Lumify ile ilgili sorular?
Emin ellerdesiniz.

Sık sorulan sorular

Kurulum ve Yapılandırma

1. Lumify uygulamasını nasıl indirebilirim?

 

Lumify uygulamasını https://play.google.com/store/apps/details?id=com.philips.hc.ultrasound.lumify adresine giderek Google Play Store'dan indirebilirsiniz.

 

2. Lumify uygulamasını nasıl kurabilirim?

 

Lumify, Google Play store'dan akıllı cihazınıza indirdiğinizde otomatik olarak kurulur. Bazı nadir durumlarda, cihazınızdaki güvenlik ayarları Lumify'in indirilmesini engelleyebilir. Böyle bir durumda lütfen cihazınızın güvenlik ayarlarını kontrol edin veya yardım almak için yerel IT departmanınızla iletişime geçin.

 

3. Lumify uygulamasını Lumify dışındaki transdüserlerle kullanabilir miyim?

 

Hayır. Lumify uygulaması yalnızca Lumify transdüserlerle çalışır. Cihazınıza Lumify dışında bir transdüser bağlarsanız Lumify uygulaması yalnızca demo modunda çalışır.

 

4. Lumify uygulamasına güncelleme geldiğini nasıl bileceğim?

 

Cihazınızı, uygulamaları ayrı ayrı güncelleyecek şekilde veya tüm uygulamalar otomatik olarak güncellenecek şekilde yapılandırabilirsiniz. Lumify ile uyumlu cihazınız uygulamaları otomatik olarak güncelleyecek şekilde yapılandırılırsa, bir güncelleme geldiğinde, izin değişikliği gerektirmedikçe Lumify uygulaması otomatik olarak güncellenir. Bu durumda Lumify uygulamasını güncellemeniz istenir. Cihazınız uygulamaları ayrı ayrı güncelleyecek şekilde yapılandırılırsa Google Play Store'dan en son Lumify güncellemesini alabilirsiniz. Daha fazla bilgi için Google Play Help'de "uygulamaları güncelle" başlığını arayın.

 

5. Lumify uygulamamı yeni bir cihaza aktarabilir miyim?

 

Evet. Lumify uygulamasını Google Play Store'dan yeni cihazınıza indirip kurun, Lumify transdüserinizi bağlayın ve ardından kolay kayıt adımlarını takip edin. Lumify hasta verilerini cihazlar arasında aktaramaz. Önceki cihazınızdaki hasta verilerini bir ağ paylaşımına, yerel depoya, DICOM sunucuya veya harici depolama birimine kaydedebilirsiniz.

 

6. Transdüseri cihazıma bağlamak için herhangi bir USB kablosu kullanabilir miyim?

 

Hayır. Lumify transdüser yüksek kaliteli ve tıbbi kullanım amaçlı bir üründür ve Lumify sisteminizden en yüksek kalite performansını elde etmeniz için özel bir kablo kullanmanızı gerektirir. Lumify sisteminin belirtilen spesifikasyonları yapacağını yalnızca transdüserinizle birlikte Philips tarafından onaylı Lumify kablo kullandığınızda garanti edebiliriz.

 

7. Uyumlu cihazlar listesinde bulunmayan bir akıllı cihaz kullanırsam ne olur?

 

Uyumlu cihazların listesini sürekli güncel tutmaya çalışıyoruz www.philips.com/lumify-compatible-devices. Uyumluluk listesindeki cihazların tümü titizlikle test edilmiştir. Uyumluluğu tamamlamak için bu listede yer alan bir cihaz seçmenizi tavsiye ederiz.

 

8. Hangi akıllı cihazlar Lumify ile uyumludur?

 

Philips tarafından test edilen ve Lumify uygulaması ve transdüserle tamamen uyumlu olduğu tespit edilen akıllı cihazların listesi şurada bulunabilir: www.philips.com/lumify-compatible-devices.

