• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Televizyonum görüntü ve ses ayarlarını kaydetmiyor.

    Yayınlandı 2019-10-17

    Bazı kişisel ayarları değiştirdiniz ancak TV'yi kapattıktan sonra bunlar sıfırlandı.

    TV'nin SHOP (Mağaza) moduna ayarlanmış olup olmadığını kontrol edin. Uzaktan kumandada şu seçimi yapın: Ana menü>Konum.

    Sadece HOME (Ev) modunu kullanarak tercih edilen ayarları değiştirebilirsiniz.

    HOME (Ev) moduna geçmek için aşağıdaki adımları izleyin.

    1. Ana menüyü görüntülemek için uzaktan kumandadaki 'MENU' (Menü) tuşuna basın.
    2. Aşağı imleç tuşuna basarak LOCATION (KONUM)-seçeneğine gelin ve sağ imleç tuşuna basın.
    3. HOME (Ev) seçeneğini seçin ve onaylamak için 'OK' tuşuna basın.
    4. Menüden çıkmak için 'MENU' (Menü)-düğmesine basın.
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.