• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips SmartClean sistemim çalışmıyor

    Yayınlandı 20 Mart 2023
    SmartClean sisteminiz çalışmıyorsa aşağıdaki sorun giderme ipuçları bir çözüm bulmanıza yardımcı olabilir.

    Adımları aşağıda listelenen sırayla uygulamanızı öneririz. Bir sonraki adıma geçmeden önce adımlar arasında sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.
    Philips SmartClean istasyonunuzun çalışması için prize takılı olması gerekir. 

    Cihazı çalıştırmadan önce her zaman elektrik prizine bağlı olup olmadığını kontrol edin.
    SmartClean ünitenizin üzerindeki ok simgesi yanarsa SmartClean temizleme solüsyonu içeren kartuş değiştirilmelidir.

    SmartClean sisteminin alt kısmını açarak kartuşu değiştirin. 

    SmartClean kartuşunuzu değiştirme hakkında daha fazla bilgi için kullanım kılavuzunuza başvurun.
    Philips SmartClean kartuşunu değiştirme
    Play Pause
    SmartClean cihazınız hala çalışmıyorsa cihazı yeniden başlatmanızı öneririz. 

    Cihazı prizden çıkarın, 10 saniye bekleyin ve tekrar prize takın.

     
    Bu ipuçlarından hiçbiri yardımcı olmazsa SmartClean sisteminizin içi hasar görmüş olabilir. Onarım veya değişim talebinde bulunmanızı öneririz.
    Philips ile iletişim

    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.