 

9. Lumify ile uyumlu cihazımda sakladığım verilerin güvende olduğundan nasıl emin olabilirim?

 

Android işletim sistemi ve her cihaz imalatçısı, cihazınızdaki verilerin güvende tutulmasını sağlamak için veri kriptolama ve erişimin parolayla sağlanması gibi yöntemler sunmaktadır. Cihazınızın özel güvenlik gerekliliklerine uygun bir şekilde teçhiz edilmesini sağlamak için yerel IT güvenlik departmanınızla iletişime geçmenizi şiddetle tavsiye ederiz.

 

10. Lumify ürünü HIPAA ile uyumlu mu?

 

Lumify uygulaması güvenlik politikalarınızla bütünleşir ve kurumunuz tarafından oluşturulan iletişim protokollerini kullanır. Android işletim sistemi, parola koruması ve kriptolama gibi koruyucu mekanizmalar sağlar. Android İşletim Sistemi aynı zamanda, kurumsal düzeyde kimlik doğrulama ve kriptolama aracılığıyla, aktarılan verileri korumaya yönelik işletme standardında mekanizmalar sağlar.

 

11. Yeni Lumify ürünümü nasıl kaydederim?

 

Lumify'i kaydetmeniz için internet erişiminizin olması gerekir. Öncelikle cihazınızı kablosuz veya hücresel ağa bağlayın. Sonra Lumify transdüseri cihazınıza bağlayın ve ardından Lumify uygulamasında gösterilen talimatları adım adım takip edin. Bununla birlikte satın aldığınız ürün bir Lumify sistem paketiyse (kitli çözüm - yalnızca ABD) fabrikadan ön kaydı yapılmış olarak çıkar. Yeniden kaydetmenize (veya sistemi kullanmadan çevrim içi olmanıza) gerek yoktur. Yalnızca daha önce kaydettiğiniz Lumify sisteminin donanım veya yazılım yapılandırmasında bir değişiklik meydana geldiğinde yeniden kaydetmeniz gerekecektir.

 

12. Lumify transdüseri birden fazla cihaza bağlayabilir miyim?

 

Evet. Bir Lumify transdüseri istediğiniz kadar cihaz üzerinde kullanabilirsiniz. Yeni bir cihaza ilk kez bağladığınızda transdüseri kaydetmeniz gerekir. İlk kayıttan sonra, yeniden kaydetmeden transdüseri kullanabilirsiniz.

 

13. Lumify uygulamasını Google Play Store'da neden bulamıyorum?

 

Lumify uygulamasını Google Play Store'da bulamazsanız, cihazınızın ve Android İşletim Sisteminizin Lumify sistem gerekliliklerini karşıladığından ve Google Play Store'u Lumify'in mevcut olduğu bir ülkeden ziyaret ettiğinizden emin olun.

 

14. Tabletimi ağ bağlantısı için nasıl yapılandırırım?

 

Cihazınızı kablosuz veya hücresel ağ bağlantısı için nasıl yapılandıracağınızla ilgili talimatlar için cihazınızla birlikte verilen dokümantasyona bakın.

 

15. Cihazımdaki görüntüleri bir harici arşiv konumuna nasıl atarım?

 

Muayene verilerini ve görüntüleri bir DICOM PACS'ye, bir ağ paylaşımına veya bir yerel depoya aktarabilirsiniz. Ayrıca görüntüleri e-postayla da gönderebilirsiniz. Daha fazla bilgi için, www.philips.com/lumify-manual adresinden Lumify Kullanım Kılavuzuna bakın.

 

16. Tüm hasta verilerini cihazımdan nasıl silerim?

 

Lumify'dan hasta verilerini silmek için,Settings (Ayarlar) seçeneğini seçip Hasta Veritabanındaki Reset Database (Veri Tabanını Resetle) seçeneğini seçin. Tüm verileri cihazınızdan silmek için cihazınızı resetleyin. Talimatlar için cihazınızla birlikte verilen dokümantasyona bakın.

 

17. İşletim Sistemini cihazım üzerinden güncellemem uygun olur mu?

 

Evet. Philips, yeni İşletim Sistemi versiyonları sürüldükçe Lumify uygulamasıyla uyumluluğu aktif bir şekilde test eder.

 

18. Lumify uygulamasının boyutu ne kadardır?

 

Lumify uygulaması, tipik bir MP3 melodisinin boyutundan çok daha küçük boyutlu olup yaklaşık 50 MB boyutunda bir uygulamadır.

