Diş fırçanız Philips Sonicare uygulamasına bağlanmazsa aşağıdaki adımları izleyin:
- Diş fırçanızın tamamen şarj olduğundan emin olun.
- Telefonunuzun işletim sisteminin ve uygulamanın güncellendiğinden emin olun.
- Mobil cihazınızda Bluetooth'u etkinleştirin.
- Diş fırçanızı ve mobil cihazınızı birbirine yakın tutun.
- Diş fırçanızı şarj cihazından çıkarın veya mod düğmesine basarak gövdedeki LED simgelerini etkinleştirin.
- Sonicare uygulamasını açın.
Uygulamayı açtığınızda diş fırçanız bağlanmazsa telefonunuzun Bluetooth ayarlarında diş fırçanızın eşleştirmesini kaldırın/unutun. Cihazınızı yeniden eşleştirmek için Sonicare uygulamasını yeniden başlatın. Mobil cihazınızda Bluetooth önbelleğini temizlemek de bağlantı sorunlarını çözebilir.
Not: Sonicare 9900 Prestige diş fırçası kullanıcıları, gövdeyi sıfırlayarak da bağlantı sorunlarını çözebilir.