• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips SmartClean'in şarj etme fişi cihaza uymuyor

    Yayınlandı 20 Mart 2023
    SmartClean sisteminizin şarj etme fişi yerine oturmuyorsa aşağıdaki sorun giderme ipuçları bir çözüm bulmanıza yardımcı olabilir.

    Adımları aşağıda listelenen sırayla uygulamanızı öneririz. Bir sonraki adıma geçmeden önce adımlar arasında sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin. 

    Şarj cihazının fişini SmartClean sistemine bağlamanın tek yolu vardır. Fişi doğru açıyla bağladığınızdan emin olun. Bunun için aşağıdaki talimatları uygulayın:

    1. Kartuşu SmartClean sisteminden çıkarın.
    2. SmartClean ünitenizi 45 derecelik açıyla eğin.
    3. Fişi verilen alana bağlayın. 
    4. Kartuşu geri takın.
    5. SmartClean sistemini açın.

    Her zaman SmartClean sistemiyle birlikte verilen orijinal şarj cihazını kullandığınızdan emin olun. 

    Şarj cihazını Philips SmartClean İstasyonuna takma
    Bu ipuçlarından hiçbiri yardımcı olmazsa SmartClean sisteminizin içi hasar görmüş olabilir. Onarım veya değişim talebinde bulunmanızı öneririz.
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.