• Peşin fiyatına 3 taksit

  • Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips TV'deki uygulama çalışmıyorsa ne yapmalı? [Smart TV]

    Yayınlandı 2018-09-06

    Durum

    ● Uygulama kullanılırken video veya ses içeriği oynatmayla ilgili bir sorun meydana geliyor.
    ● Uygulama seçildiğinde siyah ekran görüntüleniyor
    ● Uygulama çöker veya bir hata mesajı görüntüler.

    Kontrol Listesi

    Emin olun:
    ● yazılımın güncel olduğundan
    ● uygulamanın televizyonun uygulama platformundan açıldığından, hiçbir harici Akıllı cihazın kullanılmadığından
    ● diğer uygulamaların çalıştığından
    ● bir İnternet bağlantısının başarıyla kurulmuş olduğundan.

    Cevap

    Sorunun nedenlerini doğrulamak için uygulama içeriği oynatma kesintiye uğradığında veya askıda kaldığında aşağıdaki adımları uygulayın. Bir hata mesajı gösterildiğinde, lütfen hata mesajlarıyla ilgili aşağıdaki maddenin son paragrafına atlayın.

    1. İnternet belleğini silin

    Televizyonun uzaktan kumandasındaki “Home” düğmesine basın ve şu şekilde seçim yapın:
    Kurulum > veya [Ağ Ayarları] (Network Settings) > [İnternet Belleğini Temizle] (Clear Internet Memory) veya [Uygulama Belleğini Temizle] (Clear App memory)
    Veya
    Televizyonun uzaktan kumandasındaki “Settings” (Ayarlar) düğmesine basın ve şu şekilde seçim yapın:
    [Tüm ayarlar] (All settings) > > [İnternet Belleğini Temizle] (Clear Internet Memory)

    Çerezler ve gözatma geçmişi silinir. Bir onay gösterilmez. Video oynatmanın doğru şekilde çalıştığını doğrulayın.

    2. Televizyonu yeniden başlatın

    ● Televizyonun güç kablosunu prizden çekin.
    ● Tüm cihazların televizyonla olan bağlantısını kesin.
    ● En az iki dakika sonra güç kablosunu tekrar takın ve harici cihazları bağlantısı kesilmiş durumda bırakın.
    ● Televizyonu güç düğmesiyle bekleme modundan açık duruma getirin.
    ● Gerekirse harici cihazları yeniden bağlayın.

    3. Onaylanmış uygulama listesini yenileyin

    Televizyon uygulamasının onaylanmış listesini yenilemeye ilişkin talimatlar için ilgili makalelere göz atın ve şu SSS'ye tıklayın; “Bir uygulama SmartTV panosu üzerinden açılamıyorsa ne yapılmalı? (onaylanmış uygulama listesini yenile)”

    Yukarıdaki seçenekler sorunu çözmezse televizyonu yeniden kurun:

    Televizyonu yeniden kurmaya ilişkin daha fazla talimat için ilgili makalelere göz atın.

    Hata mesajları
    Uygulama geliştiricisi, uygulama içinde bir hata mesajı gösterebilir. Daha fazla yardım için uygulama geliştiricisiyle gösterilen hatayı doğrulayın.

    Bu sayfadaki bilgiler aşağıdaki modeller için geçerlidir: 50PFS5803/12 , 43PFS5803/12 , 32PFS5803/12 , 65PUS6703/12 , 50PUS6503/12 , 55PUS6703/12 , 55PUS6503/12 , 43PUS6503/12 , 43PFS5301/12 , 49PFS5301/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 24PHK5210/12 , 40PFK4100/12 , 48PFK4100/12 , 32PFK4100/12 , 32PHK4100/12 , 24PHK4000/12 , 40PFS6909/12 , 65PFS5909/12 , 65PFK5909/12 , 48PFS6909/12 , 48PFK6909/12 , 32PFK4009/12 , 40PFT4009/12 , 40PFK4009/12 , 40PFH4009/88 , 32PHK4009/12 , 55PFK5199/12 , 40PUK6809/12 , 58PUK6809/12 , 50PUK6809/12 , 47PFK5199/12 , 23PHH4009/88 , 42PFK5199/12 , 48PFK6949/12 , 48PFK6989/12 , 48PFK6959/12 , 42PFK5209/12 , 32PFK4309/12 , 55PFK6309/12 , 47PFK7109/12 , 42PFK7109/12 , 40PFK4309/12 , 32PHK4309/12 , 32PFK5709/12 , 65PFS7559/12 , 55PFK5709/12 , 48PFK5709/12 , 47PFK6309/12 , 42PFK6309/12 , 40PFK6409/12 , 40PFK5709/12 , 40PFK4509/12 , 32PHA4509/56 , 24PHH4109/88 , 55PFS7109/12 , 55PFK6589/12 , 47PFK6589/12 , 47PFK6109/12 , 32PHH4109/88 , 32PHH4109/60 , 50PFK4509/12 , 32PFK4109/12 , 32PHK4109/12 , 42PFK6109/12 , 24PHK4109/12 , 22PFH4109/88 . Daha az ürün bilgisi için burayı tıklayın Daha az ürün numarası görmek için burayı tıklayın

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.