• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Diş fırçamı Sonicare uygulamasına bağlayamıyorum

    Yayınlandı 20 March 2024
    Diş fırçanız Philips Sonicare uygulamasına bağlanmazsa aşağıdaki adımları izleyin:
    1. Diş fırçanızın tamamen şarj olduğundan emin olun.
    2. Telefonunuzun işletim sisteminin ve uygulamanın güncellendiğinden emin olun.
    3. Mobil cihazınızda Bluetooth'u etkinleştirin.
    4. Diş fırçanızı ve mobil cihazınızı birbirine yakın tutun.
    5. Diş fırçanızı şarj cihazından çıkarın veya mod düğmesine basarak gövdedeki LED simgelerini etkinleştirin.
    6. Sonicare uygulamasını açın.
    Uygulamayı açtığınızda diş fırçanız bağlanmazsa telefonunuzun Bluetooth ayarlarında diş fırçanızın eşleştirmesini kaldırın/unutun. Cihazınızı yeniden eşleştirmek için Sonicare uygulamasını yeniden başlatın. Mobil cihazınızda Bluetooth önbelleğini temizlemek de bağlantı sorunlarını çözebilir.

    Not: Sonicare 9900 Prestige diş fırçası kullanıcıları, gövdeyi sıfırlayarak da bağlantı sorunlarını çözebilir.
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.