 

19. Lumify'i harici bir monitöre bağlayabilir miyim?

 

Evet. Adroid cihazınızın ekranını Chromecast güvenlik cihazı aracılığıyla bir harici monitörde "görüntüleyebilirsiniz". Daha fazla bilgi için, https://support.google.com/chromecast/answer/2998456?hl=en adresini ziyaret edin.

 

20. Lumify uygulaması etkinken Android uyku ayarlarını devre dışı bırakmanın ve cihazı sürekli açık bırakmanın bir yolu var mı?

 

Yalnızca bunun için tasarlanmış "Stay Alive" adında bir android uygulama mevcut. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.synetics.stay.alive&hl=en

 

21. Lumify WPA kurumsal Wi-Fi güvenliğini destekler mi?

 

Uyumlu Android cihazlar, güvenlik sertifikaları dahil olmak üzere mevcut Wi-Fi güvenlik protokollerini destekler. Uyumlu cihazların listesi www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices adresinde bulunabilir.

 

22. Ekrana dokunup sürükleyerek fokal bölgeyi hareket ettirebilir miyim?

 

Hayır. Lumify, önceden ayarlanmış uygulamaya, renk kutusunun konumuna ve derinliğe göre fokal bölgelerin sayısını ve konumunu otomatik olarak ayarlar. 

 

23. Lumify Autoscan özelliğine sahip mi?

 

Evet. Kimi zaman Autogain veya Live iScan olarak da adlandırılan Autoscan her bir görüntü satırının kazancını gerçek zamanlı olarak ayarlar ve görüntünün genel parlaklığının korunmasını sağlar. Otomatik tarama TGC'yi (zaman kazanç dengelemesi) ayarlama gerekliliğini ortadan kaldırır.

 

24. Lumify'dan PC formatındaki görüntüleri dışa aktarabilir miyim?

 

Evet. PC formatındaki görüntülerle birlikte muayene verilerini e-postayla gönderebilirsiniz veya görüntüleri bilgisayarınızın bağlı olduğu bir yerel kitaplığa aktarabilirsiniz. Daha fazla bilgi için Lumify Kullanım Kılavuzuna bakın.

 

25. Lumify'dan DICOM formatındaki görüntüleri dışa aktarabilir miyim?

 

Bir DICOM hedefini yapılandırabilirsiniz ve DICOM PACS'ye aktarabilirsiniz. IT departmanınız DICOM hedefini yapılandırmak için gerekli olan ağ bilgilerini sağlayabilir. Daha fazla bilgi için Lumify Kullanım Kılavuzuna bakın.

 

26. Lumify'ı ağ bağlantısı için nasıl yapılandırırım?

 

Kablosuz ağ bağlantısı kurmak için cihazınızı nasıl yapılandırabileceğiniz konusunda bilgi edinmek için, www.philips.com/lumify-manual adresinden Lumify Ultrason Sistemi Kullanıcı Kılavuzuna bakın.

 

27. Muayene verilerini neden bir DICOM PACS'ye aktaramıyorum?

 

Aşağıdaki sorun giderme ipuçlarını deneyin:
• Cihazınızın kablosuz veya hücresel ağa sürekli bağlı olduğundan emin olun. Cihazınızın kablosuz veya hücresel ağ oluşturmak için yapılandırılmasıyla ilgili bilgi almak için, cihazınızla birlikte verilen dokümantasyona bakın.
• DICOM PACS bağlantısını test edin: Dışa aktarım hedefini seçin ve Test seçeneğine dokunun. Daha fazla bilgi için Lumify Kullanım Kılavuzuna bakın.
• Lumify'daki DICOM Hedef Yeri Ayarlarının doğru olması için ağ yöneticinizle birlikte çalışın. Daha fazla bilgi için Lumify Kullanım Kılavuzuna bakın.

 

28. M-modunda nasıl görüntü yakalarım?

 

M-modunda bir görüntü yakalamak için istenen M-modu iziyle görüntüyü dondurun ve ardından Save Image (Görüntüyü Kaydet) seçeneğine tıklayın. Görüntü, ekranda gördüğünüz gibi hasta kaydına eklenir.

