Tıbbi Cihaz Geri Çağırma Bilgileri

Philips Respironics Uyku ve Solunum Sağlığı cihazları

Sizlere her aşamada destek sağlıyoruz

Geri çağırmayı nasıl ele aldığımızı anlayın ve ne beklemeniz gerektiğini öğrenin

Hasta ve doktor simgesi

Cihazınızın ne zaman ve nasıl onarılacağı veya değiştirileceği hakkında haber beklemenin can sıkıcı olabileceğinin farkındayız.


Hastalara mümkün olan en kısa sürede bir ikame cihaz sağlamak için kurumsal müşterilerimizle birlikte çalışırken düzeltme süreci hakkında bilgi sahibi olmanızı ve yeni cihazınıza güvenmenizi istiyoruz.


Daha fazla bilgi almak ve Saha Güvenlik Bildirimini (FSN) okumak için philips.com/src-update adresini ziyaret edin

Bir doktorla konuşan başka bir doktor
Kayıtlı değil simgesi

1. Cihaz Kaydı

Ev sağlığı ortakları ve distribütörleri, etkilenen cihazları düzeltme için doğrudan Philips'e kaydedecektir.


Hastaların cihazlarını kaydetmeleri zorunlu olmasa da cihazınızın etkilenip etkilenmediğini kontrol edebilirsiniz. Cihazınızın etkilendiğini öğrenirseniz tedaviye devam edip etmeyeceğiniz konusunda doktorunuzla konuşmalısınız.

Bir doktorla konuşan başka bir doktor
DME eşleştirme simgesi

2. Siparişinizi işleme

Aşağıdakiler gerçekleştirildikten sonra ikame cihaz siparişinizi işlemeye başlayacağız:
 

  1. Evde Bakım Sağlayıcınız (HCP) cihazınızı kaydettikten sonra
  2. Cihaz hazır olduktan sonra 


HCP'niz cihazları Philips'ten aldıktan sonra doğrudan sizinle iletişime geçecektir. Bu aşamada başka bir şey yapmanıza gerek yoktur.

Hasta çiftle konuşan doktor
Hasta çiftle konuşan doktor
Hasta önceliklendirme simgesi

3. Güncel bilgiler almanızı sağlama

Yeni cihazları göndermeye başladık, üretim kapasitemizi artırdık ve 2022 yılında üretimin ve müşterilere gönderimlerin %90'ından fazlasını tamamlamayı bekliyoruz.

 

En son bilgileri ve güncellemeleri görmek isterseniz sosyal medya kanallarımızı ziyaret edin veya aşağıdaki bağlantıya tıklayarak SSS metnimizi okuyun.

İkame cihaz teslimatı simgesi

4. İkame cihaz teslimatı

Düzeltilen cihazınızı aldığınızda HCP'niz aşağıdakileri nasıl yapacağınızla ilgili iki önemli bilgi paylaşacaktır:

 

  1. Cihazınızı kurma
  2. Mevcut bileşenleri temizleme

Cihaz iade simgesi

5. Etkilenen cihazınızı iade etme

Orijinal cihazınızı iade ederek diğer hastalara yardımcı olabilirsiniz. İade edilen cihaz, başka bir hastanın kullanabilmesi için düzeltme sürecinde onarılacaktır.

Konuşma simgesi

İade işlemini ayarlamak için lütfen HCP'niz ile birlikte çalışın

Yapılmayacaklar simgesi

Lütfen aksesuarlarınızı bize geri göndermeyin. Düzeltilen cihazınızla kullanmak için bunları saklayıp temiz tutmanız gerekir. Aksesuarlarınıza en iyi şekilde nasıl bakım yapacağınızı öğrenmek için HCP'nizden gelen talimatları izleyin.

Bu konudaki iş birliğiniz için teşekkür ederiz.

Bilgisayarda bir şeyler yaparken doktorla konuşan biri
Telefon simgesi

Daha fazla yardıma mı ihtiyacınız var?

Uluslararası çağrı merkezi hatlarımızdan birini arayarak bir temsilciyle görüşün.

Bilgisayarda bir şeyler yaparken doktorla konuşan biri

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.