Haber merkezi | Türkiye

Nis 21, 2025

Philips, “Sonicare Kids” şarjlı diş fırçası ile çocukların sağlıklı diş bakım alışkanlıklarını destekliyor

 

Philips, 3-12 yaş aralığındaki çocukların diş fırçalama alışkanlığı kazanmalarına yardımcı olmak için “Sonicare Kids” diş fırçasını satışa çıkardı. Bu yenilikçi ürün, çocuklara eğlenceli bir deneyim yaşatan suya dayanıklı sticker setiyle birlikte sunuluyor. Bu sayede çocuklar, fırçalarını kişiselleştirerek diş fırçalama sürecini daha keyifli hale getirebiliyor.

Philips, şarjlı diş fırçası ürün portföyünü çocuklar için özel olarak tasarlanmış “Sonicare Kids” ile genişletti. 3-12 yaş aralığındaki çocukların kullanımı için uygun olan bu ürün, diş ve diş etlerinin güvenli ve nazikçe fırçalanmasını sağlayarak çürükleri önlemeye yardımcı oluyor.


30 gün para iadesi ile satışa çıkarılan “Sonicare Kids” kutusunun içine, çocukların diş fırçalama alışkanlıklarını eğlenceli hale getirmek için bir hediye de dâhil ediliyor. Şarjlı diş fırçasıyla birlikte sunulan suya dayanıklı sticker seti sayesinde çocuklar, diş fırçalarını diledikleri gibi süsleyerek fırçalama rutinlerini keyifle sürdürebiliyor.

Çocuklara özel tasarlanmış fırça başlıkları

Diş fırçasının başlıkları, çocukların gelişen diş ve diş etlerine uyum sağlayarak derinlemesine bir temizlik sunacak şekilde özel olarak tasarlandı. “Sonicare Kids”, hassas titreşim hareketi sayesinde dişlerin arasına ve diş eti çizgisine ulaşarak, çocukların diş fırçalama alışkanlıkları kazanmalarına destek oluyor. Kauçuk fırça başlığı ile hassas ve ekstra hassas ayarları arasından seçim yapılarak rahat bir temizlik sağlanabiliyor, böylece çocukların diş ve diş etleri nazikçe korunuyor.

Çocuklar diş hekimlerinin önerdiği şekilde dişlerini fırçalayabiliyor

Sağlıklı bir diş fırçalama alışkanlığı kazandırmayı hedefleyen “Sonicare Kids”, SmarTimer özelliği ile çocukların dişlerini, diş hekimlerinin önerdiği gibi 2 dakika boyunca fırçalamalarını sağlıyor. KidPacer özelliği ise her 30 saniyede bir uyarı vererek ağzın farklı bölgelerine geçiş yapmalarına yardımcı oluyor. Yaşam boyu sürecek sağlıklı diş fırçalama alışkanlığı kazandıran “Sonicare Kids”, tüm bu özellikleriyle ebeveynlerin de içini rahatlatıyor.

“Diş fırçalamayı çocuklar için eğlenceli bir deneyime dönüştürüyoruz”

Çocuklukta kazanılan sağlıklı alışkanlıklar, ömür boyu sürecek ağız ve diş sağlığının temelini oluşturuyor. Bu süreçte ebeveynlerin bilinçli tercihleri büyük rol oynuyor. IPSOS iş birliğiyle 2023 yılında dördüncüsünü yaptığımız Philips Türkiye Sağlık Trendleri Araştırması, ebeveynlerin çocuklarının diş sağlığıyla ilgili en sık karşılaştığı problemlerin diş eti kanaması ve hassasiyeti olduğunu ortaya koyuyor. Elektrikli diş fırçası tercih eden ebeveynlerin yüzde 35’i, bu seçimi diş eti bakımında daha etkili olması nedeniyle yaptığını belirtiyor. ‘Sonicare Kids’, çocuklar için diş fırçalamayı eğlenceli hale getirerek bu alışkanlığın sürdürülebilir olmasını sağlıyor. Çocukların hassas diş ve diş etlerine özel tasarlanmış başlıkları, diş hekimlerinin önerdiği fırçalama süresini teşvik eden akıllı özellikleri ve kişiselleştirilebilir tasarımıyla ‘Sonicare Kids’, hem çocukların ilgisini çekiyor hem de ebeveynlere güven veriyor. Philips Kişisel Sağlık iş birimi olarak, yenilikçi ve kullanıcı dostu çözümlerimizle herkes için daha sağlıklı bir gelecek inşa etmeye devam ediyoruz.

Sinan Kebapcı

Philips Kişisel Sağlık Türkiye Ülke Müdürü

Ürünle ilgili detaylı bilgi ve satın almak için: Philips Sonicare Kids

Royal Philips Hakkında

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA), insanların sağlığını ve hayatlarını anlamlı inovasyonlar yoluyla iyileştirmeye odaklanan lider bir sağlık teknolojileri şirketidir. Philips'in hasta ve insan merkezli inovasyon anlayışı, tüketiciler için kişisel sağlık çözümleri ve sağlık hizmeti sağlayıcıları ile bu kuruluşların hastanede ve evde tedavi görmekte olan hastaları için profesyonel sağlık çözümleri sunmak üzere ileri teknolojiden, klinik sonuçlardan ve tüketici iç görülerinden faydalanır. Şirket, tanısal görüntüleme, ultrason, görüntüleme odaklı terapi, hasta görüntüleme ve sağlık bilişiminin yanı sıra kişisel sağlık alanında da pazar lideridir. Genel Merkezi Hollanda’da bulunan ve 100’ü aşkın ülkedeki satış ve hizmetleriyle yaklaşık 67.800 kişiyi istihdam eden Philips, 2024 yılında 18 milyar avro satış geliri elde etmiştir. Ayrıntılı bilgi için www.philips.com/newscenter sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Daha Fazla BilgiDaha Az Bilgi

Konular

Kişiler

Rengin Erdinc new

Rengin Erdinç

Marka ve İletişim Direktörü

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Medya

Sosyal medyada paylaşın

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.