 

29. Lumify Sistem paketi nedir? Lumify Ultrason çözümünden farkı nedir?

 

Lumify Ultrason Çözümü, bir veya birden fazla Philips transdüserden ve uyumlu bir akıllı cihaza (kapsama dahil değildir) kurulması gereken Philips Lumify uygulamasından oluşur. Philips, Lumify Sistem paketiyle Philips Lumify uygulamasının kurulu olduğu uyumlu bir tablet cihazı ve Philips transdüser sunar. Ek olarak, transdüser ve tablet seti ön kayıtlı olarak gelir böylece sistem kutudan çıkar çıkmaz kullanılabilir.

 

30. Bir Lumify sistem paketim var. Sistemimi kaydetmek için internete bağlanmam gerekir mi?

 

Philips, Lumify Sistem paketiyle, transdüserle birlikte uyumlu bir tablet sunar ve tablet ve transdüser setinin ön kaydını yapar böylece sistem kutudan çıkar çıkmaz kullanılabilir. Lumify Sistem Paketini kullanmaya başlamak için internet bağlantısı şart değildir. Bununla birlikte, en son yazılım güncellemelerini alabilmeniz için Philips, Lumify'ın sunduğu avantajlardan en iyi şekilde faydalanmak için düzenli olarak kablosuz veya hücresel ağa bağlanmanızı tavsiye eder.

 

31. Görüntüleri bir USB/USB Flash Sürücüye aktarabilir miyim?

 

Evet. Muayene verilerini bir DICOM PACS'ye, bir ağ paylaşımına veya USB'ye veya USB flash sürücüdeki bir yerel kitaplığa aktarabilirsiniz. Detaylar için "Dışa Aktarma Hedeflerinin Yapılandırılması" kısmına bakın.


32. Transdüserimi kaydederken neden iletişim bilgilerimi vermem gerekir?

 

Transdüseri satın aldığınızda ürünle ilgili önemli bilgileri ve güncellemeleri size iletmesi için Philips'in en güncel iletişim bilgilerinize sahip olması önemlidir.

 

33. Lumify uygulamasının dilini nasıl değiştirebilirim?

 

Transdüseri satın aldığınızda ürünle ilgili önemli bilgileri ve güncellemeleri size iletmesi için Philips'in en güncel iletişim bilgilerinize sahip olması önemlidir.

 

34. Philips'ten ürünler ve promosyonlarla ilgili haberleri nasıl alabilirim?

 

Philips'ten Lumify ile ilgili haberler almak için transdüseri kaydederken "Philips'in Haberleri, Ürünleri ve Promosyonlarından Haberdar Olmak İstiyorum" seçeneğini seçin. Lumify ile ilgili haberler almaktan vazgeçtiğinizde, herhangi bir Philips Lumify e-postasındaki Aboneliği İptal Et bağlantısına tıklayın.

 

35. Lumify sistem paketimin yazılım güncellemelerini nasıl edinebilirim?

 

Lumify yazılım güncellemeleri Google Playstore aracılığıyla uygulanır. Güncelleme mevcut olduğunda kullanıcı internete bağlandığında kendisine bir bildirim gösterilir ve kullanıcının uyumlu tabletinin ayarlarına bağlı olarak güncelleme otomatik olarak yüklenebilir.

Satın Alma Detayları ve Yönetim

1. How do I place an order for Lumify?

 

To set up an account and place an order please contact us.

 

2. How long will it take for my Lumify transducer to arrive?

 

Your Lumify transducer or transducers should arrive within two weeks of order placement. Larger orders may take longer, and actual delivery time is dependent upon product availability.

 

3. What is included with my outright purchase of Lumify?

 

When you purchase Lumify outright, you get the Lumify transducer(s), the Lumify app, software upgrades, and a manufacturer's warranty. Your purchase also includes a carrying bag for your device and transducer.

 

IMPORTANT: Your purchase does not include a compatible smart device with the exception of a Lumify System Bundle (kitted solution - USA only). If you purchased a Lumify System Bundle, Philips provides compatible COTS tablet with the latest version of the Lumify app installed on it, in addition to the above components for an outright purchased Lumify. 

