• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips SmartClean Sistemimden su taşıyor

    Yayınlandı 20 Mart 2023
    SmartClean sisteminizden su taşıyorsa veya sızıyorsa aşağıdaki sorun giderme ipuçları bir çözüm bulmanıza yardımcı olabilir.

    Adımları aşağıda listelenen sırayla uygulamanızı öneririz. Bir sonraki adıma geçmeden önce adımlar arasında sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.
    SmartClean sistemine yerleştirmeden önce Philips Tıraş Makinenizi mutlaka yıkayın. Tıraş makinesini yıkadıktan sonra cihazı sallayarak fazla suyu boşalttığınızdan emin olun. Aksi takdirde fazla su SmartClean kartuşunda birikerek suyun taşmasına neden olabilir.
    SmartClean kartuşunun içindeki temizleme sıvısı cihaza sızmış olabilir. 

    Cihaz, içinde kartuş varken eğik konumdaysa bu durum meydana gelebilir. Hareket ettirmek veya şarj cihazına takmak için SmartClean istasyonunuzu eğmeniz gerekiyorsa ilk önce kartuşu çıkardığınızdan emin olun.
     
    Bu ipuçlarından hiçbiri yardımcı olmazsa SmartClean sisteminizin içi hasar görmüş olabilir. Onarım veya değişim talebinde bulunmanızı öneririz.
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.