• Peşin fiyatına 9 taksit

  • Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

1
0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Tam olarak ihtiyacınız olan desteği alın
    Ürününüz için özel bir çözüm mü arıyorsunuz?

    Philips Sonicare Diş Fırçam şarj olmuyor

    Tam olarak şarj edilmiş bir diş fırçasının çalışma süresi, günde 2, 2 dakikalık fırçalama seanslarına göre genellikle 2-3 hafta arasındadır. Philips Sonicare Diş Fırçanız şarj olmuyor mu? Bu olası sebepler ve çözümleri inceleyerek şarj sorununu kendiniz çözmeyi deneyebilirsiniz.

    Orijinal şarj cihazı kullanılmıyordur

    Philips Sonicare Diş Fırçanızla birlikte gelen orijinal şarj cihazını kullandığınızdan emin olun. Diş fırçanızla birlikte verilen şarj cihazı, başka Philips Sonicare Diş Fırçalarıyla uyumlu olmayabilir. 

    DiamondClean ve Sonicare 9900 Prestige serisi farklı şarj cihazları gerektirir. Şarj cihazları aynı görünse de uyumlu değildir. Sonicare Diş Fırçanızla doğru şarj cihazını kullanıp kullanmadığınızı kontrol etmek için aşağıdaki tabloyu inceleyin.
     
    Gövde AdıDiamondCleanDiamondClean SmartDiamondClean 9000Sonicare 9900 Prestige
    Gövdenin altındaki kodHX93, HX934,
    HX935, HX936,
    HX937
    HX992, HX993HX991HX999
    Şarj cihazı tabanının altındaki kodMX9100Tür: CBA1001,
    CBA2001, CBA3001
    Tür: CBA5001,
    CBA4001
    CBB1001,
    CBB2001

    Not: Bu 2 şarj cihazından birini kullanan gövdeler arasında değiştirilebilir ve uyumlu 2 şarj cihazı modeli vardır: HX6110 ve HX6100

    Diş fırçası tamamen şarj olmuyordur

    Diş fırçası gövdesini şarj cihazına yerleştirin. Pil gösterge ışığı yanıp sönüyorsa veya bir uyarı sesi duyuyorsanız bu, diş fırçanızın şarj olduğu anlamına gelir. Philips Sonicare diş fırçanızı 24 saat boyunca tamamen şarj edin.

    Şarj sırasında yanıp sönen ışığın tamamen sönmesi normaldir.

    Not: DailyClean 1100 model HX34... modellerinde pil ışığı yoktur. Bu diş fırçaları, şarj olduğunu belirtmek için şarj cihazına yerleştirildiğinde iki kez bip sesi çıkarır.

    Priz çalışmıyordur

    Aynı prizde başka bir cihaz çalıştırmayı deneyin. Bu cihaz da çalışmıyorsa sorun prizde olabilir. Philips Sonicare Diş Fırçanızı tamamen şarj etmek için farklı bir priz kullanmayı deneyin. GFCI prizini sıfırlamanız gerekebilir.

    Parazitler

    Metal yüzeyler veya diğer şarj cihazları şarj cihazınızı etkileyebilir. Şarj cihazının metal bir yüzeye veya diğer şarj cihazlarının yakınına yerleştirilmediğinden emin olun. Şarj cihazını başka bir konuma yerleştirin ve tekrar deneyin.

    Diş fırçası, şarj bardağına veya şarj pedine yanlış yerleştirilmiştir

    Diş fırçanız şarj bardağı veya kablosuz şarj pediyle birlikte geldiyse diş fırçanızın alt kısmının şarj bardağının veya şarj pedinin ortasına temas ettiğinden emin olun.

    Sonicare Uygulamasıyla uyumlu diş fırçaları için

    Sonicare uygulaması yalnızca aşağıdaki connected diş fırçalarıyla uyumludur:
    1. Philips Sonicare DiamondClean Smart
    2. Philips Sonicare Flexcare Platinum Connected
    3. ExpertClean
    4. DiamondClean 9000
    5. Philips Sonicare for Kids (Yalnızca Sonicare Kids Uygulamasıyla uyumludur)
    Bu diş fırçaları, uygulamaya bağlandığında yazılım güncellemeleri alır. Bu, ürün yazılımı güncellemeleriyle gerçekleşir. Bu güncellemelerden bazıları şarj etme özelliğini geliştirir.

    Diş fırçası gövdenizde en son ürün yazılımının yüklü olup olmadığını kontrol etmek için şu adımları izleyin:

    Philips Sonicare uygulamasının en son sürümünü App Store veya Google Play'den güncelleyin (veya indirin).
    Philips Sonicare uygulamasını açın
    Sol üst köşedeki menü simgesine dokunun
    [Ürünlerim] "My Products" bölümüne gidin
    Diş fırçanızı seçin
    Güncelleme olup olmadığını görmek için [Gövde güncellemesi] "Handle update" öğesini seçin

    Mevcut güncellemeler varsa lütfen Philips Sonicare uygulamasındaki talimatları izleyerek gövdenizin ürün yazılımını güncelleyin

    Yukarıdaki ipuçlarının hiçbiri sorununuzu çözmediyse lütfen daha fazla yardım için bizimle iletişime geçin. 

    Soincare Uygulamasıyla uyumlu diş fırçaları için

    Diş fırçanız uygulamaya bağlandığında yazılım güncellemelerini alır. Bu, ürün yazılımı güncellemeleriyle gerçekleşir. Bu güncellemelerden bazıları şarj etme özelliğini geliştirir.

    Diş fırçası gövdenizde en son ürün yazılımının yüklü olup olmadığını kontrol etmek için şu adımları izleyin:

    Philips Sonicare uygulamasının en son sürümünü App Store veya Google Play'den güncelleyin (veya indirin).
    Philips Sonicare uygulamasını açın
    Sol üst köşedeki menü simgesine dokunun
    [Ürünlerim] "My Products" bölümüne gidin
    Diş fırçanızı seçin
    Güncelleme olup olmadığını görmek için [Gövde güncellemesi] "Handle update" öğesini seçin
    Mevcut güncellemeler varsa lütfen Philips Sonicare uygulamasındaki talimatları izleyerek gövdenizin ürün yazılımını güncelleyin

    Yukarıdaki ipuçlarının hiçbiri sorununuzu çözmediyse lütfen daha fazla yardım için bizimle iletişime geçin. 

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.