• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    TV'de ses yok, ancak görüntü var

    Yayınlandı 2019-10-17
    1. Kontrol etmek için SES SEVİYESİNİ artırın.

    2. TV'nin sessizde olup olmadığını kontrol edin, uzaktan kumanda üzerindeki SESSİZ düğmesine basın.

    3. Kulaklıkların bağlanmamış olduğundan emin olun.

    4. Sinyal algılanmadığında TV'nin sesi otomatik olarak kapanır. Bu durum normaldir ve arıza anlamına gelmez.

    5. Eğer Kırmızı ve Beyaz ses kabloları kullanıyorsanız sağlam şekilde takılmış olduklarından emin olun.

    6. Eğer harici ses ekipmanıyla SPDIF çıkış bağlantısı kullanıyorsanız, yalnızca dijital kanallar verilecektir.

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.