Anasayfa
Siparişinizin durumunu buraya tıklayarak kolaylıkla takip edebilirsiniz. Sipariş numaranızı ve e-posta adresinizi girerek “Sipariş Ara” butonunu tıklayınız.
Siparişinizin durumunu buraya tıklayarak kolaylıkla takip edebilirsiniz.
Sipariş numaranızı ve e-posta adresinizi girerek “Sipariş Ara” butonunu tıklayınız.
Siparişinizi teslim alırken mutlaka kargo görevlisinin yanında kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Ürünün kutusunda ya da kendisinde herhagi bir hasar tespit ettiğinizde, kargo görevlisine durum tespit tutanağı hazırlatarak ürünü kabul etmeden geri gönderebilirsiniz.
Philips Online Mağaza'dan yaptığınız alışverişlerde aşağıdaki ödeme seçeneklerini kullanabilirsiniz. Debit ve Kredi Kartı (Visa ve MasterCard) Ödemeniz sırasında herhangi bir işlem ücreti talep edilmemektedir. Online alışverişe açık olan kredi kartınız ile tek çekim ya da taksit seçeneklerini değerlendirerek ödemenizi güvenle gerçekleştirebilirsiniz. Yalnızca online ödeme kabul edilmekle birlikte kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
Philips Online Mağaza'dan yaptığınız alışverişlerde aşağıdaki ödeme seçeneklerini kullanabilirsiniz.
Debit ve Kredi Kartı (Visa ve MasterCard)
Ödemeniz sırasında herhangi bir işlem ücreti talep edilmemektedir. Online alışverişe açık olan kredi kartınız ile tek çekim ya da taksit seçeneklerini değerlendirerek ödemenizi güvenle gerçekleştirebilirsiniz. Yalnızca online ödeme kabul edilmekle birlikte kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
Kredi/debit kartı bilgilerinin doğru girildiğinden, kartınızın son kullanma tarihinin geçmemiş, mevcut bakiyesinin yeterli ve kartınızın online alışverişe açık olduğundan emin olunuz. Web tarayıcınızdan önbellek ve çerezlerin temizlenmesi de sorunun giderilmesi için yardımcı olabilir. Tercihen farklı bir tarayıcı kullanarak yeniden denemenizi önerebiliriz. Eğer sorun devam ederse lütfen bankanız veya kartı veren kurum ile irtibata geçiniz.
Alışverişinizden tam anlamıyla memnun kalmadığınız durumlarda siparişinizi takip eden ilk 14 gün içinde aldığınız ürünü iade edebilirsiniz. Ürün, temiz ve tüm parçalarıyla birlikte (varsa promosyon/ hediye ürünler ile birlikte) orijinal ambalajı ile iade edilmelidir. Kişisel bakım (tıraş makineleri, epilatörler, lazer IPL cihazları ve diş fırçaları vb.) ve Avent ürünlerinde (Biberon, emzik, suluk, göğüs pedi ve pompası vb.) hijyen ve sağlık açısından uygun olmadığı için ürün ambalajı açıldıysa iade kabul edilmemektedir. Ev aletleri ürünlerinde (Elektrikli süpürge, ütü, mutfak aletleri, hava temizleme cihazları ve kahve makineleri vb.) ambalaj açılmış fakat ürün kullanılmamış ise iade edilebilir.
Siparişinizi vermek için aşağıdaki adımları takip ediniz: 1. Seçtiğiniz ürünü turuncu renkli “Sepete Ekle” butonu ile alışveriş sepetinize ekleyiniz. 2. Hesabınıza giriş yaptıysanız siparişinize hemen devam edebilirsiniz. Henüz hesabınızla giriş yapmadıysanız Philips hesabınızla oturum açmayı seçebilirsiniz. Daha önce hesap oluşturmadıysanız yeni bir Philips hesabı açabilir veya hesap oluşturmadan yalnızca e-posta adresinizi ilgili kutucuğa girerek "Misafir olarak ödeme yapma" butonuna basabilir ve satın almaya devam edebilirsiniz. 3. Sepetinizi onayladıktan sonra kargo seçeneklerinden tercihinizi belirtip adres bilgilerinizi eksiksiz girdiğinizden emin olunuz ve devam butonuna basınız. 4. Ödeme adımına geldiğinizde fatura seçiminizi (İşletme/Bireysel) yapıp ödeme yönteminizi seçiniz. Gizlilik Bildirimi ve Aydınlatma Beyanı ile Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Ön Bilgilendirme Formunu okuyup onayladığınızdan emin olunuz. 5. Sipariş özetini gördüğüğnüz ekranı son kez kontrol ettikten sonra kredi kartı bilgilerinizi girip "Ödeme Yap" butonuna basınız. Bankanızın kayıtlı cep telefonunuza yönlendireceği 3D güvenlik koduyla birlikte ödeme adımını tamamlayabilirsiniz. 6. Ödemeniz başarı ile gerçekleştiğinde sipariş onay maili kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir. 7. Siparişiniz kargoya verildikten sonra, kayıtlı e-posta adresinize "Gönderi onayı" maili ile bir kargo takip numarası iletilecektir.
