• Peşin fiyatına 9 taksit

  • Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

1
0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Tam olarak ihtiyacınız olan desteği alın
    Ürününüz için özel bir çözüm mü arıyorsunuz?

    Philips Sonicare Diş Fırçam çalışmıyor

    Tam şarjlı bir diş fırçasının kullanım süresi, günde 2 kez 2 dakikalık fırçalama seansları ile genellikle 2-3 hafta arasındadır. Philips Sonicare Diş Fırçanız artık çalışmıyor mu? Güç düğmesine bastığınızda titreşim meydana gelmiyorsa bu olası sebepleri ve çözümleri inceleyerek sorunu kendiniz çözmeyi deneyebilirsiniz.

    Diş fırçası şarj edilmemiştir

    • Diş fırçası gövdesini şarj cihazına yerleştirin. Pil göstergesi yanıp sönüyor mu veya bir bip sesi duyuyor musunuz? Yanıt evetse diş fırçanızın şarj edilmesi gerekir. 
    • Diş fırçanız bir ay veya daha uzun bir süre kullanılmadıysa veya şarj edilmemişse gövdesini şarj cihazına ilk kez yerleştirdiğinizde şarj göstergesi göremeyebilirsiniz. Gövdeyi şarj cihazında bırakın ve 24 saat sonra kontrol edin. 
    • Ayrıca, diş fırçanızı şarj etmek için taktığınız elektrik prizinin çalıştığından emin olun. Şarj süreleri, diş fırçası modeline göre değişebilir. Şarj etme hakkında daha fazla bilgi için kullanım kılavuzunuza bakın.

    Şarj bileşenleri birbirinin yerine kullanılamaz

    Şarj ederken Philips Sonicare Diş Fırçanızla birlikte verilen orijinal şarj cihazını kullandığınızdan emin olun.

    DiamondClean gövdeniz veya Sonicare 9900 Prestige'iniz varsa uyumlu bir şarj cihazı kullandığınızdan emin olmak için aşağıdaki matrise bakın.
     
    Gövde AdıDiamondCleanDiamondClean SmartDiamondClean 9000Sonicare 9900 Prestige
    Gövdenin altındaki kodHX93, HX934,
    HX935, HX936,
    HX937
    HX992, HX993HX991HX999
    Şarj cihazı tabanının altındaki kodMX9100Tür: CBA1001,
    CBA2001, CBA3001
    Tür: CBA5001,
    CBA4001
    CBB1001,
    CBB2001

    Not: Bu 2 şarj cihazından birini kullanan gövdeler birbirleri ile değiştirilebilir ve bu gövdelerle uyumlu 2 şarj cihazı modeli vardır: HX6110 ve HX6100
     

    Güç düğmesi sıkışmıştır

    Güç düğmesinin etrafındaki küçük boşlukta diş macunu kalıntıları birikebilir. Bu, güç düğmesinin sıkışmasına ve düzgün şekilde çalışmamasına neden olabilir. Güç düğmesini ve etrafındaki alanı nemli bir bezle temizleyerek kalıntı kalmadığından emin olun.  Her kullanımdan sonra fırça başlığını çıkarmanız ve kalıntıları temizlemek için fırça başlığını ve gövdeyi su altında durulamanızı öneririz.
     
    Philips Güç Düğmesi

    Smart Diş Fırçaları için ürün yazılımı güncellemelerini kontrol edin

    Akıllı bir diş fırçası kullanıyorsanız fırçanın uygulamaya bağlıyken yazılım güncellemeleri yaptığını unutmayın. Bu, ürün yazılımı güncellemeleriyle gerçekleşir. Bu güncellemelerden bazıları şarj etme özelliğini geliştirir.

    Diş fırçası gövdenizde en son ürün yazılımının yüklü olup olmadığını kontrol etmek için şu adımları izleyin:

    Philips Sonicare uygulamasının en son sürümünü App Store veya Google Play'den güncelleyin (veya indirin).
    Philips Sonicare uygulamasını açın
    Sol üst köşedeki menü simgesine dokunun
    [Ürünlerim] "My Products" bölümüne gidin
    Diş fırçanızı seçin
    Güncelleme olup olmadığını görmek için [Gövde güncellemesi] "Handle update" öğesini seçin
    Mevcut güncellemeler varsa lütfen Philips Sonicare uygulamasındaki talimatları izleyerek gövdenizin ürün yazılımını güncelleyin

    Yukarıdaki sorun giderme ipuçlarının tümünü denemenize rağmen diş fırçanız hâlâ çalışmıyorsa daha fazla yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.