Sorun Giderme

1. The Lumify registration process failed, what should I do?

 

First, make sure that your device is on the compatible devices list: www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices

 

Next, make sure that the transducer is securely connected to your device and that your device is connected to a wireless or cellular network throughout the registration process. Registration can fail if your device loses connectivity. If this occurs, disconnect the transducer, re-establish connectivity, and then connect the transducer.

 

2. Do I need to be connected to a wireless network to scan with Lumify?

 

No. Once you have registered Lumify, it does not require wireless or cellular network connectivity to operate. The Lumify app must connect to the Lumify portal at least once every 30 days to verify your subscription status and to ensure that you have the latest software updates. Philips recommends that you have connectivity to a wireless or ceullar network on a regular basis to maximize the benefits the Lumify service offers.

 

3. Why is there no information in the DICOM logs?

 

You must enable DICOM logging before Lumify will collect data. For more information, see your Lumify User Manual.

 

4. Where can I find the Lumify DICOM conformance statement?

 

Visit http://www.usa.philips.com/healthcare/resources/support-documentation/dicom-ultrasound and click Lumify.

 

5. How do I find my transducer's serial ID?

 

You can find the six-digit alphanumeric serial ID on the side of your transducer. Alternatively, connect the transducer to your device and start Lumify. Touch About from the side menu, and view the six-digit alphanumeric serial ID.

 

6. Can I delete a Modality Worklist server from Lumify?

 

Yes. For more information, see your Lumify User Manual.

 

7. What does a red X or green check mark by my export destination indicate?

 

A red X indicates that Lumify is unable to connect to the export destination. A green check mark indicates a successful connection to the export destination.

 

8. How do I get technical support?

 

Please see the Lumify user documentation or search these FAQs to see if your question is addressed.

If you need further technical assistance, contact technical support:

 

9. What can I do if my device no longer recognizes the Lumify transducers?

 

Try these troubleshooting tips:

  • Make sure that the transducer’s USB connector is properly connected to your device.
  • Restart your device and follow the troubleshooting tips in the System Maintenance chapter of the Lumify User Manual.
  • If you need additional help, contact technical support. 

 

10. Why do I see a message "Unsupported transducer" when I plug in my S4-1 transducer?

 

S4-1 requires Lumify app version 1.6. To check your app version,
go to Lumify - Settings -> About menu.

If you have app version 1.2 or earlier, go to the Google Playstore to get your upgrade to 1.6.

If you have app version 1.6, please call our Philips Lumify Support representatives.

 

11. I'm having trouble playing Lumify loops in my media player.

 

If Lumify loops do not play back correctly in QuickTime, try an alternative media player, such as the free VLC media player.

 

12. Who do we call for any questions about Reacts Tele-Ultrasound support?

 

Please see the Lumify user documentation or search these FAQs to see if your question is addressed. If you need further technical assistance Call Philips Customer service and they will help with initial troubleshooting and escalate as needed.

 

13. I could not redeem/share my access code. What do I do?

 

Try these troubleshooting tips:

• Make sure that the transducer’s USB connector is properly connected to your device.

• Confirm that your device is connected to the internet and retry.

• If you need additional help, contact Philips Technical support.

Ürün Teklifi

1. Will you add other imaging modes such as PW Doppler?

 

The Lumify team is continuously working on improving Lumify, including new transducers, features and services.

 

2. How does Lumify's imaging performance compare to other systems?

 

The Lumify app provides imaging performance comparable to larger systems, with no compromise in depth penetration or tissue resolution.

 

3. How much usage time can I get from my Lumify system?

 

Scan times depend on your device, but generally, you can scan continuously for two to four hours. To see the estimated scan time for compatible devices, please visit http://www.philips.com/lumify-compatible-devices.

 

4. How much memory space will Lumify require?

 

The Lumify app requires approximately 50 MB of storage space, with additional storage space required for patient data.

 

5. How durable is the Lumify transducer?

 

The Lumify transducer family has been designed and tested to meet the rigorous reliability needs of the highly mobile ultrasound market and to ensure that your transducers will survive the type of wear and impact that occurs in the highly mobile ultrasound environment.

