1
Ürünler

Shaver series 9000 Islak/kuru tıraş için elektrikli tıraş makinesi

V-Track PRO bıçak sistemi, 8 yönlü Contour Detect Başlıklar, SmartClean Plus Sistemi, SmartClick sakal şekillendirici S9531/31

Sorun giderme

Philips Tıraş Makinem şarj olmuyor

Philips Tıraş Makinenizi şarj etmekte sorun yaşıyorsanız bu sorunu kendiniz çözmek için sorun giderme önerilerimizi deneyin.

Tıraş makinesi prize takılı değildir

Philips Tıraş Makinenizin şarj kablosunun tıraş makinenize düzgün bir şekilde bağlandığından ve çalışan bir elektrik prizine takılı olduğundan emin olun.

Philips Tıraş Makinesini şarj etme

Şarj cihazı veya şarj kablosu Philips Tıraş Makinenizle uyumlu değildir

Philips Tıraş Makinenizi şarj etmek için her zaman orijinal Philips Şarj Cihazı ve (USB) kablosu kullanmalısınız. Tıraş makinenizle uyumlu şarj cihazını bulmak için philips.com/parts-and-accesories adresini ziyaret edin veya daha fazla destek için bizi arayın.

Enerji tasarrufu modu açıktır

Philips Tıraş Makineniz şarj olurken üzerinde yanıp sönen bir ışık veya pil simgesi görebilirsiniz. Tıraş makinesi tamamen şarj olduktan 15 veya 30 dakika sonra bu gösterge ışığı, enerji tasarrufu sağlamak için otomatik olarak söner.

Tıraş makinenizin enerji tasarruf modu açıksa şarj kablosunu tıraş makinesinden çıkarmayı ve tekrar bağlamayı deneyin. Bu, gösterge ışığının tekrar yanıp sönmeye başlamasını sağlar. Artık tıraş makinenizin şarj olduğundan emin olabilirsiniz.

Philips Tıraş Makinesinin şarj göstergesi yanıp sönüyor

Philips Tıraş Makinenizi ilk defa veya uzun zaman sonra şarj ediyorsunuzdur

Philips Tıraş Makinenizi ilk defa veya çok uzun bir zaman sonra şarj ettiğinizde pil, cihazın zarar görmesini önlemek için başlangıçta çok yavaş şarj olur. Bu yüzden ilk birkaç saat boyunca tıraş makinenizin üzerindeki şarj ışığı yanıp sönmeyebilir.

Bu, endişe edilecek bir durum değildir. Tıraş makinenizi en az iki saat boyunca şarjda bırakın ve daha sonra şarj durumunu tekrar kontrol edin. Tıraş makinesi hala şarj olmuyorsa başka bir sorun olabilir.

Philips Tıraş Makinesi SmartClean sistemine düzgün yerleştirilmemiştir

Tıraş makinenizi şarj etmek için Philips SmartClean sistemini kullanıyorsanız tıraş makinenizin cihazın içine düzgün yerleştirildiğinden emin olun.

Tıraş makinesini tutucunun üzerinde ters şekilde tutun. Tıraş makinesinin ön kısmının SmartClean sistemine doğru baktığından emin olun ve aşağıdaki adımları uygulayın:

  1. Tıraş makinesini tutucuya yerleştirin.

  2. Tıraş makinesini geriye doğru eğin

  3. SmartClean sisteminin üst kapağını, tıraş makinesinin yerine oturduğunu doğrulayan bir “klik” sesi duyana kadar bastırın.

SmartClean sisteminizin üzerinde, tıraş makinesinin şarj olduğunu belirten yanıp sönen bir pil simgesi görürsünüz.

Yukarıdaki sorun giderme önerilerini denediğiniz halde tıraş makineniz hala şarj olmuyorsa daha fazla yardım almak için lütfen bizimle iletişime geçin.

SmartClean sisteminde Philips Tıraş Makinesini şarj etme

Bu sayfadaki bilgiler aşağıdaki modeller için geçerlidir: S9531/31 , SW5710/47 , SW3700/07 , S1030/04 , S1070/04 , S5070/59 , S5420/59 , S720/17 , S738/17 , S5620/41 , S5070/04 , S7710/26 , S7510/41 , S7310/12 , S5420/06 , S5400/06 , S5070/06 , S728/17 , YS527/17 , S5050/06 , AT600/15 , AT886/16 , AT770/20 , AT751/16 , S9111/12 , S9711/31 , S9511/41 , S9111/26 , RQ1167/17 , AT790/17 , YS534/17 , AT610/14 , AT620/14 , HQ6926/16 , HQ6976/16 , HQ6927/16 , RQ1141/16 , RQ1275/16 , RQ1175/16 , RQ1155/16 , RQ1151/16 , AT750/16 , AT890/16 , PT710/16 , PT920/21 , PT730/16 , PT725/16 , HQ6900/16 , RQ1260/16 , HQ6920/16 , HQ6940/16 , HQ6970/16 , HQ6990/16 , RQ1150/16 , RQ1160/16 , RQ1250/16 . Daha çok Daha az

Aradığınız bu değil mi?

Sorunuza cevap verildi mi?

Verilmediyse bizimle iletişime geçin.