• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips SpeedPro Max Kablosuz Süpürgem hata kodu veriyor

    Yayınlandı 27 Ekim 2022
    Philips SpeedPro Max Kablosuz Elektrikli Süpürgenizdeki hata kodlarının ne anlama geldiğini öğrenmek istiyorsanız lütfen aşağıdaki bölüme bakın.
    E4 hata kodu (üstten bakıldığında h3 olarak da görülebilir), Philips SpeedPro Max Kablosuz Elektrikli Süpürgenizin döner fırçasının tıkalı olduğunu gösterir.

    Bu sorunu gidermek için lütfen kablosuz elektrikli süpürgenizi kapatın, döner fırçayı kontrol edin ve kıl, tüy, kir veya toz gibi maddeleri temizleyin. Bu sorunu çözmek için lütfen kablosuz elektrikli süpürgenizi kapatın ve döner fırçayı kontrol edip saç, yün, kir veya toz gibi engelleri giderin.

    Bu adımları izleyerek bunu yapabilirsiniz: 

    1. Kolay düğmeyle fırçayı çıkarın. 

    1. Dolanan parçaları elinizle çekerek çıkarın. 

    İpucu: Dolanan parçaları makasla keserek çıkarın (Aşağıdan Resim A'ya bakın).

    1. Yerine oturtun. 


    Döner fırça temizlendikten sonra hâlâ hata kodu görüntüleniyorsa daha fazla yardım almak için bizimle iletişime geçin

    E6 hata kodu (üstten bakıldığında 93 olarak da görülebilir), Philips SpeedPro Max Kablosuz Elektrikli Süpürgenizin adaptöründen akım geçmediğini gösterir.

    Bu sorunu gidermek için kablosuz elektrikli süpürgenizin adaptörünün prize düzgün bir şekilde yerleştirildiğinden ve şarj diskinin (magnet) doğru bir şekilde takıldığından lütfen emin olun. Cihaz çalışmazsa lütfen bizimle iletişime geçin.
     
    Philips SpeedPro Max elektrikli süpürge E6 hata kodu
    E7 hata kodu (veya üstten bakıldığında L3): Yanlış adaptör kullanılıyor. Lütfen yalnızca kablosuz süpürgenizle birlikte verilen doğru ve orijinal adaptörü kullandığınızdan emin olun. Doğru adaptör çalışmazsa lütfen bizimle iletişime geçin.
     
    Philips SpeedPro Max elektrikli süpürge E7 hata kodu
    SE hata koduna (ya da tersten bakıyorsanız 5E veya 35) birkaç unsur sebep olabilir.  

    Öncelikle Philips Kablosuz Elektrikli Süpürge SpeedPro Max'inizin çok yüksek veya çok düşük sıcaklıkta şarj edilme, kullanılma veya depolanma durumunu kontrol edin.

    Sıcaklık 5 Santigrat derecenin altında veya 40 Santigrat derecenin üstündeyse (41 Fahrenhayt derecenin altında veya 104 Fahrenhayt derecenin üstündeyse):
    • Lütfen cihazı şarj cihazından çıkarın ve 5 ile 40 santigrat derece (41 - 104 Fahrenheit derece) arasındaki sıcaklıklarda bir odaya getirin. Birkaç dakika boyunca cihazın sıcaklığını odaya göre ayarlamasını bekleyin ve tekrar kullanmayı deneyin. Sorun devam ederse daha fazla yardım almak için lütfen bizimle iletişime geçin.

    Yukarıdaki durum geçerli değilse veya sorunu çözmüyorsa elektrikli süpürgenizle ilgili mekanik bir sorun olabilir. Daha fazla yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    Philips SpeedPro Max elektrikli süpürge SE hata kodu
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.