• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips TV'de [DVB-C ve DVB-T] kanalları yeniden kurma (kablo, anten)

    Yayınlandı 2019-08-02

    Durum

    Kanallar aşağıdaki durumlarda (yeniden) kurulmalıdır:

    • Televizyonun ilk kurulumu sırasında

    • Bir veya birden fazla kanal eksik olduğunda

    • Farklı bir sağlayıcı veya sinyal türüne geçiş yaparken

    Kontrol Listesi

    Emin olun:

    • TV tarafından analog veya DVB-C/T sinyalinin alındığından (herhangi bir set üstü kutusu kullanılmamıştır)

    • Bütün kabloların düzgün bir şekilde takılı olduğundan

    Cevap

    Televizyon kanallarını doğrudan televizyona yeniden kurmak için şu şekilde ilerleyin:

    1. Televizyonun uzaktan kumandasındaki “Settings” (Ayarlar) düğmesine basın ve şu şekilde seçim yapın:
    2. [Tüm ayarlar] (All settings) > Kanallar > [Anten/kablo kurulumu] (Antenna/cable installation) > [Kanal ara] (Search for channels)
    3. Kurulum ekranında Start öğesini seçin ve “OK” (Tamam) düğmesine basın.
    4. Aşağıdaki senaryolardan birini seçin:

    a. Kanalların ilk kurulumu:

    5a. Ülkeyi seçin ve “OK” (Tamam) öğesine basın
    6a. Anten veya Kablo öğesini seçin ve “OK” (Tamam) düğmesine basın
    7a. [Yalnızca dijital kanallar] (Only digital channels) veya [Analog ve dijital kanallar] (Analog and digital channels) kurulumları arasından birini seçin
    8a. Vurgulanan seçenek Başlat öğesidir. Kanal aramayı başlatmak için “OK” (Tamam) düğmesine basın.

    b. Kanalların yeniden kurulumu:

    5b. Şunları seçin:
    Televizyonun otomatik olarak yeniden kurulum gerçekleştirmesi için [Hızlı yeniden kurulum]
    Veya
    Ülkeyi, kaynağı (anten veya kablo) ve kanalların türlerini (Analog veya Dijital) seçmek için [Gelişmiş yeniden kurulum] (Advanced reinstall)
    6b. Vurgulanan seçenek Başlat öğesidir. Kanal aramayı başlatmak için “OK” (Tamam) düğmesine basın

    İsteğe bağlı adımlar

    Diğer tavsiyeler için aşağıdaki listelenen seçenekleri kontrol edin.

    Seçenek 1: Kanal aramayı manuel olarak ayarlamak için [Yapılandır] (Configure) öğesini seçin

    1. Arama ayarlarını tercih ettiğiniz şekilde manuel olarak ayarlayın

    [Frekans tarama] (Frequency scan) > Örnek: Genel kanal araması sırasında bir ya da birden fazla kanal bulunamadıysa [Tam tarama] (Full scan) öğesini seçin.
    [Frekans adım boyutu] (Frequency step size)
    Ücretsiz/şifreli

    2. Kanal aramayı başlatın
    Parametreler ayarlandıktan sonra uzaktan kumandadaki “BACK” (GERİ) düğmesine basın. Kanal aramayı başlatmak için Start öğesini seçin ve uzaktan kumandadaki “OK” (Tamam) düğmesine basın.

    Not: Özel bir kanal araması gerekirse aşağıdaki ayarlar hakkında daha fazla bilgi için sinyal sağlayıcısı ile iletişime geçin.

    Seçenek 2: Sağlayıcının kanal listesini arayın

    Önceden tanımlanmış bir kanal listesi yüklemek için listeden yerel sağlayıcınızı seçin ve uzaktan kumandadaki “OK” (Tamam) düğmesine basın.

    • Kanal kurulumunu sonlandırmak için ekrandaki adımları uygulayın.

    Not: TV, Ağ kimliği ve Frekans bilgilerini isteyecektir. Bu giriş, sağlayıcıya ve bölgeye göre farklılık gösterir. Gerekli giriş hakkında daha fazla bilgi için sinyal sağlayıcısı ile iletişime geçin.

    Televizyon seti ağ frekansı ve kimliği girilmesine rağmen kanalları bulamıyorsa veya bunlar tanınmıyorsa ağ frekansı menüsünde “Atla” öğesini seçin. Bu, televizyonun ağ ayrıntıları olmadan kanal araması işlemini gerçekleştirmesini sağlar.

    Seçenek 3: Manuel kanal arama

    Manuel arama yapmak için

    • [Tüm ayarlar] (All settings) > Kanallar > [Dijital alım testi] (Digital reception test) > Ara seçimlerini yapın ve “OK” (Tamam) düğmesine basın.
    • Frekans parametrelerini girmek için uzaktan kumandadaki “sağ ok” düğmesine basın. Parametreler ayarlandıktan sonra uzaktan kumandadaki “sağ ok” düğmesine basın. “Ara” (Search) öğesi vurgulanmışsa kanal aramayı başlatmak için “OK” (Tamam) düğmesine basın.
    • Kanal kurulumunu sonlandırmak için ekrandaki adımları uygulayın.

    Not: Bu özelleştirilmiş seçenekler hakkında daha fazla bilgi için sinyal sağlayıcısı ile iletişime geçin.

    Bu sayfadaki bilgiler aşağıdaki modeller için geçerlidir: 65PUS8303/12 , 55OLED803/12 , 65PUS7803/12 , 65PUS8503/12 , 75PUS8303/12 , 49PUS7803/12 , 55PUS7803/12 , 55PUS8503/12 , 49PUS7503/12 , 55PUS7503/12 , 50PUS7303/12 , 55PUS7303/12 , 65OLED873/12 , 55POS9002/12 , 65PUS8102/12 , 49PUS7502/12 , 55PUS7502/12 , 55PUS7002/62 , 65PUS6412/12 , 49PUS6412/12 , 65PUS7502/12 , 43PUS6412/12 , 49PUS7002/62 , 55PUS6412/12 . Daha az ürün bilgisi için burayı tıklayın Daha az ürün numarası görmek için burayı tıklayın

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.