalp taramalarını yaptık. 2016 yılı sonunda Philips çalışanları ile birlikte hayata geçirdiğimiz ‘Kalbinin Sesi’ projesiyle kişiselleşmiş kalp sağlığına dikkat çektik. ‘Kalbinin Resmi’ Projesi ile ise çocuk kalp sağlığı alanında farkındalık yaratıyoruz.
‘Kalbinin Sesi’ Projesi’ni, Çocuk Kalp Vakfı ile iş birliği içinde doğuştan kalp hastalıklarına dikkat çekmek, bu konuda aileleri bilinçlendirmek ve erken teşhis ve doğru tedavinin önemini vurgulamak için oluşturduk.

Haluk Karabatak

Philips Türkiye CEO

Projemizi aynı zamanda Çocuk Kalp Vakfı Gönüllüsü olan Çınar’ın hikayesinden ilham alarak yarattık. Çınar, doğuştan kalp hastalığı ile dünyaya gelen ve bu doğrultuda bir dizi operasyon geçiren çocuklarımızdan biri. Buna rağmen Çınar kalbini çok seviyor ve onu, içinde sevimli hayvanların olduğu bir hayvanat bahçesine benzetiyor.  Projenin bir diğer kahramanı 25 yaşındaki İbrahim’e ise, henüz 30 günlükken kalp hastalığı teşhisi konmuş. Erken yaşta geçirdiği ameliyatlar ve uygulanan tedaviler ile İbrahim hayata sıkıca tutunmuş. Çınar ve İbrahim’in hikayelerinin kalp rahatsızlığı olan pek çok çocuğumuza umut vereceğine eminiz. Ben de ayrıca Çocuk Kalp Vakfı gönüllüleri Çınar, İbrahim ve onların ailelerine bu projenin oluşması esnasında verdikleri destek ve bu konuda rol model oldukları için çok teşekkür ederim.  ‘Kalbinin Resmi’ Projesi kapsamında Çocuk Kalp Vakfı ile yaptığımız iş birliğinden dolayı çok memnunuz. Çocuk Kalp Vakfı Başkanı Prof.  Dr. Tayyar Sarıoğlu ve Çocuk Kalp Vakfı’nın değerli üyelerine de projenin başlangıcından bugüne verdikleri emek için ayrıca teşekkür ederim.
Çınar ve İbrahim’in ilham verici hikayelerine linkteki videolardan ulaşabilirsiniz.

Philips Hakkında

 

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA), insanların yaşamlarını iyileştirmeye kendini adamış, sağlıklı yaşam ve korunmadan teşhis, tedavi ve evde bakıma kadar her alanda sağlık döngüsünden daha etkili sonuçlar elde etmeye odaklanan lider bir sağlık teknolojileri şirketidir. Philips entegre çözümler sunmak için ileri teknolojiden, klinik sonuçlardan ve tüketici iç görülerinden faydalanır.Philips, tanısal görüntüleme, görüntüleme odaklı terapi, hasta görüntüleme ve sağlık bilişiminin yanı sıra sağlıklı yaşam ve evde bakım alanlarında pazar lideridir. Genel Merkezi Hollanda’da bulunan ve 100’ü aşkın ülkedeki satış ve hizmetleriyle yaklaşık 70 bin kişiyi istihdam eden Philips, sağlık teknolojileri alanında 2016 yılında 17,4 milyar avro satış geliri elde etmiştir.Ayrıntılı bilgi için: www.philips.com/newscenter sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Daha Fazla BilgiDaha Az Bilgi

Konular

Kişiler

Rengin Erdinc

Rengin Erdinç

Marka ve İletişim Müdürü

Tel.: +90216 636 15 88

Sosyal medyada paylaşın