Siparişinizi vermek için aşağıdaki adımları takip ediniz:
1. Seçtiğiniz ürünü turuncu renkli “Sepete Ekle” butonu ile alışveriş sepetinize ekleyiniz.
2. Hesabınıza giriş yaptıysanız siparişinize hemen devam edebilirsiniz. Henüz hesabınızla giriş yapmadıysanız Philips hesabınızla oturum açmayı seçebilirsiniz. Daha önce hesap oluşturmadıysanız yeni bir Philips hesabı açabilir veya hesap oluşturmadan yalnızca e-posta adresinizi ilgili kutucuğa girerek "Misafir olarak ödeme yapma" butonuna basabilir ve satın almaya devam edebilirsiniz.
3. Sepetinizi onayladıktan sonra kargo seçeneklerinden tercihinizi belirtip adres bilgilerinizi eksiksiz girdiğinizden emin olunuz ve devam butonuna basınız.
4. Ödeme adımına geldiğinizde fatura seçiminizi (İşletme/Bireysel) yapıp ödeme yönteminizi seçiniz. Gizlilik Bildirimi ve Aydınlatma Beyanı ile Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Ön Bilgilendirme Formunu okuyup onayladığınızdan emin olunuz.
5. Sipariş özetini gördüğüğnüz ekranı son kez kontrol ettikten sonra kredi kartı bilgilerinizi girip "Ödeme Yap" butonuna basınız. Bankanızın kayıtlı cep telefonunuza yönlendireceği 3D güvenlik koduyla birlikte ödeme adımını tamamlayabilirsiniz.
6. Ödemeniz başarı ile gerçekleştiğinde sipariş onay maili kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir.
7. Siparişiniz kargoya verildikten sonra, kayıtlı e-posta adresinize "Gönderi onayı" maili ile bir kargo takip numarası iletilecektir.
Siparişinizi tamamlarken bir hata mesajı alırsanız lütfen fatura bilgileri, teslimat adresi ve kredi kartı bilgilerinizin doğru girildiğinden emin olunuz. Daha fazla bilgi için şağıda belirilen ilgili maddelere bakabilirsiniz. Daha fazla yardım almak için Tüketici Danışma Merkezi ile irtibata geçebilirsiniz.
Philips Online Mağaza’dan yalnızca son kullanıcı ve tüketicilerimiz için perakende satış yapılmaktadır. Ürünlerimizin yeniden satışına yönelik ticari satın almalar, Mesafeli Satış Sözleşmesi madde 8.5’te açıkça belirtildiği gibi mümkün değildir. Bu gibi durumlar tespit edildiğinde, siparişiniz iptal edilip ödemeniz en kısa sürede iade edilecektir.
Philips Online Mağaza’dan oluşturduğunuz siparişlerinizde her bir ürün için tek seferde en fazla 3 adet satın alma yapabilirsiniz. Aynı üründen 3 adet üzerinde satın alma yapmanıza ya da ürünü sepete eklemenize sistem izin vermeyecektir. Philips Online Mağaza yalnızca son kullanıcı olan tükticilerimize perakende satış yapmaktadır. Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 8.5’nci maddesinde detayları belirtildiği gibi, tekrar satışı yapılmak üzere gerçekleştirilen toptan satın almalara müsade edilmemektedir. Böyle bir durum tespit edildiğinde Philips Online Mağaza, siparişinizi iptal edip ödemenizi en kısa sürede iade etme hakkına sahiptir.
Siparişinizi mümkün olan en kısa sürede teslim etmek için, tüm siparişleri otomatik olarak derhal işleme almaktayız. Bu nedenle sipariş talebinizin onaylanması ve teslimatı arasındaki sürede siparişinizi iptal etmeniz ya da değiştirmeniz mümkün olmayacaktır. Siparişiniz teslim edildiğinde paketinizi kapıda reddedebilir veya siparişinizi bize ücretsiz olarak geri gönderebilirsiniz. Siparişinizi iade/iptal etmeye karar verirseniz lütfen aşağıdaki ilgili maddeyi okuyunuz.
