1
0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    • Peşin fiyatına 12 taksit

    • Tüm siparişlerde kargo bedava!

    • 2 yıl garanti

    Support

    Servis Ağı, Yedek Parça & Aksesuar

    Servisler

    Cihazım çalışmıyor ne yapabilirim?

    Aşağıdaki linkten size en yakın yetkili servisimizin bilgilerine ulaşabilir veya 0850 222 74 45 no'lu tüketici danışma merkezimize ulaşarak bilgi alabilirsiniz.

    https://www.philips.com.tr/c-w/tuketici-urunleri-destek/yetkili-servisler.html

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Aksesuar & Yedek parça

    Cihazıma ait parçaları nereden satın alabilirim?
    Satın aldığınız ürünlerin sarf malzemeleri veya aksesuarları için https://www.phaksesuar.com/ linkinde yer alan aksesuar satış mağazamızdan sipariş verebilir ya da yetkili servislerimizden satın alabilirsiniz.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Garanti

    Ürünümün garanti belgesi teslim edilmedi. Ne yapabilirim?

    0850 222 74 45 no'lu tüketici danışma merkezimize ulaşarak destek alabilirsiniz.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?

    Ürünümün garanti belgesinin üzerinde kaşe yok/tarih yanlış. Ne yapabilirim?
    0850 222 74 45 no'lu tüketici danışma merkezimize ulaşarak destek alabilirsiniz.

    Bu bilgi size yardımcı oldu mu?