 

6. Can you tell me more about how the Lumify subscription works and what it includes?

 

You can subscribe to the Lumify service on a month-to-month basis, with no long-term contract. The subscription model ensures that you always receive the latest ultrasound technology and includes Lumify transducers, the Lumify app, software upgrades, a manufacturer's warranty, and access to Philips service and education. Your subscription includes a carrying bag for your device and transducer or transducers. Your subscription does not include an Android device.

 

7. What education or training is offered with Lumify?

 

Lumify is intuitive and does not require extensive in-service training. Philips offers select point-of-care education resources at no charge, as well as more extensive education and training courses for a fee. Please visit the following websites to view all educational resources and offerings

www.philips.com/CCEMeducation

www.philips.com/RAPMeducation

http://www.usa.philips.com/healthcare/education-resources/education-training

 

8. What is Lumfiy's image storage capacity?

 

A typical ultrasound exam with a few still images uses only about 10 MB of storage. Exams with a few three-second loops use about 50 MB. You can store hundreds of exams on any device with which Lumify is compatible (www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices). Actual storage capacity depends on several factors, such as how much content is stored on your device.

 

9. Does Lumify support Windows devices, such as the Surface tablet?

 

At this time, Lumify supports only Android devices. We are continually exploring opportunities to expand support for all platforms.

 

10. Does the Lumify patient information include accession numbers?

 

Yes. The Patient Info form has an Accession Number field. Additionally, it can be obtained via the Modality Worklist functionality.

 

11. Can I use Lumify for pediatric imaging?

 

Yes. Pediatric imaging is an indication for use.

 

12. Can I make near-field or far-field gain adjustments with Lumify?

 

You can adjust overall gain with Lumify, and AutoScan (continuous iScan gain optimization) is always on to keep the image gain uniform from shallow to deep.

 

13. Is loop capture prospective or retrospective?

 

Lumify captures loops (1-10 seconds in length) prospectively. Lumify starts capturing once you touch Save Loop and continues to capture until you touch Stop or until the specified loop length time expires.

 

14. Does Lumify work with Samsung Phones (S4, S5, S6, S6 Edge)?

 

Philips recommends that you use a device that is listed on the tablet compatibility list: http://www.philips.com/lumify-compatible-devices

 

15. Does Lumify include XRes?

 

Yes. XRes, the latest generation of image processing, improves image resolution and makes structures easier to visualize. Philips optimizes XRes for each clinical application.

 

16. Does Lumify include Tissue Harmonic Imaging (THI)?

 

Yes. Lumify uses THI based on the clinical application. For example, on the C5-2 transducer, both the gallbladder and OB/GYN applications use THI.

 

17. Does Lumify include SonoCT?

 

Yes. SonoCT, sometimes called spatial compounding or multibeam, is active on the L12-4 and C5-2 transducers for all applications except Lung.

 

18. Will I get reimbursed for exams performed using Lumify?

 

Lumify is a prescription medical device available for purchase by licensed medical physicians (defined as Doctor or Medicine – MD of Doctor of Osteopathic Medicine – DO) and healthcare providers that employ licensed physicians.

 

Ultrasound services performed with an Ultra mobile or hand-carried ultrasound system are reported using the same ultrasound codes that are submitted for studies performed with cart-based ultrasound systems so long as the usual requirements are met. All ultrasound examinations must meet the requirements of medical necessity as set forth by the payer, must meet the requirements of completeness for the code that is chosen, and must be documented in the patient’s record, regardless of the type of ultrasound equipment that is used.

 

19. Does Lumify support DICOM Modality Worklist (MWL)? How do I setup a Modality Worklist server?

 

Yes, you can configure and query a DICOM MWL server. For more information, see your Lumify User Manual.

 

20. Can I create temporary ID when I start an exam? If so, can I modify it with patient information later?

 

Yes. Touch Scan on the Scan/Create Patient display to begin imaging without entering patient information. You can modify patient data at any time until you end the exam.