Siparişinizi mümkün olan en kısa sürede teslim etmek için, tüm siparişleri otomatik olarak derhal işleme almaktayız. Bu nedenle sipariş talebinizin onaylanması ve teslimatı arasındaki sürede siparişinizi iptal etmeniz ya da değiştirmeniz mümkün olmayacaktır.
Siparişiniz teslim edildiğinde paketinizi kapıda reddedebilir veya siparişinizi bize ücretsiz olarak geri gönderebilirsiniz. Siparişinizi iade/iptal etmeye karar verirseniz lütfen aşağıdaki ilgili maddeyi okuyunuz.
Siparişinizi onayladıktan sonra teslimat adresinizi değiştirmek her zaman mümkün olmayabilir. Böyle bir durumda "Gönderi onayı" mailiniz henüz ulaşmadıysa Philips Tüketici Danışma Merkezi'ne ulaşarak teslimat adresinizin değiştirilmesini talep edebilirsiniz. Gönderi onayı mailinin kayıtlı e-posta adresinize ulaştığı durumlarda, ilgili maildeki kargo takip numarası ile birlikte Aras Kargo ile iletişime geçmeniz gerekmektedir
Tüm kargo gönderilerinin standart teslim süresi 3-5 iş günüdür. İstisnai durumlarda çağrı merkezimiz ile görüşebilir ya da Mesafeli Satış Sözleşmesinden detaylı bilgi edinebilirsiniz. Birden fazla ürün siparişi verdiyseniz, ürünleriniz ayrı ayrı gönderilebilir.
Seçtiğiniz ürünler stokta ise ürün sayfasında "stokta mevcut" bilgisi ile birlikte "sepete ekle" butonu aktiftir. Stokta olmayan ürünler için "Tükendi" bilgisi ürün sayfasında yer almaktadır. Stokta olmayan bir ürün için sipariş oluşturulamamaktadır.
Siparişiniz gönderildikten sonra kayıtlı e-posta adresinize gönderi takip numarası gönderilecektir. Bu numara ile Aras Kargo adresinden siparişinizin teslimat durumunu takip edebilirsiniz. Siparişiniz birden fazla gönderi olarak gönderilmişse birden fazla sipariş gönderi numarası alabileceğinizi lütfen unutmayınız.
Eğer siparişiniz birden çok üründen oluşuyorsa, farklı zamanlarda teslim edilebilir. Lütfen kayıtlı e-posta adresinize gönderilen sipariş onay maillerini kontrol ediniz. Her gönderi için ayrı bir takip oluşacaktır. Eğer sipariş ettiğiniz tüm ürünler tarafınıza eksiksiz ulaşmadıysa lütfen Tüketici Danışma Merkezi ile irtibata geçiniz.
Yurtiçinde tüm il ve ilçelere teslimat yapılmaktadır.
Philips Online Mağaza'dan yapacağınız alışverişlerde yalnızca debit ve kredi kartı ile online ödeme kabul edilmektedir. Kapıda ödeme seçeneği ödeme yöntemleri arasında yer almamaktadır.
Philips Online Mağaza alışverişlerinizde SSL sertifikalı güvenli ödeme sayfası kullanılmaktadır. Ayrıca ödeme sayfamızda, banka ve kredi kartı kuruluşları tarafından oluşturulan 3D güvenlik sistemi kullanılmaktadır. 3D güvenlik sistemi sayesinde, bankanızda kayıtlı cep telefonunuza gelen onay kodu olmadan ödeme işleminin tamamlanması mümkün değildir.
Philips Online Mağazada kredi kartıyla yapacağınız ödemelerde kartınızda yüklü puanlarınızı kullanılması mümkün değildir. Alışveriş tutarı tercih ettiğiniz tek çekim veya taksit seçenklerine göre kartınızdan tahsil edilecektir.
Philips Online Mağaza alışverişlerinizde satın aldığınız ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.
Sepetinizi onaylamadan önce “İndirim Kuponu" alanına kupon kodunuzu girip uygula butonuna basınız. İndirim yansıtılmış güncel fiyatın ekrana yansımasıyla birlikte satın al butonuna basarak işleminize ödeme adımıyla devam edebilirsiniz. Her siparişte sadece bir kupon kodu kullanabilirsiniz. Bazı kupon kodları yalnızca belirli ürün kategorileri için geçerlidir. Bir kupon kodu yalnızca bir defa kullanılabilir.
Sepetinizi onaylamadan önce “İndirim Kuponu" alanına kupon kodunuzu girip uygula butonuna basınız. İndirim yansıtılmış güncel fiyatın ekrana yansımasıyla birlikte satın al butonuna basarak işleminize ödeme adımıyla devam edebilirsiniz.
