• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Kurulumum daha önce çalıştı fakat şimdi bilgisayar ağı bağlantıma erişemiyorum

    Yayınlandı 2019-10-17
    • Bilgisayarınızın ve yönlendiricinizin açık olduğundan emin olun

    • Televizyonun ağ ayarlarının DHCP ve Otomatik IP olarak yapıldığından emin olun, Menü > Ayarlar > Kurulum > Manuel Ağ Kurulumu > Ağ modu seçeneğinden DHCP ve Otomatik IP seçeneğini seçin

    • Televizyonun bağlanması birkaç saniye sürebilir

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.