 

21. Is Color Mode available?

 

Yes. Two color modes are available: Fast Flow (high color scale for arterial flow) and Slow Flow (low color scale for venous flow)

 

22. Can I scan or review images in full-screen view?

 

Yes. To view an image in full-screen view, touch [[full-screen view icon]] in the lower right corner of the image. To restore normal viewing, touch [[return to normal view icon]]

 

23. What barcode formats does Lumify support?

 

See your Lumify User Manual for a full list of supported formats and for instructions on how to configure the barcode scanner.

 

24. Which transducers is M-mode available on?

 

M-mode is available on the S4-1, C5-2 and L12-4 transducers.

 

25. Can I use Lumify outside the hospital?

 

Lumify is a transportable ultrasound system intended for use in environments where healthcare is provided by healthcare professionals that may include home, hospital, clinical or medical office, and transportation (EMT) environments.

 

26. What is included with my outright purchase of Lumify?

 

When you purchase Lumify outright, you get the Lumify transducer(s), the Lumify app, software upgrades, and a manufacturer's warranty. Your purchase also includes a carrying bag for your device and transducer.

 

IMPORTANT: Your purchase does not include a compatible smart device.

 

27. What methods of payment can I use for my outright Lumify purchase?

 

Philips will invoice against a purchase order.

 

28. How long will it take for my purchased Lumify transducer to arrive?

 

Your Lumify transducer(s) should arrive within two weeks of placing your order, but actual delivery time is dependent upon product availability. Larger orders may take longer.

 

29. What type of warranty is offered with the purchased Lumify solution?

 

Your Lumify purchase is covered by a 5 year basic warranty that includes access to the support section of our Lumify portal, access to our Philips remote support experts, and coverage for your Lumify transducer(s) against manufacturer's defects. www.lumify.philips.com/web/support- Premium coverage is available at an additional cost through our Xtend Premium offering that provides you with protection against accidental damage.

 

30. What additional service coverage is available with the purchased Lumify solution?

 

Philips offers Xtend Premium, a service contract that provides additional coverage for your Lumify purchase. Please refer to Terms and Conditions for more information about Xtend Premium. http://www.usa.philips.com/healthcare/about/terms-conditions.

 

31. What are the terms and conditions of the purchased Lumify Warranty?

 

Terms and Conditions of Warranty http://www.usa.philips.com/healthcare/about/terms-conditions.

 

32. What are the terms and conditions of the purchasable Lumify Service Contract, Xtend Premium?

 

Xtend Premium provides accidental damage coverage for Lumify transducers purchased by Customer, for the period listed in the quotation. Customer is entitled to an exchange of accidentally damaged transducers (not to exceed 1 transducer replacement per year). Xtend Premium is designed to supplement the warranty coverage on a purchased Lumify transducer; it does not include replacement of lost or stolen transducers. Terms and Conditions of the Philips Service Agreement apply. Xtend Premium offering http://www.usa.philips.com/healthcare/about/terms-conditions.

 

33. How do I cancel my purchased Lumify?

 

After your Lumify purchase, returns or cancelations are not allowed per the terms and conditions of your purchase.

 

34. Is there a way to reset the imaging controls to the default gain/depth?  Like a "reset button"?

 

You can easily reset the imaging controls to the optimized defaults by reselecting the preset. This will restore depth/gains/settings to the optimized default.

 

35. How many linear distance measurements can I make on a single image?

 

Lumify allows a maximum of four linear distance measurements on a single image. To add a distance measurement, select Distance from the Measure menu.

 

36. Can I reverse the cardiac image orientation?

 

Yes, but only for cardiac images acquired with the S4-1 transducer: touch Cardiac L/R Invert in Settings.

 

37. Will an automatic update to Lumify interrupt an exam?

 

If automatic application updates are enabled in your device's Android settings, an automatic update to Lumify could interrupt system use. To avoid this situation, disable automatic updates in your Android operating system. For instructions, see the Google Play Help.

 

38. How does Fetal Age Summary work?

 

In the OB/GYN preset, you can perform fetal analysis from the current exam. After freezing an image, touch Fetal Age. Touch a system-defined fetal age or growth measurement from the menu. The four fetal measurements available are HC, BPD, AC, and FL. You can also enter the LMP or EDD. As measurements are added to the Fetal Age Summary, the average fetal age is calculated based on the Hadlock 1985 published tables. After all four fetal measurements are made, the estimated fetal weight is also calculated.