Her siparişte sadece bir kupon kodu kullanabilirsiniz. Bazı kupon kodları yalnızca belirli ürün kategorileri için geçerlidir. Bir kupon kodu yalnızca bir defa kullanılabilir.
Kuponu kodunu, kuponun ilgili hüküm ve koşullarına göre uyguladığınızdan emin olun. Promosyon kodu büyük/küçük harfe duyarlıdır ve kısa çizgiler (-) veya özel karakterler de promosyon koduna dahildir. Aşağıdaki örnek olarak size verilen kupon kodunun tamamını kullanın.
Her şeyi denediyseniz ve promosyon kodunuz hala çalışmıyorsa lütfen bizimle iletişime geçin. Size daha fazla yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
Kupon kodunun sağladığı indirimden faydalanmak için kodunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz.
Siparişinizi vermenizin ardından faturanız 1-2 işgünü gün içinde kayıtlı e-posta adresinize mail ile gönderilecektir. Faturanıza ihtiyacınız olduğu durumlarda tüketici danışma merkezinden yardım alabilirsiniz.
Ürününüzü satın aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz. İade talebinizi iletmek tüketici danışma merkezimize ulaşmanız gerekmektedir.
My Philips hesabı ile alışveriş yaptıysanız, hesabınıza giriş yaparak siparişinizin iade durumunu görüntüleyebilirsiniz veya tüketici danışma merkezimize ulaşarak iade durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.
İade talebi oluşturup kargo ile bize gönderdiğiniz ürünler öncelikle iade koşullarını sağladığından emin olmak için kontrolden geçmektedir. Bu kontrol sırasında iade koşullarımızda yer alan bazı durumlara uygun olmadığı saptandığında iadeniz size geri gönderilerek kabul edilmeyecektir. Detaylı bilgi için aşağıdaki "ilgili sorular"a bakabilir veya Tüketici Danışma Merkezi ile irtibata geçebilirsiniz.
Her siparişiniz için ayrı bir iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.
Onaylanan bir para iadesi talebi, ilgili bankanın iş süreçlerine göre 2 ile 6 iş günü arasında tamamlanmaktadır.
Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde tutarın tamamı sahibi olduğunuz kredi kartınızın ait olduğu bankaya Philips Online Mağaza tarafından tek seferde ödenir. Ancak bankaların kendi süreçleri gereği bu tutarlar, banka tarafından kartınıza seçtiğiniz ay kadar taksitle iade edilir. İade ödemelerinin taksitle yapılmasında Philips Online Mağaza’nın herhangi bir müdahalesi / dahiliyeti olmayıp detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.
Philips Online Mağaza'dan satın alınan ürünler için öncelikle para iadesi yapılmaktadır. Para iadesi yapıldıktan sonra, yeni ürün almak için sipariş oluşturabilirsiniz.
Aşağıdaki linkten size en yakın yetkili servisimizin bilgilerine ulaşabilir veya tüketici danışma merkezimize ulaşarak bilgi alabilirsiniz. Yetkili Servisler
Aşağıdaki linkten size en yakın yetkili servisimizin bilgilerine ulaşabilir veya tüketici danışma merkezimize ulaşarak bilgi alabilirsiniz.
Yetkili Servisler
Satın aldığınız ürünlerin sarf malzemeleri veya aksesuarları için aksesuar satış mağazamızdan sipariş verebilir ya da yetkili servislerimizden satın alabilirsiniz.
Tüketici danışma merkezimize ulaşarak destek alabilirsiniz.
Philips Online Mağazada daha önce var olan kampanyanın bitmesi, kampanya süresinin sona ermesi veya ilgili ürünün kampanya dahilindeki stoklarının tükenmesinden kaynaklanabilir. Philips, kampanya koşullarında değişiklik yapma ve kampanyayı durdurma hakkını saklı tutar.
My Philips hesabınıza giriş yaparak "Sipariş Geçmişimi Görüntüle" butonuna bastığınızda önceki siparişlerinizin detayını görüntüleyebilirsiniz.
My Philips hesabınıza giriş yaparak üyeliğiniz ile ilgili tüm işlemleri (bilgi güncelleme, sonlandırma vb.) yapabilirsiniz.
Philips Online Mağaza kampanyalarından haberdar olmak için bir Philips hesabı oluşturmanızda fayda var. My Philips hesabınıza giriş yaparak size özel avantajlardan (kargo bedeva, ek garanti, peşin fiyatına taksit vb.) ve indirimlerden faydalanabilirsiniz
www.philips.com.tr adresinden "Kampanyalar" sayfasına tıklayarak size özel ürün ve hizmetlere ulaşabilirsiniz.