Philips Sonicare Diş Fırçam çalışmıyor
Tam şarjlı bir diş fırçasının kullanım süresi, günde 2 kez 2 dakikalık fırçalama seansları ile genellikle 2-3 hafta arasındadır. Philips Sonicare Diş Fırçanız artık çalışmıyor mu? Güç düğmesine bastığınızda titreşim meydana gelmiyorsa bu olası sebepleri ve çözümleri inceleyerek sorunu kendiniz çözmeyi deneyebilirsiniz.
-
Diş fırçası şarj edilmemiştir
-
- Diş fırçası gövdesini şarj cihazına yerleştirin. Pil göstergesi yanıp sönüyor mu veya bir bip sesi duyuyor musunuz? Yanıt evetse diş fırçanızın şarj edilmesi gerekir.
- Diş fırçanız bir ay veya daha uzun bir süre kullanılmadıysa veya şarj edilmemişse gövdesini şarj cihazına ilk kez yerleştirdiğinizde şarj göstergesi göremeyebilirsiniz. Gövdeyi şarj cihazında bırakın ve 24 saat sonra kontrol edin.
- Ayrıca, diş fırçanızı şarj etmek için taktığınız elektrik prizinin çalıştığından emin olun. Şarj süreleri, diş fırçası modeline göre değişebilir. Şarj etme hakkında daha fazla bilgi için kullanım kılavuzunuza bakın.
-
Şarj bileşenleri birbirinin yerine kullanılamaz
- Şarj ederken Philips Sonicare Diş Fırçanızla birlikte verilen orijinal şarj cihazını kullandığınızdan emin olun.
DiamondClean gövdeniz veya Sonicare 9900 Prestige'iniz varsa uyumlu bir şarj cihazı kullandığınızdan emin olmak için aşağıdaki matrise bakın.
Gövde Adı | DiamondClean | DiamondClean Smart | DiamondClean 9000 | Sonicare 9900 Prestige |
Gövdenin altındaki kod | HX93, HX934, HX935, HX936, HX937 | HX992, HX993 | HX991 | HX999 |
Şarj cihazı tabanının altındaki kod | MX9100 | Tür: CBA1001, CBA2001, CBA3001 | Tür: CBA5001, CBA4001 | CBB1001, CBB2001 |
Not: Bu 2 şarj cihazından birini kullanan gövdeler birbirleri ile değiştirilebilir ve bu gövdelerle uyumlu 2 şarj cihazı modeli vardır: HX6110 ve HX6100
-
Güç düğmesi sıkışmıştır
- Güç düğmesinin etrafındaki küçük boşlukta diş macunu kalıntıları birikebilir. Bu, güç düğmesinin sıkışmasına ve düzgün şekilde çalışmamasına neden olabilir. Güç düğmesini ve etrafındaki alanı nemli bir bezle temizleyerek kalıntı kalmadığından emin olun. Her kullanımdan sonra fırça başlığını çıkarmanız ve kalıntıları temizlemek için fırça başlığını ve gövdeyi su altında durulamanızı öneririz.
-
Smart Diş Fırçaları için ürün yazılımı güncellemelerini kontrol edin
- Akıllı bir diş fırçası kullanıyorsanız fırçanın uygulamaya bağlıyken yazılım güncellemeleri yaptığını unutmayın. Bu, ürün yazılımı güncellemeleriyle gerçekleşir. Bu güncellemelerden bazıları şarj etme özelliğini geliştirir.
Diş fırçası gövdenizde en son ürün yazılımının yüklü olup olmadığını kontrol etmek için şu adımları izleyin:
Philips Sonicare uygulamasının en son sürümünü App Store veya Google Play'den güncelleyin (veya indirin).
Philips Sonicare uygulamasını açın
Sol üst köşedeki menü simgesine dokunun
[Ürünlerim] "My Products" bölümüne gidin
Diş fırçanızı seçin
Güncelleme olup olmadığını görmek için [Gövde güncellemesi] "Handle update" öğesini seçin
Mevcut güncellemeler varsa lütfen Philips Sonicare uygulamasındaki talimatları izleyerek gövdenizin ürün yazılımını güncelleyin
Yukarıdaki sorun giderme ipuçlarının tümünü denemenize rağmen diş fırçanız hâlâ çalışmıyorsa daha fazla yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.