• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    TV'de görüntü yok, ne yapabilirim?

    Yayınlandı 2019-10-17
    • Anten/kablo bağlantılarını kontrol edin. TV’nin ANT75Ω girişine uygun şekilde takılmışlar mı?

    • Mevcut kanalları bulmak için Otomatik Program özelliğini çalıştırın

    • Uygun sinyal kaynağını seçmek için uzaktan kumandadaki AV tuşuna basın

    • Eğer aksesuar cihaz kullanıyorsanız uygun şekilde çalıştığından emin olun

    • Bilgisayar modunda video sinyali BULUNMALIDIR, aksi taktirde TV kapanacaktır

    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.