1. Lumify kayıt işlemi başarısız oldu, ne yapmam gerekiyor?

 

Öncelikli olarak cihazınızın uyumlu cihazlar listesinde olduğundan emin olun: www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices

 

Ardından, transdüserin cihazınıza güvenli bir şekilde bağlı olduğundan ve cihazınızın kayıt işlemi boyunca kablosuz veya hücresel bir ağa bağlı olduğundan emin olun. Cihazınız bağlantı kaybı yaşarsa kayıt işlemi başarısız olabilir. Eğer böyle bir şey olursa transdüseri çıkarın, bağlantıyı yeniden sağlayın ve daha sonra transdüseri bağlayın.

 

2. Lumify ile tarama yapmak için kablosuz ağa bağlanmalı mıyım?

 

Hayır. Lumify'ın kayıt işlemini gerçekleştirdikten sonra çalışması için kablosuz veya hücresel ağ bağlantısı gerektirmez. Lumify uygulaması, abonelik durumunuzu doğrulamak ve en yeni yazılım güncellemelerine sahip olduğunuzdan emin olmak için en az 30 günde bir Lumify portalına bağlanmalıdır. Philips, Lumify servisinin sunduğu avantajları en üst düzeye çıkarmak için düzenli olarak kablosuz veya hücresel bir ağ bağlantınızın olmasını önermektedir.

 

3. DICOM kayıtlarında neden hiçbir bilgi yok?

 

Lumify veri toplamaya başlamadan önce DICOM'un günlük kaydını etkinleştirmelisiniz. Daha fazla bilgi için Lumify Kullanıcı Kılavuzu'na bakın.

 

4. Lumify DICOM uygunluk bildirimini nerede bulabilirim? 

 

http://www.usa.philips.com/healthcare/resources/support-documentation/dicom-ultrasound sitesini ziyaret edin ve Lumify'a tıklayın.

 

5. Transdüserimin seri numarasını nerede bulabilirim?

 

Altı haneli seri numarasını transdüserin yan tarafında bulabilirsiniz. Alternatif olarak transdüseri cihazınıza bağlayarak Lumify'ı çalıştırabilirsiniz. Yan menüde bulunan Hakkında bölümüne dokunduğunuzda altı haneli seri numarasını göreceksiniz.

 

6. Lumify’dan Modalite İş Listesi sunucusunu silebilir miyim?

 

Evet. Daha fazla bilgi için Lumify Kullanıcı Kılavuzu'na bakın.

 

7. Dışa aktarım hedefimdeki kırmızı X veya yeşil onay imi neyi gösterir? 

 

Kırmızı X işareti Lumify’ın dışa aktarım hedefine bağlanamadığını gösterir. Yeşil onay imi dışa aktarım hedefine başarılı bir biçimde bağlanıldığını gösterir. bilgi için Lumify Kullanıcı Kılavuzu'na bakın.

 

8. Nasıl teknik destek alabilirim? 

 

Lütfen sorunuzun ele alınıp alınmadığını görmek için Lumify kullanıcı belgelerini inceleyin ya da SSS’lerde arayın.

Teknik açıdan daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa teknik destek ile iletişime geçin:

 

9. Cihazım Lumify transdüserleri artık tanımıyorsa ne yapabilirim? 

 

Sorun giderme için şu ipuçlarını deneyin:

• Transdüserin USB bağlantısının cihazınıza doğru bir şekilde bağlı olduğundan emin olun.

• Cihazınızı yeniden başlatın ve Lumify Kullanım Kılavuzu’nun Sistem Bakımı bölümündeki sorun giderme ipuçlarını izleyin.

• Daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa, teknik destek ile iletişime geçin. 

 

10. S4-1 transdüseri taktığımda neden "Desteklenmeyen transdüser" mesajı alıyorum? 

 

S4-1 Lumify 1.6 uygulama sürümü gerektirir. Uygulama versiyonunuza bakmak için

Lumify - Ayarlar -> Hakkında menüsüne bakın. Uygulama sürümünüz 1.2 veya daha eski ise, 1.6'ya yükseltmek için Google Play Store'u ziyaret edin.

Uygulama sürümü 1.6 ise, lütfen Philips Lumify Destek temsilcileri ile iletişime geçin.

 

11. Ortam yürütücüsünde Lumify döngülerini oynatmada sorun yaşıyorum.

 

Lumify döngüleri Quicktime'da doğru şekilde oynatılamıyorsa, ücretsiz VLC ortam yürütücüsü gibi alternatif bir ortam yürütücüsü deneyin. temsilcileri ile iletişime geçin.

 

12. Reacts Tele-Ultrasound desteği ile ilgili herhangi bir soru için kiminle iletişime geçmeliyiz? 

 

Lütfen sorunuzun ele alınıp alınmadığını görmek için Lumify kullanıcı belgelerini inceleyin ya da SSS’lerde arayın. Daha fazla teknik yardıma ihtiyaç duyarsanız Philips Müşteri hizmetleri ile iletişime geçin, sorun giderme işlemlerinde size yardımcı olacak ve gerekirse konuyu bir üst düzeydeki kişilere ileteceklerdir.

 

13. Erişim kodumu kullanamıyorum/paylaşamıyorum. Ne yapmalıyım? 

 

Sorun giderme için şu ipuçlarını deneyin:

• Transdüserin USB bağlantısının cihazınıza doğru bir şekilde bağlı olduğundan emin olun.

• Cihazınızın internete bağlı olduğundan emin olun ve tekrar deneyin.

• Daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa, Philips Teknik destek ile iletişime geçin.