1
0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    • Peşin fiyatına 12 taksit

    • Tüm siparişlerde kargo bedava!

    • 2 yıl garanti

    Ürünler

    Philips'in koronavirüs bilgilendirmesi

     

    Philips olarak müşterilerimizin ve çalışanlarımızın sağlığı ve güvenliği bizim önceliğimizdir. Bu zor zaman zarfında, koronavirüsün olumsuz etkilerini engellemek amacıyla gerekli tüm tedbirleri alıyoruz.

     

    Dünya Sağlık Örgütü (WHO) ve yerel yetkililerden gelen yönergeleri yakından izliyor ve önlemlerimizi sürekli olarak güncelliyoruz.

     

    Online mağazamız açıktır. Bunlar zorlu koşullar olmasına rağmen, bizden beklediğiniz online mağaza deneyimini sunmaya devam etmek için elimizden geleni yapıyoruz.

    Teslimat

     

    Depolarımız ve dağıtım ortaklarımız, evinize güvenli teslimat yapabilmek için ekstra hijyen önlemleri almaktadırlar. Tüm uygun sağlık ve hijyen standartlarına uyulmasını sağlamak için durumu sürekli izliyor ve iş ortaklarımızla çok yakından çalışıyoruz.

     

    Bazı bölgelerde şubeler kapalı olabilir, ancak eve teslimata devam edilebilir.

     

    Bu dönemde siparişinizin teslimi beklenenden biraz daha uzun sürebilir.

    İadeler

     

    İadelerinizin Aras kargo tarafından evinizden alınma hizmeti devam edecektir. Aras kargo ile iletişime geçerek iade teslimatı konusunda bilgi alabilirsiniz.

    Tüketici Hizmetleri

     

    Tüketici Danışma temsilcilerimiz sizi desteklemeye hazırdır. Çalışma saatlerinin değiştirilmesi söz konusu olabilir. Temsilcilerimiz, sağlık ve güvenliklerini sağlamak amacıyla evden çalıştıkları için arka planda ses duyabilirsiniz.

     

    İletişim seçeneklerinizi burada bulabilirsiniz >

    Servis & Onarım

     

    Yerel yönetimin önlem tedbirleri nedeniyle, bazı yetkili servislerimiz geçici olarak kapalı olabilir veya azaltılmış saatler ile çalışabilirler. Çalışan servis merkezlerimiz ekstra hijyen önlemleri alıyorlar.

    Aldığımız önlemler herkesin sağlığı ve güvenliği içindir. Bu bizim önceliğimiz. Bu benzeri görülmemiş durumdan dolayı anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Sık Sorulan Sorular

    Philips web sitesine sipariş verebilir miyim?
    Evet, Philips web sitesi tamamen çalışır durumdadır. Online alışverişe devam edebilirsiniz.

    Bu bilgi bilgi size yardımcı oldu mu?

    Siparişim zamanında teslim edilecek mi?

    Teslim süreleri alınan tedbirlerden dolayı etkilenebilir. Siparişiniz en kısa sürede teslim edilecektir. Teslimat süreci hakkında bilgilendirileceksiniz.

     

    Şu anda Koronavirüs salgını nedeniyle normalden fazla yoğunluk olduğundan siparişinizin teslimi beklenenden biraz daha uzun sürebilir.

    Bu bilgi bilgi size yardımcı oldu mu?

    Bir siparişimi iade etmem gerekirse ne yapmalıyım?
    Ürününüzü, ücretsiz olarak 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İadeler konusunda Aras Kargo ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Bu bilgi bilgi size yardımcı oldu mu?

    Paket almak güvenli mi?

    Depolarımıza ekstra güvenlik önlemleri ekledik. Herhangi bir paket aldıktan sonra ellerinizi yıkamanızı tavsiye ederiz.

     

    Dünya Sağlık Örgütü, “enfekte olmuş bir kişinin ticari malları kirletme olasılığının düşük olduğunu ve taşınmış, nakledilmiş veya farklı şartlara ve sıcaklıklara maruz kalmış bir paketten COVID-19 virüsü bulaşma olasılığının düşük olduğunu” belirtmektedir.

    Bu bilgi bilgi size yardımcı oldu mu?

    Ürünümü yine de Philips yetkili servislerine tamir ettirebilir miyim?

    Bazı ülkelerdeki yetkili servisler geçici olarak kapalı veya sınırlı kapasitede çalışıyor olabilir. Ziyaret etmeden önce yetkili servis merkezleri ile iletişime geçmenizi öneririz.

     

    Webshop Sık Sorulan Sorular bölümümüzde ek yanıtları bulabilirsiniz.

    Telefon ve canlı chat desteğini burada bulabilirsiniz.

    Bu bilgi bilgi size yardımcı oldu mu?