Servis Ağı, Yedek Parça & Aksesuar

Servisler

Cihazım çalışmıyor ne yapabilirim?

Aşağıdaki linkten size en yakın yetkili servisimizin bilgilerine ulaşabilir veya 0850 222 74 45 no'lu tüketici danışma merkezimize ulaşarak bilgi alabilirsiniz.

https://www.philips.com.tr/c-w/tuketici-urunleri-destek/yetkili-servisler.html

Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

Aksesuar & Yedek parça

Cihazıma ait parçaları nereden satın alabilirim?
Satın aldığınız ürünlerin sarf malzemeleri veya aksesuarları için https://www.phaksesuar.com/ linkinde yer alan aksesuar satış mağazamızdan sipariş verebilir ya da yetkili servislerimizden satın alabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

Garanti

Ürünümün garanti belgesi teslim edilmedi. Ne yapabilirim?

0850 222 74 45 no'lu tüketici danışma merkezimize ulaşarak destek alabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

Ürünümün garanti belgesinin üzerinde kaşe yok/tarih yanlış. Ne yapabilirim?
0850 222 74 45 no'lu tüketici danışma merkezimize ulaşarak destek alabilirsiniz.

Bu bilgi size yardımcı oldu mu?