Philips SatinShave'inizi şarj ederken sorun yaşıyorsanız sorununuzu gidermeye yardımcı olması için aşağıdaki sorun giderme ipuçlarını okuyun.
SatinShave'inizi şarj ettiğiniz prizin çalıştığından emin olun. Çalışıp çalışmadığını görmek için SatinShave'inizi farklı bir prizde şarj etmeyi deneyin.
Not: Bazı modellerde şarj cihazının veya sapının üzerinde bağlantı göstergesi bulunur ve bu gösterge elektrik şebekesine bağlandığında yanar.
Şarj kablonuzun veya USB kablonuzun küçük fişinin cihazın alt kısmındaki şarj soketine tamamen takıldığından emin olun. Şarj etme fişi şeklinin cihazla tamamen uyumlu olup olmadığını kontrol edin. Cihaza zarar verebileceğinden fişi takmak için zorlamayın.
SatinShave'inizle birlikte verilen orijinal Philips Şarj Cihazını ve şarj kablosunu veya USB kablosunu kullanın. Orijinal şarj cihazınız, kablonuz veya USB kablonuz yoksa çevrimiçi mağazamızdan yeni bir tane satın alabilirsiniz. Hasar görmemiş orijinal kabloyu kullanarak cihazınızı kuru koşullarda güvenli bir şekilde şarj edin, ürünü uzun bir süre boyunca gözetimsiz bırakmayın ve şarj işleminden sonra ürünü fişten çekin.
Tüm cihazlarda pilin zayıf (turuncu), şarj olmakta (yanıp sönen beyaz) veya dolu (sürekli beyaz) olduğunu belirten bir şarj göstergesi yoktur. Çoğu cihaz için normal şarj süresinin, elektrik şebekesine bağlı olarak 1 ile 10 saat arasında olduğunu göz önünde bulundurun. Şarj talimatları için modelinizin teknik özelliklerine bakın.
Yukarıdaki tavsiyeyi denediyseniz ancak SatinShave cihazınız hala şarj olmuyorsa daha fazla yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.