SmartClean sisteminiz çalışmıyorsa aşağıdaki sorun giderme ipuçları bir çözüm bulmanıza yardımcı olabilir.
Adımları aşağıda listelenen sırayla uygulamanızı öneririz. Bir sonraki adıma geçmeden önce adımlar arasında sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.
Philips SmartClean istasyonunuzun çalışması için prize takılı olması gerekir.
Cihazı çalıştırmadan önce her zaman elektrik prizine bağlı olup olmadığını kontrol edin.
SmartClean ünitenizin üzerindeki ok simgesi yanarsa SmartClean temizleme solüsyonu içeren kartuş değiştirilmelidir.
SmartClean sisteminin alt kısmını açarak kartuşu değiştirin.
SmartClean kartuşunuzu değiştirme hakkında daha fazla bilgi için kullanım kılavuzunuza başvurun.
Play Pause
SmartClean cihazınız hala çalışmıyorsa cihazı yeniden başlatmanızı öneririz.
Cihazı prizden çıkarın, 10 saniye bekleyin ve tekrar prize takın.
Bu ipuçlarından hiçbiri yardımcı olmazsa SmartClean sisteminizin içi hasar görmüş olabilir. Onarım veya değişim talebinde bulunmanızı öneririz.