Philips Avent Bebek telsizinizin ebeveyn ünitesi veya bebek ünitesi şarj olmuyor olabilir. Aşağıdaki olası sebepleri ve çözümleri inceleyerek bunu kendiniz çözmeyi deneyebilirsiniz.
Philips Avent Bebek telsizim şarj olmuyor
Ebeveyn ünitesi henüz yanıt vermemiştir
Ebeveyn ünitenizi şarj yuvasına yerleştirdiğinizde, pil göstergesi, ünitenin şarj edildiğini göstermek için yanar. LCD ekranında pil simgesinin gösterilmesi biraz zaman alabilir. Bu, bazen bir saat kadar sürebilir.
Şarj edilebilir pillerin ömrü tükenmiştir
Şarj edilebilir pillerin kullanım ömrü sınırlıdır. Philips Avent Bebek telsizinizin ebeveyn ünitesindeki şarj edilebilir pillerinin ömrü tükenmiş olabilir. Şarj edilebilir pilleri başka bir şarj cihazı ile şarj etmeyi deneyin. Piller boş kalmaya devam ediyorsa şarj edilebilir pilleri değiştirmeniz gerekebilir.
Ebeveyn ünitesi şarj standına bağlı değildir
Philips Avent Bebek telsizinizin ebeveyn ünitesinin şarj standına bağlı olduğundan emin olun. Bağlı olup olmadığını kontrol etmek için aşağıdaki adımları uygulayın:
- Ebeveyn ünitesinin alt kısmındaki metal temas plakasını kuru bir bezle silerek tozu veya kiri temizleyin.
- Ebeveyn ünitesinin konumunu değiştirin. Ebeveyn ünitesinin alt kısmındaki temas plakası şarj standıyla tam olarak temas etmelidir.
Not: Bu çözüm, Philips Avent Bebek telsizi SCD560 ve SCD71X serisi için geçerli değildir.
Şarj cihazı arızalıdır
Hem ebeveyn ünitesinin hem de bebek ünitesinin yanında bir şarj cihazı verilir. Bebek ünitesinin şarj cihazıyla ebeveyn ünitesinin şarj cihazını değiştirerek şarj cihazının arızalı olup olmadığını kontrol edin.
Sorun şarj cihazı ile taşınıyor
Sorun şarj cihazlarından biriyle "taşınıyor" mu? Bu, şarj cihazında arıza olduğunu gösterir. philips.com/parts-and-accesories adresinden yeni bir şarj cihazı satın alabilirsiniz.
Sorun şarj cihazından kaynaklanmıyor
Sorun devam ediyorsa ve şarj cihazlarıyla "taşınmıyorsa" ünitelerden birinde teknik arıza olabilir. Daha fazla yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.