Geri çağırmayı nasıl ele aldığımızı anlayın ve ne beklemeniz gerektiğini öğrenin
Cihazınızın ne zaman ve nasıl onarılacağı veya değiştirileceği hakkında haber beklemenin can sıkıcı olabileceğinin farkındayız.
Hastalara mümkün olan en kısa sürede bir ikame cihaz sağlamak için kurumsal müşterilerimizle birlikte çalışırken düzeltme süreci hakkında bilgi sahibi olmanızı ve yeni cihazınıza güvenmenizi istiyoruz.
Daha fazla bilgi almak ve Saha Güvenlik Bildirimini (FSN) okumak için philips.com/src-update adresini ziyaret edin
Ev sağlığı ortakları ve distribütörleri, etkilenen cihazları düzeltme için doğrudan Philips'e kaydedecektir.
Hastaların cihazlarını kaydetmeleri zorunlu olmasa da cihazınızın etkilenip etkilenmediğini kontrol edebilirsiniz. Cihazınızın etkilendiğini öğrenirseniz tedaviye devam edip etmeyeceğiniz konusunda doktorunuzla konuşmalısınız.
Aşağıdakiler gerçekleştirildikten sonra ikame cihaz siparişinizi işlemeye başlayacağız:
HCP'niz cihazları Philips'ten aldıktan sonra doğrudan sizinle iletişime geçecektir. Bu aşamada başka bir şey yapmanıza gerek yoktur.
Yeni cihazları göndermeye başladık, üretim kapasitemizi artırdık ve 2022 yılında üretimin ve müşterilere gönderimlerin %90'ından fazlasını tamamlamayı bekliyoruz. En son bilgileri ve güncellemeleri görmek isterseniz sosyal medya kanallarımızı ziyaret edin veya aşağıdaki bağlantıya tıklayarak SSS metnimizi okuyun.
Düzeltilen cihazınızı aldığınızda HCP'niz aşağıdakileri nasıl yapacağınızla ilgili iki önemli bilgi paylaşacaktır:
Orijinal cihazınızı iade ederek diğer hastalara yardımcı olabilirsiniz. İade edilen cihaz, başka bir hastanın kullanabilmesi için düzeltme sürecinde onarılacaktır.
Bu konudaki iş birliğiniz için teşekkür ederiz.
Uluslararası çağrı merkezi hatlarımızdan birini arayarak bir temsilciyle görüşün.