 

39. How can I export the Fetal Age Summary?

 

If you performed fetal age analysis, Lumify creates an image that includes a summary of the fetal measurements and calculations (the Fetal Age Summary image). The Fetal Age Summary image is included when you export the exam.

 

40. What is Lumify Tele-Ultrasound powered by Reacts?

 

Lumify Integrated Tele-Ultrasound Powered by Reacts Collaborative Platform (Lumify with Reacts) is available as a subscription-based option.

 

Reacts is interactive audio-video software developed, marketed, and sold by Innovative Imaging Technologies, Inc. (IIT). The Reacts software is integrated into the Lumify app, providing live ultrasound collaboration.

 

41. How do I connect with another Reacts user?

 

Once you are logged into Reacts in the Lumify App, you can initiate a Reacts session with any of your Reacts Contacts. See User Manual for details on adding Reacts contacts and initiating sessions.

 

42. What's included in my Reacts subscription and how long is it valid for?

 

For details on your Reacts plan, visit: https://reacts.com/en/plans

 

43. How is Patient Health Information managed while using Reacts-Tele Ultrasound?

 

No patient data is sent to the remote user in a Reacts tele-ultrasound session. The images that a remote user has access to are de-identified and patient confidentiality is retained.

 

44. Whom can I connect with using Reacts on my Lumify system?

 

With your Reacts account on your Lumify system, you can connect with any Reacts user. Reacts is available as a PC client, iOS app, Web app, or within Lumify.

 

45. What do I need to do to get access to Reacts on my Lumify system?

 

Before you can use Lumify with Reacts for the first time, you must be connected to the Internet and do the following:

1. Redeem or share your Reacts access codes to activate your free Reacts licenses.

2. Create a Reacts account. If you already have a Reacts account, you can use your Reacts credentials to log in to Reacts.

3. Add Reacts contacts.

 

46. How can I redeem or share my Reacts Tele-Ultrasound access code?

 

With each Lumify transducer, Philips provides two access codes that, when redeemed or shared, provide free access to the Standard Plan of Reacts. See user manual for details.

 

47. What cleaning solution should I use to maintain the tablet sleeve in the Lumify system bundle?

 

The tablet sleeve included in the Lumify System Bundle can be cleaned with all of the same approved cleaners and disinfectants as the Lumify transducers.

 

48. Can I setup multiple connectivity profiles for Lumify?

 

Connectivity profiles let you define a set of storage destinations, export strategies, exam settings, and connection settings. You can create and configure multiple connectivity profiles and quickly switch among them. You must end the exam before you can switch connectivity profiles.

 

49. Can I setup Lumify to delete exams after they are sent? (delete after send)

 

The Lumify Ultrasound System is not intended for long-term storage of patient data. Export exams frequently and delete them after they are exported.

 

50. How do I setup a Modality Performed Procedure Step (MPPS) server?

 

While adding a connectivity profile, under "Server & Roles", select a Modality Performed Procedure Step (MPPS) server. To add a new MPPS server, select Add New, and then, in the Setup MPPS Servers dialog box, touch Add New. See "Adding a Connectivity Profile" section of the User Manual.

 

51. How do I setup DICOM storage commitment server?

 

While adding a connectivity profile, under "Server & Roles", select a DICOM storage commitment server. To add a new storage commitment server, select Manage Options and touch Add New. See "Adding a Connectivity Profile" section of the User Manual.

 

52. How long do I have to resume a paused exam?

 

If you leave an exam or close the system, you can return to the open exam within 24 hours. See "Resuming Paused Exam" section of User Manual for details.

Lumify taşınabilir ultrason satın alın

Olağanüstü görüntüleme, üstün dayanıklılık ve kaliteli ultrasondan daha çok insan yararlansın diye erişilebilir fiyatlandırma   

Lumify hakkında daha fazla bilgi almak için bize ulaşın:  

Lumify app

İletişim Bilgileri

* Bu alan gereklidir
*

İletişim detayları

*
*
*

Şirket Detayları

*
*
*
*
*

İşletme detayları

İletişim nedeninizi belirterek size daha iyi bir hizmet sunabileceğiz.
*
*